Nitrous sanoi:Nyt on aika asiallista.![]()
Pervo.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nitrous sanoi:Nyt on aika asiallista.![]()
JMH sanoi:Pervo.
Pave sanoi:

marko.fzs sanoi:Oon tässä tuijottanut kuvaa kohta 5 minuuttia ja miettinyt että mitä v*ttua. Pervo on minusta lievä ilmaisu![]()
marko.fzs sanoi:Oon tässä tuijottanut kuvaa kohta 5 minuuttia ja miettinyt että mitä v*ttua. Pervo on minusta lievä ilmaisu![]()

Smiik89 sanoi:Jos ostan KTM:n omat kahvalämppärit jälkikäteen, niin pelittävätkö ne vain kun pistää johdot kiinni? Vai pitääkö ohjelmoida tms.? Ainakin lämppäreille löytyy mittariston valikoista jo aktivointipainike.
Mervious sanoi:Onkos muilla pyörän asetuksissa vaihtoehtoa "Quick Shift" tms? Löytyy samasta paikasta, kun esim. kellonajan asettaminen. Ohjekirjasta en löydä mainintaa, enkä nopealla googlettamisella, että mitä vaikuttaa. Pitänee kokeilla, mutta mulla jo asennettu dynojetin shifteri, joka ei kuitenkaan (pitäisi ainakaan) olla missään yhteydessä pyörän omiin tietokoneisiin.
Mervious sanoi:Onkos muilla pyörän asetuksissa vaihtoehtoa "Quick Shift" tms? Löytyy samasta paikasta, kun esim. kellonajan asettaminen. Ohjekirjasta en löydä mainintaa, enkä nopealla googlettamisella, että mitä vaikuttaa. Pitänee kokeilla, mutta mulla jo asennettu dynojetin shifteri, joka ei kuitenkaan (pitäisi ainakaan) olla missään yhteydessä pyörän omiin tietokoneisiin.
xjrrrrräyh sanoi:Liekö se valikkojuttu uuden GT:n perua? Luin että GT:ssä oisi shifteri mutta se toimis vain ylöspäin, ei alas... (half-quick-shifter? Up-quick-shifter?)
maakus sanoi:Takuuhommista ja takaisinkutsuista:
mulla tosiaan menee justiinsa takuu umpeen ja sattuneesta syystä soittelin Vantaan Bikeworldiin, että mites ton takapään välyksen kanssa oikein tehdään. No kuulemma pitää mitata se väljyys ja sitten ratkaisu sen mukaan. Noh, mun mielestä siinä ei tarvi mittailla mitään, kun se on väljä ja sillä selvä. Se, että KTM määrittelee itse hyväksyttävän toleranssin on ihan perseestä! Mietin, että menen katsastuskonttorille ja näytän pyörää siellä ja saavat kirjoittaa asiasta jonkun lausunnon, jos Bikeworldin mekaanikko ei saa vaihtoon hyväksyttävää lukemaa (siis toihan on varmaan aivan mekaanikon/liikkeen käsissä/tulkintaa).
Toinen juttunsa oli sitten takaisinkutsut, joista merkittävimpänä oli bensatankin mahdollinen vuoto. Jaa-a, eikös näissä pitäisi tulla, kuten esim. autoissakin, kutsu huoltamolta, että nyt tänne ja sassiin??? Olen sen uutena ostanut BW:stä ja varmasti mun tiedot on siellä...
Millaisia kokemuksia muilla BW:stä ja näistä takapään väljyydestä, onko jollain jäänyt laitteesta takapää korjaamatta vaikka siellä väljyyttä olisikin?