Onko VFR1200F:lle jo olemassa hinta täällä Suomessa?VFR on niin kallis pyörä, että on todella vaikea käsittää mihin tuo hinta perustuu eikö??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onko VFR1200F:lle jo olemassa hinta täällä Suomessa?VFR on niin kallis pyörä, että on todella vaikea käsittää mihin tuo hinta perustuu eikö??
Tutustu pyörään hieman niin huomaat siinä olevan melko jänniä yksityiskohtia joita ei muista tuotanossa olevistä pyöristä oikeen tahdo löytyä.Mitäs "oikeesti jotain uutta ja ihmaallistä" siinä on muuten?Lähes samalla rahalla saa Aprilian VEEnelosen jossa on oikeesti jotain uutta ja ihmaallistä.
Kerro vaan reippaasti näistä "oikeesti jotain uutta ja ihmaallistä" asioista joita ei muista löydy. Itse en ole löytänyt mitään semmoista, mitä ei aiemmin ole jo julkistettu/käytetty jossain pyörässä.Tutustu pyörään hieman niin huomaat siinä olevan melko jänniä yksityiskohtia joita ei muista tuotanossa olevistä pyöristä oikeen tahdo löytyä.Mitäs "oikeesti jotain uutta ja ihmaallistä" siinä on muuten?Lähes samalla rahalla saa Aprilian VEEnelosen jossa on oikeesti jotain uutta ja ihmaallistä.
Tässä jotain - en tosin osaa sanoa onko nämä nyt aivan uutta ja ennenkokematonta tuotantopyörissä vai ei.Kerro vaan reippaasti näistä "oikeesti jotain uutta ja ihmaallistä" asioista joita ei muista löydy.
Eipä ole säädettävä runko/takahaarukan kiinnitys mitään uutta pyörämarkkinoilla. Moottorin paikan säädettävyys saattaa sitä olla (en muista varmasti). Myöskin linkittämäsi jousittamattoman massan vähennystä en laskisi kovin uudeksi innovaatioksi.Tässä jotain - en tosin osaa sanoa onko nämä nyt aivan uutta ja ennenkokematonta tuotantopyörissä vai ei.
"A chassis that can be adjusted at the headstock,
Itsellänihän koko tämä RSV4:ään vertaaminen lähti tästä ylläolevasta.Miksi odottaa, kun ensi kaudeksi voi jo tilata todellisen sporttisen V4 moottoripyörän? Aprilialta nimittäin.Itse jään myös odottamaan todellista sportti V4 pyörää. Mielenkiintoinen tuo VFR1200 kyllä on, mutta en hae vaihtoa noin matkamalliseen.
Nojoo, voihan sitä vapaassa maassa arpoa omaa valintaansa vaikka RG Gamman ja Goldwingin välillä...Itse muuten voisin hyvinkin kuvitella miettiväni näiden kahden välillä jos ensi kaudella pyörää vaihtamassa olisin ja budjetti olisi 25ke. Ei tule olemaan...
Totta ja jos tarkkoja ollaan, niin itsellänihän ei ollut tarkoituskaan verrata tätä pyörää ja RSV4:ää keskenään missään vaiheessa. Vaikka olenkin niitä harvoja joille kumpi vain saattaisi kelvata....ei näitä kahta oikein passaa ainakaan ominaisuuksiltaan verrata keskenään, ne on tehty aivan eri käyttötarkoituksiin.
Mikseipä Honda voisi esitellä enemmän Touring tyyppisemmän version ?? Pystymmällä ajoasennolla??Hondahan voi toki myöhemmin esitellä uudesta VFR:stä myös kyykymmän version.
Monesti olen kuullut sanottavan että naisesta saa sokean kun laittaa sen silmien eteen tuulilasin.Eipä ole säädettävä runko/takahaarukan kiinnitys mitään uutta pyörämarkkinoilla. Moottorin paikan säädettävyys saattaa sitä olla (en muista varmasti). Myöskin linkittämäsi jousittamattoman massan vähennystä en laskisi kovin uudeksi innovaatioksi.Tässä jotain - en tosin osaa sanoa onko nämä nyt aivan uutta ja ennenkokematonta tuotantopyörissä vai ei.
"A chassis that can be adjusted at the headstock,
Minua ei sinällään kiinnosta moottorit toisiaan enempää. Hieno moottori on hieno moottori, merkistä huolimatta.
Kuitenkin, mikäli huutelee ihan_mahtavaa_uutta_ensimmäistä_kertaa_tässä_ja_tässä, tulee asiassa toiveen mukaan olla todellisuuspohjaa. Joskus pyörissä on jotain uutta, useinmiten kyseessä on kuitenkin jo ajat sitten keksitty ajatus jota on ansiokkaasti jatkokehitetty.
En tietääkseni ole väittänyt missään että uusi ApriliaV4 ei olisi nopea. Totta mooses se sitä on. Ja hieno koko pyörä muutenkin.
Siis hondalla ei tällähetkellä ole Ns.Sport Touringia ellei ylivuotisia pan europeania lasketa sellaiseksi???Joku haluaa sporttia ja joku tourinkia. Hondalla lienee kumpaankin segmenttiin jo useampikin vaihtoehto, joten jos tämä ei ole sporttourinki, niin mikä sitten?
Tosin ei ole kyllä sporttiakaan. Korkeintaan eka mallissa hieman 80-luvun kilpapyörä nostalgiaa.Vfr taas EI ole Touringia kuin korvikkeeksi.
Minkähän ikäinen on "tuo vanha VFR"? Niitä on aika monta sukupolvea.Tosin ei ole kyllä sporttiakaan. Korkeintaan eka mallissa hieman 80-luvun kilpapyörä nostalgiaa.Vfr taas EI ole Touringia kuin korvikkeeksi.
Ei kyllä ymmärrä miten tuota vanhaakin vfr:ää mainostaan aina niin sporttisena ja hyvänä ajettavana, ajossa se ei sitä kyllä ollut tippaakaan. Minun mielestä se oli ennemmin kuin riisitautinen FJR ajoltaan...![]()