Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikai sua nyt kukaan pakota customia laittamaan, jos ei ole sun pyörämalli. Lisäksi edelleen olen sitä mieltä, että mopoiluun liittyy paljon muutakin kuin ajaminen. Jos joku haluaa ostaa customin ja kiillottaa kromeja koko kesän ajamatta metriäkään, niin ei se mua haittaa. Tämähän vasta halvaksi tulisikin kun ei tarvi ostaa kuin vahoja ja maksaa seisontavakuutuksestaItse kuulun niihin jotka on nyt ekan kesän ajanut ehjänä kyykyllä (pärrä meni just seisontaan) ja fiilis ois että tehokkaampaa vaan pitäis saada.
Olen päättänyt että kuitenkin hillitä tehokkaamman ostamishaluja ja kokeilla ens kesänä rata-ajoa. Talvella vaihtuu vakuutusýhtiö sellaiseen joka vakuuttaa moisen harrastuksen. Siitä olen varma että jos mun pitäisi customiin vaihtaa niin loppuis harrastus. Enska vois olla jees jos ois hilloo et pitäis kahta pärrää. Mua jo pelottaa vaan ajatus enskasta kun tiedän villiintyväni hyvistä maastoreiteistä joita tulee kokeiltua maastopolkupyörällä ja ajettua välillä vaarallisista paikoista. Enskalla tulis varmaan kokeiltua kaikkee tyhmää. Topicin aloittajalla kieltämättä kallis harrastus/km jos tulee vain 1000km kesässä ajettua. Vaihda pyörää.
En halua mitenkään masentaa mutta muistan kun viimevuoden kesällä ajoin mp-kortin, niin maikka sanoi oppitunnilla että teistä vain 3% tulee ottamaan mp-harrastuksen pysyväksi harrastukseksi![]()
Et, hä-hää.En ole näköjään sattunut samalle tielle samaan aikaan autolla tai prätkällä,
vaikka throttle rocker tai vastaavat kaasuapuvipuset kahvan päälle, matka-ajossa ihan kiva. nyt itellä oli 12r:ssä ekan kesän sellainen ja rentoutti kaasukättä pitemmillä pätkillä.Jaa, mikä se semmonen on?
Kokeiles joskus poistua motarilta. Metsäsikakin osaa kaahata Kolmoskehältä Tampereelle ja takaisin.Ei ajolenkkiin kannata tuhlata 4 tuntia, vaan kannattaa kaahata reippaita ylinopeuksia, niin lenkki on nopeasti ajettu.![]()
onko noin?maikka sanoi oppitunnilla että teistä vain 3% tulee ottamaan mp-harrastuksen pysyväksi harrastukseksi![]()