marko.fzs sanoi:Mun käsittääkseni on sama pyörä. 2016 mallissa on sitten erinlaiset vilkut ja jarruneste kytkin.![]()
Mikä ihme on jarruneste kytkin?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
marko.fzs sanoi:Mun käsittääkseni on sama pyörä. 2016 mallissa on sitten erinlaiset vilkut ja jarruneste kytkin.![]()
Koeajoin Superduken viikko sitten, tykkäsin ja sitä omaa on siitä lähtien etsitty.
Onko 2014 ja 2015-malleissa eroja ? Molempia on tarjolla...
Oletteko ajaneet pidempiä reissuja näillä?
Uskoisin että tällä viikolla tulee "poika" kotiin....
eepra sanoi:Toimii jarrunesteellä ei öljyllä.
eepra sanoi:Toimii jarrunesteellä ei öljyllä.
Juspa sanoi:Niin, siis 14- ja 15-mallissa nestekytkin, jossa HYDRAYLINESTE
16 -mallissa nestekytkin jossa KYTKINNESTE
Nitrous sanoi:Miten kytkinneste eroaa hydraulinesteestä?
.......
.Nitrous sanoi:Mikä ihme on jarruneste kytkin?
Nitrous sanoi:Miten kytkinneste eroaa hydraulinesteestä?
marko.fzs sanoi:Menkää nyt hyvät ihmiset ajelemaan niin ei tarvii mitättömästä vääntää asiaa.![]()

Juspa sanoi:En tiedä olitko tosissas, mutta Bone tuossa jo hyvän vastauksen antoikin.
Voithan vielä koittaa myöskin laittaa hydraulinesteelle tarkoitettuun kytkinnestettä (=jarruneste) ja katsoa kuinka kauan tiivisteet kestää.
Juspa sanoi:En tiedä olitko tosissas, mutta Bone tuossa jo hyvän vastauksen antoikin.
Voithan vielä koittaa myöskin laittaa hydraulinesteelle tarkoitettuun kytkinnestettä (=jarruneste) ja katsoa kuinka kauan tiivisteet kestää.

Nitrous sanoi:Bonen aivopieruja en oo lukenu enää ihan hetkeen. (Taas kiitän tuota foorumin blokkaa käyttäjä -ominaisuutta)
Ihan mielenkiinnosta kysyin, että onko KTM:llä spekattu kytkimeen joku ihan oma neste vai onko siellä ISO -hydrauliöljy vaiko onko tuo kytkinneste samaa tavaraa kuin jarruneste (DOT4). Tosin en kysymystä asetellessa taas ottanut huomioon, että tämä on internet ja joku vetää asiasta herneen nenään jos siihen pienikin sauma on.
peruskallio sanoi:Syyksi öljyn käyttöön olen jostain kuullut, että työsylinterin hajotessa, moottooriin päätyy öljyä, ei jarrunestettä. Tiedä sitten teorian paikkansapitävyydestä... Ei varmaan motti hajoa muutamaan senttilitraan jarrunestettä![]()