Miikam sanoi:Nää on näitä tyhmien tuunauksia.
Käytät sanaa tyhmä todennäköisesti jossain sellaisessa merkityksessä, joka minulle ei ole tuttu. Kaksi parasta viritystä, jotka pyörälle kuin pyörälle voi tehdä, ovat moottoriohjauksen säätö (korjaa kaasunvasteen) ja vakiokaasun vaihtaminen pikarullaan. Varsinkin monessa tehokkaammassa kyykyssä on niin pitkä kaasukahvan liike vakiona, että yhdellä otteella kaasun rullaaminen nollasta täysin auki on vähintäänkin epämukavaa, ellei jopa hankalaa. Itse olen käyttänyt Robby Moton ja Accosaton tuotteita ja niissäkin yleensä sitä isointa (=nopeinta) rullaa.
Miikam sanoi:Kun ei ole näppituntumia eikä aivovasteita, niin sitten vaan mennään paskat housussa.
En ymmärrä miten tämä aivopieru liittyi aiheeseen, mutta kai se paha olo johonkin oksennettava?
Miikam sanoi:Tänään ajellessani omalla 954 Hondallani mietin, jotta mitäköhän vittua se yksi oikein haluaa siltä alaväännöltä...
Kruisailukiekat koneessa 4000rpm kolmosella 70km/h ja välittömästi moottori herää eloon. Pari pykälää alas ja keulii ympäri ykkösellä seittemästäkynpestä, jos vaan kääntää kaasua.
Ja kun ottaa huomioon, että tuo vanha Blade pystyy tuohon, vaikka on nykymittapuulla tehoton, ylipainoinen ja laiska, saa pienen hajun uusien pyörien suorituskyvystä.