Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja asiaa puhuit.UHG-olen puhunut![]()
+1mikä nainen? ai se tämän kettingin aloittaja ja pikiasfalttimotoristi onkin nainen? voi jestas. en tuota edes katsonut....
Tuo pitää varmasti paikkansa, ja tuntuu olevan täällä suhteellisen monta naista jotka todellakin tietävät paljon muutakin kuin miten kaulinta pidetään kädessä eli pyöristä, pyörien tekniikasta ja ajamisesta...Ja varmaan tääl moni nainen on ajanu enemmän/kauemmin kun suurinosa miehistä, joilla tuntuu olevan hyvinkin viisaat kommentit ja mielipiteet asioista!
UHG-olen puhunut![]()
ai sekö onkin miehen mitta? busa tai kilokyykky? voi jeesus...Ja joidenkin poikien kirjoituksista päätellen osa on vielä mopoiässä ja vasta haaveilevat isommista pyöristä ( cebarista, busasta, kilokyykystä jne...)
Hitto mulla on iso ja olen tosi miesai sekö onkin miehen mitta? busa tai kilokyykky? voi jeesus...Ja joidenkin poikien kirjoituksista päätellen osa on vielä mopoiässä ja vasta haaveilevat isommista pyöristä ( cebarista, busasta, kilokyykystä jne...)![]()
itse olen ainakin aivan varmasti juuri nyt "mopoiässä"Tuo pitää varmasti paikkansa, ja tuntuu olevan täällä suhteellisen monta naista jotka todellakin tietävät paljon muutakin kuin miten kaulinta pidetään kädessä eli pyöristä, pyörien tekniikasta ja ajamisesta...Ja varmaan tääl moni nainen on ajanu enemmän/kauemmin kun suurinosa miehistä, joilla tuntuu olevan hyvinkin viisaat kommentit ja mielipiteet asioista!
UHG-olen puhunut![]()
Ja joidenkin poikien kirjoituksista päätellen osa on vielä mopoiässä ja vasta haaveilevat isommista pyöristä ( cebarista, busasta, kilokyykystä jne...)
Mistäs keksit, että tämä on jotenkin tasa-arvo- tai naiskysymys? Enpä ole huomannut kenenkään ennen sinun julistustasi kirjoittajan sukupuoleen viitanneen... Mutta hyvä kun otit tämän näkökannan esille, niin on hiukan helpompi kai ymmärtää koko hommaa.Ihme vääntö alkaa tääl heti, varsinkin jos topikin alottaja on nainen. Kuis tääl ois päivitelty kun näin olis käyny miehelle ja jollekkin Orgin "kermalle"?
Pääasia että Jullella on nyt uudet turvalliset kumit alla ja asia vissiin tielaitoksen ja hänen välinen asia. Teistä kukaan tuskin maksaa tota 400 ekua, vaik tivaatte enemmän tod.aineistoo, kun tiemestari![]()
Ja mikä päivittely ois taas alkanu, jos oiskin käyny huonosti niillä "paskasilla" kumeilla... Mopo ois ollu jossain mäntsälän tienoil solmussa kaidetta vasten, kuski teholla jne jne..
Oisko taas arvottu, et "niin siel taas käännettiin kahvaa huolella" tai " joku puusilmä autoilija asialla"![]()
Eiköhän ne kumit oo ihan tärkein turvallisuustekijä mopos ja jokainen kuski päättäköön omien renkaittensa kunnon/turvallisuuden!
Ja varmaan tääl moni nainen on ajanu enemmän/kauemmin kun suurinosa miehistä, joilla tuntuu olevan hyvinkin viisaat kommentit ja mielipiteet asioista!
UHG-olen puhunut![]()
Jos nyt haluat ehdottomasti käsittää tuon tekstin väärin ja tuolla tavalla, niin oma on asiasi........ai sekö onkin miehen mitta? busa tai kilokyykky? voi jeesus...Ja joidenkin poikien kirjoituksista päätellen osa on vielä mopoiässä ja vasta haaveilevat isommista pyöristä ( cebarista, busasta, kilokyykystä jne...)![]()
Tää oli ehdottomasti parasEri variaatioita mitä tekee seuraavat henkilöt, kun renkaisiin tarttuu pirullinen piki:
Vetomies - ajaa heti mahdollisimman isolle baanalle ja kellottaa huiput +250km/h ja piki katoaa kuin itsestään.
Tee-Se-Itse-Motoristi - ajaa heti kotiinsa ja surauttaa päälle uuden höyry-korkeapaine-TVshop -painepesurinsa ja pesee renkaista piet irti keinoja kaihtamatta ja kuviota säästämättä.
Asianajaja-virkamies-motoristi - soittaa poliisin paikalla ja ottaa silminnäkijöiltä lausunnot ja sormenjäljet ylös mahdollista pitkällistä oikeusprosessia varten.
Pertti-perusduunari-motoristi - ajaa kotiinsa ja rapsuttaa pien irti vasaran naulanirroituspuolella tai sorkkaraudalla, ajaa loppukauden samoilla renkailla vaikka ne täristävätkin niin paljon, että nopeusmittaria ei edes voi kuvitellakaan lukevansa vauhdissa.
Mimmi-motoristi - ei aja mihinkään vaan soittaa paikalle rengasfirman salskean asentajan, joka on puhelimessa kuullut neidon olevan selvästi hädissään ja iso V-kirjain rinnassaan lähes lentää paikalle uusine kumeineen. Vianorin miehellä on toki mukanaan myös pyörään sopivat renkaat, jotka hän asentaa paikalleen neidon ihailevien katseiden säestämänä.
Joo, nyt alkaa homma karata sen verran lapasesta, että mä lähen saunaan.
Ja itse tapaukseen, aika paha noista on mitään sanoa ilman kuvia ja todennäköisesti myös kuvien kanssa asiasta ei mutuilua kummempaan lopputulokseen päästä. Pääasia on, että nyt on turvalliset renkaat pyörässä alla.
Tää oli kyl parasEri variaatioita mitä tekee seuraavat henkilöt, kun renkaisiin tarttuu pirullinen piki:
Vetomies - ajaa heti mahdollisimman isolle baanalle ja kellottaa huiput +250km/h ja piki katoaa kuin itsestään.
Tee-Se-Itse-Motoristi - ajaa heti kotiinsa ja surauttaa päälle uuden höyry-korkeapaine-TVshop -painepesurinsa ja pesee renkaista piet irti keinoja kaihtamatta ja kuviota säästämättä.
Asianajaja-virkamies-motoristi - soittaa poliisin paikalla ja ottaa silminnäkijöiltä lausunnot ja sormenjäljet ylös mahdollista pitkällistä oikeusprosessia varten.
Pertti-perusduunari-motoristi - ajaa kotiinsa ja rapsuttaa pien irti vasaran naulanirroituspuolella tai sorkkaraudalla, ajaa loppukauden samoilla renkailla vaikka ne täristävätkin niin paljon, että nopeusmittaria ei edes voi kuvitellakaan lukevansa vauhdissa.
Mimmi-motoristi - ei aja mihinkään vaan soittaa paikalle rengasfirman salskean asentajan, joka on puhelimessa kuullut neidon olevan selvästi hädissään ja iso V-kirjain rinnassaan lähes lentää paikalle uusine kumeineen. Vianorin miehellä on toki mukanaan myös pyörään sopivat renkaat, jotka hän asentaa paikalleen neidon ihailevien katseiden säestämänä.
Joo, nyt alkaa homma karata sen verran lapasesta, että mä lähen saunaan.
Ja itse tapaukseen, aika paha noista on mitään sanoa ilman kuvia ja todennäköisesti myös kuvien kanssa asiasta ei mutuilua kummempaan lopputulokseen päästä. Pääasia on, että nyt on turvalliset renkaat pyörässä alla.
+1Tässähän ilmeisesti oltiin matkalla jonnekin. Sinne päästäkseen oli järkiveto vaihtaa uudet kumit alle miettimättä korvaako joku ne. Lipattua pyörää ja puuttuvia raajoja eivät korvaisi enää varmasti. Näin luulisin ajatuksen olleen, Julle sanonee halutessaan miten oli oikeasti.