Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Voi voi Tylyttäjä. Olet missannut mistä tässä prätkäilyssä on monen kohdalla kyse. Kirjoitat muka voiman tarpeesta, vaikka moni ostaa esimerkiksi R4 superbiken kadulle ajamatta koskaan sillä täysillä. Kieltämättä tehokas moottori on hyvä ohituksissa jne, mutta aivan samalla lailla ohitukset sujuvat osakaasulla myös vaikka V2 sporteilla tai suurikoneisilla matkapyörillä. Jos hankitaan pyörä erittäin tehokkaan koneen tähden, monelle tasan varmasti kipinän antaa tieto mahtavasta voiman määrästä, mainoksessa RAM-airilla jopa niin ja niin paljon. Todellista tarvetta vaikka 200:lle hevosvoimalle katukäytössä ei ole, ei vaan ole, vaikka se mukavaa olisikin. Harva kuitenkaan uskaltaa ajaa jo sanktioiden pelossa täysillä.Jyri, missasit taas pointin![]()
Titta på bilderna och svara på frågorna!
Jyri, metsään menee taas että kohiseeVoi voi Tylyttäjä. Olet missannut mistä tässä prätkäilyssä on monen kohdalla kyse. Kirjoitat muka voiman tarpeesta, vaikka moni ostaa esimerkiksi R4 superbiken kadulle ajamatta koskaan sillä täysillä. Kieltämättä tehokas moottori on hyvä ohituksissa jne, mutta aivan samalla lailla ohitukset sujuvat osakaasulla myös vaikka V2 sporteilla tai suurikoneisilla matkapyörillä. Jos hankitaan pyörä erittäin tehokkaan koneen tähden, monelle tasan varmasti kipinän antaa tieto mahtavasta voiman määrästä, mainoksessa RAM-airilla jopa niin ja niin paljon. Todellista tarvetta vaikka 200:lle hevosvoimalle katukäytössä ei ole, ei vaan ole, vaikka se mukavaa olisikin. Harva kuitenkaan uskaltaa ajaa jo sanktioiden pelossa täysillä.Jyri, missasit taas pointin![]()
Titta på bilderna och svara på frågorna!
Imagosyistä on hyvä puhua käyneensä dynossa ja saaneensa laskennallisen kampuratehon kertoimella 1.12 ja jo SIIHEN lisätään RAM-airi niin minullapa on kikserissä 200 heppaa Italon 999R:n 130 takapyöräheppaa vastaan!
Ja kyllä tämä liittyy aiheeseen, kyse on V2 vs R4 keskustelusta.
Ja vedit sitten ruotsi-kortin esille...
Älä sano sitä noin lyhyesti, kun näistä on tapana pari - parikymmentä sivua vääntää. Ei kai kukaan V2 konetta ole ostanut siinä uskossa, että siinä on enemmän tehoa kuin rivi4 koneessaOnko tässä keskustelussa oikeesti muita mielipiteitä kuin että rivinelkuissa on enemmän tehoja ja että veekaks-kuskeja ei kiinnosta?![]()
Mä viitsin korjata sua.. Olen korjannut sua aikaisemminkin samasta aiheesta, mutta ei nähtävästi enää auta:Mitä?
Tylyttäjä unohtaa aprilian V2 "factory" pannun kokonaan, vai puhutaanko tässä pelkästään ducatin 2-mukisesta?
Kiksuhan sai siltä päihin väännössä ilman ilmanputsaria, en kyl jaksais enään muistuttaa tästä asiasta.![]()
muutkin unohtaa jutskia täällä!![]()
mut silti ajan muulla ja diggaan rivi4!
juu kannatan, mut ihan tasapuolisuuden vuoksi sulle vois sit tehdä ihan ikioman fiilistelyfoorumin...tai jyristelyfoorumin...Mies on ihan murtunut, kun noihin käppyröihin on jo kyllästyttyMitähän tuohon sanoisi- Voimantunne ja kisamainen fiilis puuttuu.![]()
![]()
Pitäiskö Tylylle antaa oma "käppyräfoorumi".![]()
Eikä noita eroja mitään huomaa, hyvin kulkevat molemmat ihan käytännössä, 999R vaan herättää pirusti huomiota kun sellaisella kurvailee, Suzuki-miestä tuskin kukaan edes huomaa.
Myönnät siis, että V2 pesee R4 keskialueella!Aprilia RSV Factory (airbox-kitti, softasta race map, vaimentimet mallia race) on slipari-viritteistä K5:ttä (huom. nyt kokoputki ja PC3USB) alueella 4300-6300rpm hiukan väännökkäämpi. Eli 2000rpm ajan..
Ei ota yhtään pumpusta. Paperilla lukee selvästi, että se on 2000rpm ajan parempi kuin slipari-viritteinen K5.Myönnät siis, että V2 pesee R4 keskialueella!Aprilia RSV Factory (airbox-kitti, softasta race map, vaimentimet mallia race) on slipari-viritteistä K5:ttä (huom. nyt kokoputki ja PC3USB) alueella 4300-6300rpm hiukan väännökkäämpi. Eli 2000rpm ajan..Eihän V2 silloin voi väännöttömäksi haukkua?![]()
heh.. huomaan miten se ottaa pumpusta myöntää, että V2 pesee edes jossain alueella väännössä R4![]()
Mulle on tietty ihan sama kun en omista kumpaakaan laitetta. Kunhan provosoin!![]()
On sulla kyllä perkeleen hyvä muisti, itse en olis muistanut, vaikka olis kuinka kelannut![]()
![]()
Mitä tarkoittaa alitehoinen? Missä raja?Olen vain todennut, että mua (ja monia muitakin) ei huvita ajaa alitehoisilla vehkeillä, ja vieläpä maksaa niistä liikaa.
Otin tuon saman asian puheeksi VFR Discussion -foorumilla kun yritin udella, josko '06 VFR tykkäisi vetää hieman alempaa kuin toi nykyinen, joka jossakin kolmen tonnin pinnassa ja siitä alas alkaa muistuttamaan V2:sta. Siis perkele mikä fleimaus siitäkin alkoi. Eipä juuri mennyt porukalle jakeluun, että ei mun elämäntyö ole veivata niitä vaihteita ja pitää moottori onnellisena, vaikka nyt sattuisinkin olemaan prätkällä liikkeellä. Aina vaan ei jaksa kepittää vaan joskus haluaa niitä <s>tis</s> maisemiakin katsella.Tuo tylyttäjän yllä mainitsema pointti on itselleni erittäin tärkeä..
clip
.
- Kapea käytettävä kierrosalue, koska alakierroksilla tärinä estää niiden hyödyntämisen, eikä kierrä kovin ylös. Esimerkiksi vakiossa Millessä mielestäni sellainen kohtuu rivakkaan etenemiseen sopiva kierrosalue oli vain n. 4000-5000rpm, eli noin puolet parhaiden R4:n käytettävästä alueesta. Huomattavasti työläämpi ajaa sen takia kuin R4, vaihteita saa vekslata vähän väliä jos haluaa että pyörä kiihtyy edes jotenkin. Tuokin on ihan käytännössä testattu, en tykänny. Tuli sellanen "stressaantunut" olo, kun koko ajan piti vaihteilla pitää huolta, että siellä on voimaa edes jotenkin käytettävissä. Tonnisella mielestäni pitää pystyä kruisailemaan huolettomasti vääntöä käyttäen, ja aina riittää voimaa.
.
clip
.
Sillon kun se tuntuu ittestään liian lussulta, niin sitä se myös on. Hyvin yksinkertaista.Mitä tarkoittaa alitehoinen? Missä raja?Olen vain todennut, että mua (ja monia muitakin) ei huvita ajaa alitehoisilla vehkeillä, ja vieläpä maksaa niistä liikaa.
Noh, kuitenkin pidän moottoripyöristä. Nykyinen on nelikko.
Mulle on ainakin moottoripyörät elämä! Ei vain harratus..Aivan sama... Moottoripyöriä kaikki. Ducati vetää Suzukia päihin radalla ja päinvastoin... Keta kiinnostaa? Miksi aikuiset ihmiset vääntävät joka hemmetin keskustelusta tästä asiasta? Hankkikaa v*ttu elämä...
Edit: typo
Oishan se tylsää jos täällä olis kaikki vaan samaa mieltä...Mulle on ainakin moottoripyörät elämä! Ei vain harratus..Aivan sama... Moottoripyöriä kaikki. Ducati vetää Suzukia päihin radalla ja päinvastoin... Keta kiinnostaa? Miksi aikuiset ihmiset vääntävät joka hemmetin keskustelusta tästä asiasta? Hankkikaa v*ttu elämä...
Edit: typo![]()
Sitäpaitsi noi väännöt on just fantsujaVielä kun posse provosois vähän enemmän, niin sais repeillä ihan totaalisesti![]()
![]()