• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Vähän kuin geokätköily, mutta motoristeille. Sivusto valitettavasti suljettu 09/2019

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pleksi
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jack sanoi:
Kumpaa Pleksi oli suunnitellu :p:

Vaikkaan että lettuja vaikka tuo Gozan ehdotus olikin ihan mielenkiintoinen. Kelit voi olla vähän liian viileät siihen nuoleskelemiseen ja ympäristökin on aika karu.

Juu, letut mulla oli mielessä. Tietty naiset myös, mutta enempi siitä näkövinkkelistä, että heillekin varmaan maistuisi letut.

Sain äsken vahvistuksen, että järjestelyt onnistui ja pääsen minäkin mukaan 9.5.

Tämä olisi kai sitten kellonaikaa ja kätköntekijää vailla valmis?

Mikäs olisi passeli aika? Esim. klo 14:00?

Jos joku haluaa tehdä kätkön, niin siitä vaan. Mikäli ei ole muita innokkaita, niin mäkin voin sen värkätä.

Tee sä ku oot expertti siinä(kin). Klo 14 varmaan hyvä.

Ja kappas, nimimerkillä Miikaael 21 kohdetta yhen päivän aikana. Varmaan enkka :respect:

Ei vissiin edes Jlik:kaan oon pystyny tuohon. Tai Maaemo. Tai Goza.

Jack sanoi:
Ja kappas, nimimerkillä Miikaael 21 kohdetta yhen päivän aikana. Varmaan enkka :respect:

Ihan kaikkia en oo toki tänään ajanut. :D
En huomannut säännöissä mainintaa, että olisi saman päivän aikana kuitattava kuin ajo on tapahtunut.

No jo luulin et sitä on vedetty putki punasena. :) Ei kai sillä mitään väliä oo milloin niitä merkkailee.

Ei oo tullu aiemmin rekisteröidyttyä sivustolle. Tänään otin asiakseni ja laitoin tiedot ajantasalle. Hyviä ajokohteita kyllä löytyy sivustolta.

Miikaael sanoi:
Hyviä ajokohteita kyllä löytyy sivustolta.
Ja jatkuvasti tulee lisää!!
Miikaael sanoi:
En huomannut säännöissä mainintaa, että olisi saman päivän aikana kuitattava kuin ajo on tapahtunut.
Se on semmonen herrasmiesjuttu että ne on niinku "tarkoitus" kuitata vasta sitten kun ne on ajettu. Ettei ruveta miettimään "Silloin vuonna nakki ja kirves taisin tästä ajaa..."

Go-Za sanoi:
Se on semmonen herrasmiesjuttu että ne on niinku "tarkoitus" kuitata vasta sitten kun ne on ajettu. Ettei ruveta miettimään "Silloin vuonna nakki ja kirves taisin tästä ajaa..."

Säännöissä toi sanotaan siis niin, että ne käynnit lasketaan, jotka on tehty kätkön julkaisemisen jälkeen. Se kai on ihan ok, että merkkaa joskus myöhemmin... tai ainakaan mitään rajoitusta siihen ei ole asetettu.

Jack sanoi:
Tee sä ku oot expertti siinä(kin). Klo 14 varmaan hyvä.

Kyllä siinä olis saanu varmasti ajaa putki punasena jos olis kuitannu kaikki 21 kätköä saman päivän aikana. Mä oon päässy vain 17 kätköön saman päivän aikana ja siinäkin oli kyllä ajamista. No, enää ei pysty samanlaiseen suoritukseen kun pelipaikat alkaa olla aika kaukana.

Sun pitää Jlik pyytää kätköntekokunigasgozaa tekemään tänne etelään 30 kohdetta lisää että saat 200 täyteen. Ku sulla on "vasta" 170 kasassa. :grin:

Kauden avajaiset Inkoossa Kopparnäsissä 9.5. klo. 14:00 alkaen

Tervetuloa nauttimaan herkkuja Kopparnäsin upeisiin maisemiin. Luvassa on mm. hyvää seuraa ja makkaran paistoa.

Nyt myös Sinun on osallistuttava. Ai miksikö? No, siksi, että jos osallistujia näyttää tulevan yli kymmenen, tarjoan kaikille lettuja. Tottakai paikan päällä paistettuja - mansikkahillon ja kermavaahdon kera! Juomaksi tarjotaan mehua ja maitoa. Kanna siis oma kortesi kekoon varmistamaan, että saadaan lettuja.

Jack sanoi:
Sun pitää Jlik pyytää kätköntekokunigasgozaa tekemään tänne etelään 30 kohdetta lisää että saat 200 täyteen. Ku sulla on "vasta" 170 kasassa. :grin:

Itse asiassa kasassa 178 tän päivän jälkeen. 200 pitäis mennä rikki jutauksen aikana (paluumatkalla).

Kannattaisko Pleksi toi kevätkauden avaus laittaa etusivulle uutisia kohtaan jotta saatais enemmän porukkaa kasaan ? Muuten ei saada lättyjä :no:

Back