Eipä ole vielä mun luukusta bike tipahtanu.. misähän hautovat taas![]()
Lehti ehti tänään ainakin jo tänne Ouluun asti.
Taitaa olla "henkimaailman" juttuja tuo bensojen ero kun testin mukaan tehoerot olivat vain hv:n kymmenyksiä..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eipä ole vielä mun luukusta bike tipahtanu.. misähän hautovat taas![]()
Joo ja jälleen kerran laitetaan tähänkin linkki johon on koottu valmistajien suositukset, jos ei ohjekirja ole kaikilla tallessa tai muuten asia varmistettuna.Riippuu suositusbensasta.. Joissain on annettu minimioktaaniluku.
pitääkin sitten vissiin tuota v-ihmepensaa kokeilla, kun tuossa 500cc mopossa on kierrokset noissa lukemissa jo suomenkin motareilla ,)kulutus putosi melkein litran kun matkanopeus oli n. 180-200 jolloin kierrokset oli 6-7 tonnia. 97-XX streetfighter-sliparit ja Factory stage 3 racekit-suutinsetti, eturatas piikin pienempi kuin alkup. Jospa tuo v-tyyli alkaa purra vasta kun kierrokset on kokoajan korkeella
Ei tännekkään.Eipä ole vielä mun luukusta bike tipahtanu.. misähän hautovat taas![]()
Ettei olis wv golf98:lla mennään,eipä oo tullu kokeiltua ees 95:ta
Muuta ku autossa wv ja huomas aina ku oli 95:sta tankannu ku jäi käymää vielä ku otti avaimet pois ..
No ois kai sen sytkiä säätämällähä saanu kohillee...Mitäpä tuota
sammuha se aikanaa
![]()
Jettahan se oli,sama pelihän se on mutta isommassa paketissa.Ettei olis wv golf98:lla mennään,eipä oo tullu kokeiltua ees 95:ta
Muuta ku autossa wv ja huomas aina ku oli 95:sta tankannu ku jäi käymää vielä ku otti avaimet pois ..
No ois kai sen sytkiä säätämällähä saanu kohillee...Mitäpä tuota
sammuha se aikanaa
? Tuommoista vikaa on tosi monessa golfissa.![]()
Itseäni lainaten, tuo kulutusero tuli 4tkm:n matkalla tarkistettua moneen kertaan.Viime keväänä Saksassa V-tyyli oli kymmenen senttiä kalliimpaa, kulutus putosi melkein litran kun matkanopeus oli n. 180-200 jolloin kierrokset oli 6-7 tonnia. 97-XX streetfighter-sliparit ja Factory stage 3 racekit-suutinsetti, eturatas piikin pienempi kuin alkup. Jospa tuo v-tyyli alkaa purra vasta kun kierrokset on kokoajan korkeella, kulutusero tuli todettua moneen kertaan.
Kyllä sä saat uskoa jos haluat. Suomessa on uskonnonvapaus.Itseäni lainaten, tuo kulutusero tuli 4tkm:n matkalla tarkistettua moneen kertaan.
Puhut tottakai asiaa, mielestäni 4000km on kuitenkin melko pitkä pätkä kun suurin piirtein joka toinen tankkaus oli toista ja toinen sitä toista, argumenttisi ovat erittäin asiallisia (ihan tosi) mutta kuitenkin tuo oli tulos jonka sain, ei mulla muuten ole v-bensaan mitään tunneperäistä sidosta.Kyllä sä saat uskoa jos haluat. Suomessa on uskonnonvapaus.Itseäni lainaten, tuo kulutusero tuli 4tkm:n matkalla tarkistettua moneen kertaan.
![]()
Mutta tosissaan: nyt pitäisi sitten vaan saada junailtua hiukka vertailukelpoisempi aineisto eli sun pitäis mennä ajamaan 1:1 samaa tienpätkää 1:1 täysin samoilla kaasunasennoilla ja vaihdoilla. Muut muuttujat kuten sää, lämpötila ja korkeus merenpinnasta pitäisi myös vakioida.
Joka tapauksessa ei täällä päin mene läpi että kone joka ruiskii bensaa+ilmaa saman määrän samalla kaasunasennolla ja bensa tuottaa 100% saman määrän tehoa, että mikähän se sitten olisi se mekanismi minkä kautta eri merkkinen bensa olisikin riittoisampaa?
Ei ole happirikkaampaa, löytyy ihan tuoteselosteista:Korjatkaa jos olen väärässä, mutta muistan kuulleeni tuon V-powerin olevan hiukan happirikkaampaa. Tällöinhän tuo tehonlisäys kävisi järkeen...