• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
jlik sanoi:
Osa johtui siitä että FF kaatuili koko ajan ja en aina ollut painanu Save nappulaa jotenosa infosta hävisi bittiavaruuteen.

Onko sinulla ollut muutenkin Firefoxin kanssa ongelmia, vai arveletko, että voisi johtua kätköjen tekemisestä?

Mulla on ollut ko. selaimessa sellaista oiretta, että se hidastuu pikkuhiljaa ja selain pitää käynnistää uudelleen noin kerran viikossa. Kun hidastuminen tapahtuu noinkin pitkän ajan kuluessa, niin on vaikea tunnistaa, mikä sen voisi aiheuttaa. Tosin nämä kokemukset vain OSX:stä. Windows -versiosta tulee käytettyä melko harvoin.

pleksi sanoi:
Onko sinulla ollut muutenkin Firefoxin kanssa ongelmia, vai arveletko, että voisi johtua kätköjen tekemisestä?

Mulla on ollut ko. selaimessa sellaista oiretta, että se hidastuu pikkuhiljaa ja selain pitää käynnistää uudelleen noin kerran viikossa. Kun hidastuminen tapahtuu noinkin pitkän ajan kuluessa, niin on vaikea tunnistaa, mikä sen voisi aiheuttaa. Tosin nämä kokemukset vain OSX:stä. Windows -versiosta tulee käytettyä melko harvoin.

Mä luulisin, että FF:n kaatumiset eivät varsinaisesti liittyneet kätköjen tekemiseen vaan FF kaatuilee aina silloin tällöin muutenkin.

Onkos pleksi huomannut että näitä käännettyjä kätköjä ei löydy mistään?

Go-Za sanoi:
Onkos pleksi huomannut että näitä käännettyjä kätköjä ei löydy mistään?

mun mielestä softa näyttää ensiksi käyttäjän kielivalintojen mukaiset käännökset, jos niitä ei löydy näytetään alkuperäinen kätkö.

paebar sanoi:
mun mielestä softa näyttää ensiksi käyttäjän kielivalintojen mukaiset käännökset, jos niitä ei löydy näytetään alkuperäinen kätkö.
Ei ainakaan mulla niin. Olen tehnyt yhden käännöksen kätköön.
Mutta se näkyy suomenkielisenä molemmissa sivuston kieliversioissa.
Ja kun menen katsomaan tekemiäni käännöksiä, sieltä löytyy linkki kääntämälleni kätkölle mutta se linkki avaa alkuperäisen (ei käännetyn) kätkön.

Go-Za sanoi:
Ei ainakaan mulla niin. Olen tehnyt yhden käännöksen kätköön.
Mutta se näkyy suomenkielisenä molemmissa sivuston kieliversioissa.
Ja kun menen katsomaan tekemiäni käännöksiä, sieltä löytyy linkki kääntämälleni kätkölle mutta se linkki avaa alkuperäisen (ei käännetyn) kätkön.

kokeile muuttaa sun henk. koht kieliasetuksia profiilitasi.

paebar sanoi:
kokeile muuttaa sun henk. koht kieliasetuksia profiilitasi.
Joo sitä kautta se näkyi!
Mutta kyllä pitäisi omat tehdyt käännökset muutenkin nähdä! Varsinkin kun tuolla on linkki mikä siihen ohjaa...

Viimeksi muokattu:
Go-Za sanoi:
Joo sitä kautta se näkyi!
Mutta ktllä pitäisi omat tehdyt käännökset muutenkin nähdä! Varsinkin kun tuolla on linkki mikä siihen ohjaa...

Jep, jos oikein ymmärsin, niin on bugi.

Jotta varmasti ymmärsin oikein, niin tarkoittanet tätä:
- Haluat nähdä oman kätkösivun erikieliset versiot, kuten ne näkyy muille käyttäjille.
- Omat käännökset sivulla on 'Näytä kätkö' linkki, joka toimii väärin.

Linkin pitäisi näyttää kätkön sivu ko. käännöksen kielellä, eikä kielivalintojen mukaisesti, kuten nyt tekee.

Vastasin myös tuonne motocachingin foorumille, jossa asia oli esillä http://motocaching.freeforums.net/thread/98/where-find-translated-caches (laitoin sinne myös siitä puuttuvasta ominaisuudesta, että miten näkisi toisten tekemien kätöjen sivut eri kielillä)

Vois ton makkaranpaiston laittaa tohon vapun jälkeiselle viikonlopulle lauantaille... eli 9.5. ?? Olisko huono?

Go-Za sanoi:
Vois ton makkaranpaiston laittaa tohon vapun jälkeiselle viikonlopulle lauantaille... eli 9.5. ?? Olisko huono?

Omalta osaltani pitää vielä tsekkailla, että olisiko tuolle päivälle suunniteltu juttu siirreltävissä.

Itselleni arki-illat olisi yleensä helpompia järjestää, mutta mitenkähän toi keskimäärin mahtaa olla?

Mä lupasin tuoda makkarat. Puita siellä (siis Kopparnäsissä) oli ainakin maaliskuun lopussa.

Mä tuon tulitikut :) Ja varmuuden vuoksi voin ottaa vähän koivuklapia mukaan. Ja jälkiruokaa eli sinistä...

Näyttäisi minunkin osalta vähän paremmalta eli saan ehkä ko. päivälle suunnitellun happeningin siirrettyä seuraavaan viikonloppuun, mutta asia vahvistuu jossain vaiheessa huomisen aikana.

Muuten mulla on tuomisiksi suunnitelma, joka sisältää mm. kermavaahtoa ja mansikkahilloa, mutta ei ole kakku :;):

Edit: Toi mun plani edellyttää joka tapauksessa autoa, joten voin samalla tuoda vaikka jonkun pikku kanisterillisen sekamehua sekä muutaman purkin maitoa.

Back