Olet sä kukkakeppi.tärinästä ja väännostä en tiedä kokemuksien perusteella mutta jos V-kone on pitkittäin pyörän kanssa(niinkuin se 8.2bosshoss) ja jos vähänkään käännät kahvasta motarilla niin se on heti kylellään...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olet sä kukkakeppi.tärinästä ja väännostä en tiedä kokemuksien perusteella mutta jos V-kone on pitkittäin pyörän kanssa(niinkuin se 8.2bosshoss) ja jos vähänkään käännät kahvasta motarilla niin se on heti kylellään...
Pakko kommentoida taas vakio juttu meiltä keskitien kulkijoilta... Otetaan se kompromissi ja valitaan V4.![]()
![]()
Ei oo vielä ykskään vastaan tullut I4 mylly päihittänyt tyhjäkäyntiäänessä meikäläisen mopoa.. I4 koneet päästää ääniä vasta kun mennään kierroksissa sinne +10000rpmKunnon putkilla varustetun rivinelkun äänestä kuulee jo tyhjäkäynnillä että silloin häipyy kun halutaan... makuja on monia.
Ööh, mistä sitä sitten voi oikein kiistellä? Tosiasioista?Nämä on näitä makuasioita. Ja niistähän ei kiistellä.![]()
V-2:n tärinä on pop sen takia, että kädet puutuu I4:lla ajaessa. Luulin aikoinaan, että minulla on kaasukädessä jotain vikaa, koska se puutui ajellessa. Mutta heti, kun alle tuli V-2 niin ongelma poistui!jahas just eli
äänet, fiilis tärinä ja tutina näyttäis aika useelle V2 ihmisille olevan se pop..no..miksei mennä askelta pidemmälle ja oteta kerralla iso 1 mukinen ja sinne avara putki...
siinä sitä feelis(telyä) riittää löytyy suhinan sijasta tärinää ja vapinaa ja koneen tärinästä riiittää vaikka koko kylälle...vai pitäskö mun sanoo että siitä keski-ikäinen motoristi saa prostaattahieronnan ajonautinnon lisäksi?
joo ilkeilen...
jaapa, mielenkiintoista, koska minulla ei puudu kädet vaan p*rse, ajoi sitten V4:lla rivi nelkulla, yksi mukisella tai V2:lla. Käsien puutumiseen varmaan vaikuttaa muukin kuin koneen tärinä koska, kuten sanoin minulla sitä puutumista ei tapahdu tai jos tapahtuu se on suht harvinaista.V-2:n tärinä on pop sen takia, että kädet puutuu I4:lla ajaessa. Luulin aikoinaan, että minulla on kaasukädessä jotain vikaa, koska se puutui ajellessa. Mutta heti, kun alle tuli V-2 niin ongelma poistui!jahas just eli
äänet, fiilis tärinä ja tutina näyttäis aika useelle V2 ihmisille olevan se pop..no..miksei mennä askelta pidemmälle ja oteta kerralla iso 1 mukinen ja sinne avara putki...
siinä sitä feelis(telyä) riittää löytyy suhinan sijasta tärinää ja vapinaa ja koneen tärinästä riiittää vaikka koko kylälle...vai pitäskö mun sanoo että siitä keski-ikäinen motoristi saa prostaattahieronnan ajonautinnon lisäksi?
joo ilkeilen...
Tärinä keskustelussa ei ole ollenkaan otettu huomioon sylinterikulman vaikutusta tärinään / työtahtien välistä eroa (HD tuli jotenkin mieleen..).![]()
Voi olla kyllä paikallaan alkaa lukemaan jossain vaiheessasiinä vaiheessa kun mietit tehoputken ostoa/vaihtoa ja siitä saatavaa teholisäystä suosittelen palokaasujen käyttäytymisen vaikutuksia 4t koneen käyttäytymiseen. Ehkä nippelitieto muuttuu rahanarvoiseksi?Ja muuten rivi vs. twini -taisteluun en ota kantaa, mutta yhdyn muutamaan edelliseen mielipiteeseen siitä, että
moottoripyöräily on, ainakin minulle, ensisijaisesti fiilispohjaista
hommaa. Tällä harrastuspohjalla en viitsi vielä vaivata päätäni
palokaasujen kättäytymisillä ym. "nippelitiedolla".
Noh noh.. HOld your horses gentelementeless..Minä taas olen sitä mieltä että se "lypsyjakkaran papatus" kuuluu yksinoikeudella Honda Monkeylle.Kunnon putkilla varustetun rivinelkun äänestä kuulee jo tyhjäkäynnillä että silloin häipyy kun halutaan... makuja on monia. Mut tärinässä kai se V2 vie voiton, ei auta mikään...![]()
![]()
Ei oo vielä ykskään vastaan tullut I4 mylly päihittänyt tyhjäkäyntiäänessä meikäläisen mopoa.. I4 koneet päästää ääniä vasta kun mennään kierroksissa sinne +10000rpmKunnon putkilla varustetun rivinelkun äänestä kuulee jo tyhjäkäynnillä että silloin häipyy kun halutaan... makuja on monia.![]()
2 kahdella Kawasakilla (ZX6R ja GPS 1000RX) sekä yhdellä Suzukin moottorilla varustetulla Bimotalla olen puutumisen todennut. 600cc CBR:llä ajoin aikoinaan niin lyhyen pätkän, että ei vielä kerenny sormet puutua. Ajo-asennosta puutuminen tuskin lähtee, koska sekä ZX6 että GPZ on oikeita sohvia nykyiseen mopoon verrattuna.. Joten yhdistän kyllä puutumisen siihen "sirinään" mitä noista I4:stä lähteejaapa, mielenkiintoista, koska minulla ei puudu kädet vaan p*rse, ajoi sitten V4:lla rivi nelkulla, yksi mukisella tai V2:lla. Käsien puutumiseen varmaan vaikuttaa muukin kuin koneen tärinä koska, kuten sanoin minulla sitä puutumista ei tapahdu tai jos tapahtuu se on suht harvinaista.
niinpä niin syitä lienee monia ja jokaisella siihen oma näkemys... p*rseen lisäksi minulla on FirePildelllä puutunut jalkaterä...mutta sekin vain radalla.2 kahdella Kawasakilla (ZX6R ja GPS 1000RX) sekä yhdellä Suzukin moottorilla varustetulla Bimotalla olen puutumisen todennut. 600cc CBR:llä ajoin aikoinaan niin lyhyen pätkän, että ei vielä kerenny sormet puutua. Ajo-asennosta puutuminen tuskin lähtee, koska sekä ZX6 että GPZ on oikeita sohvia nykyiseen mopoon verrattuna.. Joten yhdistän kyllä puutumisen siihen "sirinään" mitä noista I4:stä lähteejaapa, mielenkiintoista, koska minulla ei puudu kädet vaan p*rse, ajoi sitten V4:lla rivi nelkulla, yksi mukisella tai V2:lla. Käsien puutumiseen varmaan vaikuttaa muukin kuin koneen tärinä koska, kuten sanoin minulla sitä puutumista ei tapahdu tai jos tapahtuu se on suht harvinaista.![]()
Perse puutuu aina, kun koittaa ajaa tankillisen yhteenkyytiin![]()
Kåt? Arvaa mitä Zäm_Zämpylä, minulla puutuu t*kapuoli tässä penkissä kun luen näitä. Onneksi olen kotona, enkä "radalla".niinpä niin syitä lienee monia ja jokaisella siihen oma näkemys... p*rseen lisäksi minulla on FirePildelllä puutunut jalkaterä...mutta sekin vain radalla.