Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jlik sanoi:Tänään oli hieno keli ajella, ei tullut bongattua kuin 3 kätköä mutta ajatuksena tehdä pari uutta. Jackin on vihdoin ja viimein päässy jatkamaan kätköilyä. Mulla tulee nyt parin viikon tauko matkojen vuoksi. Saas nähdä onko sen jälkeen enää mopoilukelejä.
Jack sanoi:Mulla ei toimi kätköily sivuilla tämä: valitun käyttäjän löydöt ja siinä tuo näytä lisää kohta. Eli jos haluan nähdä kaikki löydöt, siis enemmän kuin 30 niin ei onnistu. Kokeilin mäkillä, pc:llä ja ipadilla.![]()
Jack sanoi:Joo pääs pitkästä aikaa ajelemaan, meinas olla hiukan kalsa kun lähdin aamulla, muuten oli hieno ilma ajella. Kävin ajelee nuo Nurmijärven pätkät ja ettimässä pari kohdetta. Ja kävin myös ajelemassa muutaman pätkän ristiin rastiin et jos sais vaikka niistä tehtyä kohteet joku päivä. Täytyypi vielä yrittää ajella syksyllä viikonloppuisin kuhan asteet pysyis yli viiden.
Jack sanoi:Mulla ei toimi kätköily sivuilla tämä: valitun käyttäjän löydöt ja siinä tuo näytä lisää kohta. Eli jos haluan nähdä kaikki löydöt, siis enemmän kuin 30 niin ei onnistu. Kokeilin mäkillä, pc:llä ja ipadilla.![]()
pleksi sanoi:Kävi muuten hassusti, kun lähdin perjantaina mökille, niin enpä sitten löytänyt takin vuorta mistään. Tänään olisi kotiin tullessa vähän kaivannut... tais mennä pari tuntia himassa, kun vasta lakkasin palelemasta. Mutta vielä ei kai kausi ole ihan finaalissa. Taas on lupailtu viikonloppua kohti lämpenevää. Pääsen varmaan vielä kerran mökkitielle märkien lehtien päälle liukastelemaan![]()
Jack sanoi:Joo pääs pitkästä aikaa ajelemaan, meinas olla hiukan kalsa kun lähdin aamulla, muuten oli hieno ilma ajella. Kävin ajelee nuo Nurmijärven pätkät ja ettimässä pari kohdetta. Ja kävin myös ajelemassa muutaman pätkän ristiin rastiin et jos sais vaikka niistä tehtyä kohteet joku päivä. Täytyypi vielä yrittää ajella syksyllä viikonloppuisin kuhan asteet pysyis yli viiden.
Jack sanoi:Ei saa painostaaaa.....No joo, koitan nyt viikolla tehä kuhan kerkiän. Oliko niin että joku tarkistaa tekeleet ennenkuin ne julkaistaan ?
paebar sanoi:Tää on nyt ihan off topic, mutta yhden aussie kaverin faija on syntynyt lands endin majakassa. Mun eka kommentti oli "you are shitting me!" Mut kyllä mä uskon juttuun. Kaverini lähestyy kuuttakymppiä, eli faija ois syntyny varmaan 1920-luvulla.
Jack sanoi:Ei saa painostaaaa.....No joo, koitan nyt viikolla tehä kuhan kerkiän. Oliko niin että joku tarkistaa tekeleet ennenkuin ne julkaistaan ?
Jack sanoi:Joo, piti laittaa sulle viestiä aamulla mutten kerinny: Jlik herää ja ajamaan hop hop !! Siellä on uus kohde
Ja jatkoa seuraa, yritänpä tehä tällä tai ens viikolla pari lisää.
Niin ja tuon Kytäjän tien nurkille tulee myös toinen kohde eli älä kuitenkaan lähde vielä...
Jack sanoi:Jepulista ja kiitti. Onko soveliasta muuttaa mun kohteen 'löytyi mrkinnän edellytys' kohtaa siten että laittaisin siihen: ei ole pakko ajaa koko reittiä, voi yhdistää toiseen (tähän pätkän nimi) seudulla olevaan reittiin ?
Eli kätkön löytäjä saisi ite päättää miten ajaa nuo kaksi pätkää.
Jack sanoi:Jepulista ja kiitti. Onko soveliasta muuttaa mun kohteen 'löytyi mrkinnän edellytys' kohtaa siten että laittaisin siihen: ei ole pakko ajaa koko reittiä, voi yhdistää toiseen (tähän pätkän nimi) seudulla olevaan reittiin ?
Eli kätkön löytäjä saisi ite päättää miten ajaa nuo kaksi pätkää.