uutta rataenkkaa. Sekä enemmistölle meitä myös varsin riittävän matkailullinen, vaikkei se todellisten matkasohvien mukavuusluokkaan yltäisikään.
Minä en kertakaikkiaan voi käsittäää yhtä ainoata, mutta itselleni sitäkin tärkeämpää, suunnittelumokaa uudessa VFR:ssä. Jos se nyt kerran on ajateltu Hondan eniten sporttouring (mitä se sitten ikinä lieneekään) -pyöräksi ikinä, niin miksi
HELEVATASSA SIIHEN LAITETTIIN VAIN 18,5-LITRAINEN TANKKI? Häh? Jopa mun vanhassa VTR:ssä oli isompi. XX:än tankkiin saan parhaimmillaan 24-litraa bensaa, ja neitimäisesti kaasukahvaa hiveltäen kantomatkaa sen 400km. Ei ehkä kovin sport, mutta sitäkin enemmän touring. Jossakin GSA-bemussa saa optiona vaikka 48-litraisen paris-dakar -tankin jolla ajelee Porvoosta Ivaloon välilaskuitta. Onko VFR:n kantomatkasta mitään oikeata dataa vielä olemassa?
Ei. Jotenkin olen niin kovin pettynyt Hondaan että minun seuraavaksi pyöräksi ehdottomasti vahvin kandidaatti on Hayabusa. Saapahan edes pakottamalla 22-litraa sen tankkiin ja eniten tehoa ikinä ilman kikkailua. Jos haluan DSG-vaihteiston niin ostan folkkarin, prkle.
/MarcusB