Eiköhän 250 kuutiota riitä aivan mainiosti mainitsemaasi 60-70 km/h vauhtiin ja mutkateiden mutkista nauttimiseen. Jos kuitenkin joudut ajamaan pikatiesiirtymiä, voi olla että tulee rekat haistelemaan rekisterikilpeä hyvinkin läheltä ja siinä vaiheessa saattaisi olla mukavampaa, kun saisi pienellä ranneliikkeellä lisää hajurakoa siihen taustapeilissä näkyvään Scanian s-kirjaimeen. Eihän ne rekkakuskit tietenkään kenenkään päälle (toivottavasti) aja, mutta mulle tulee ainakin turvaton olo kun sellainen ajaa liian lähellä. Eräs tuttu ajeli tuollaisella Hondan 250 Rebelillä, mutta sanoi vaihtaneensa saman merkin 750 Shadowiin juuri em. syystä. Ei siinäkään paljon tehoja ole, mutta kuitenkin riittävästi pitämään motoristi pois rekkojen jaloista.
Jos persaus kestää, aion itsekin hommata ensi kesäksi pyörän pienen tauon jälkeen, enkä edes haaveile mistään huimista tehoista. Ajatuksissa on joko ihan perusnaku (GS 500, CB 500 tms.) tai sitten taas joku katuenduro, esim. DR
Jos persaus kestää, aion itsekin hommata ensi kesäksi pyörän pienen tauon jälkeen, enkä edes haaveile mistään huimista tehoista. Ajatuksissa on joko ihan perusnaku (GS 500, CB 500 tms.) tai sitten taas joku katuenduro, esim. DR
No, itte olen aloittelija ja sikäli olen aika huono sanomaan mitään, että sillä varauksella.. Mutta 17 hevosvoimaa... Eli jään miettimään, että kiihtyykö toi ylipäätään 60-70 vauhtiin mutkapätkällä? Jos joutuu himmailemaan mutkan kohtaa vaikka viiteenkymppiin ta jotain. Onhan se tietty kevyt pyörä, alle 150 kiloa vissiin, niin jos kuskile laittais 50-60 kiloa, niin ei kai se sitten.. Jos toi nyt tekis 210 kiloa kuskin kanssa jolla jaetaan se 17 heppaa, niin paino/tehosuhde on vissiin 0,08 heppaa kiloa kohti. On se kuule armottoman vähän. Ainakin mun mielestä, joka ajelen vanhalla kuuskytheppaisella XJ:llä ja teho/painosuhde taitaa olla sekin jotain vaatimaton 0,19 kuskin kanssa. Ja toi 17 heppaakin tais olla internetin mukaan jossain 8250 kierroksen kohdalla.