Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ainakin jos aiheesta on jo keskustelu meneillään jossakin. Modejen PITÄISI ilmoittaa poistamisen syy, ellei se nyt aivan päivänselvä ole... Joitain hupi/vitsi/tosihauskaa-aiheita saattaa tulla ties kuinka montaa, tyyliin joku hassunhauska kuva, jonne pari tyyppiä sitten laittaa hyppyläpsythymiöt perään, ne taitaa aika herkästi lähteä...Millä perusteilla poistatte aloitettuja uusia aiheita ?
Jokin aika sitten aloitin keskustelun (unohdin jo otsakkeen), johon ei tullut mitään rivoa (samaa ei voi kaikista aiheista sanoa) ja hups, kahden päivän päästä se oli kokonaan veks.
Kui tää näin toimii ?
![]()
Pääsääntö on se että vaikka samasta aiheesta olis menossa pari muutakin keskustelua, niin tälläiset "tupla-aiheet" yleensä lukitaan, ei poisteta suoralta kädeltä.Millä perusteilla poistatte aloitettuja uusia aiheita ?
Jokin aika sitten aloitin keskustelun (unohdin jo otsakkeen), johon ei tullut mitään rivoa (samaa ei voi kaikista aiheista sanoa) ja hups, kahden päivän päästä se oli kokonaan veks.
Kui tää näin toimii ?
![]()
Just testasin ja hienosti toimii. Ettei olisi vikaa sun bitissä tai koneessa ?Huomasinpas kun istun tässä kurssilla että tuo etusivulla oleva kirjautuminen ei toimi. Ei siis kirjaa mihinkään, päästää foorumiin mutta vieraana.
Ihan vaan kerroin...
Samoin toimii taalla, ja tuosta kirjaudun aina itse sisalle ongelmitta.Just testasin ja hienosti toimii. Ettei olisi vikaa sun bitissä tai koneessa ?Huomasinpas kun istun tässä kurssilla että tuo etusivulla oleva kirjautuminen ei toimi. Ei siis kirjaa mihinkään, päästää foorumiin mutta vieraana.
Ihan vaan kerroin...
Jos etusivulla kirjaantuminen ei tunnu pelaavan, kannattaa kirjaantua foorumin aloitussivulta, se pelaa useimmiten paremmin kuin toi .orgin etusivu.Huomasinpas kun istun tässä kurssilla että tuo etusivulla oleva kirjautuminen ei toimi. Ei siis kirjaa mihinkään, päästää foorumiin mutta vieraana.
Ihan vaan kerroin...
Foorumisoftan bugi joo, toivottavasti tulevissa versioissa tuo olisi korjattu...Äänestyksessä Näytä tulokset- nappulaa painettuani olin muka antanut ääneni, vaikka näin ei asia ole. Bugi mikä bugi![]()
Mun mielestä tuo on pelkästään hyvä asia, ettei voi ensin katsoa äänestystulosta ja sitten vasta äänestää... Antakaa ensin äänenne, vasta sitten näette tulokset...Foorumisoftan bugi joo, toivottavasti tulevissa versioissa tuo olisi korjattu...Äänestyksessä Näytä tulokset- nappulaa painettuani olin muka antanut ääneni, vaikka näin ei asia ole. Bugi mikä bugi![]()
Joo, mun mielestä tuo toimi joskus paremmin, mutta nykyään ei hymiöitä voi enää sijoittaa tekstiin jälkikäteen. EI kauhea juttu, mutta kun niitä on niin kiva käyttää..Viestiä kirjoittaessa hymiöt, linkit yms. hyppäävät aina tekstin loppuun, eikä siihen missä kursori on.
Firefoxii käyttelen, ja hymiön voi sijoittaa tekstiin samalla kun kirjoittaaSe taitaa olla tuo Moziilla kun aiheuttaa, että hymiöt, linkit jne. hyppii aina loppuun. Tämän lisäksi kursori on viimeisen kirjaimen päällä, jolloin typo riski kasvaa.![]()