GuessWho sanoi:Odotas ku vihdoin pääset korkkaamaan uusitun Botnian, siellä sulle on sellanen![]()
Mun mielestä siinä pyöri GPS nopeudet nopeen ryhmän porukalla jossain 170km/h huitteilla. Korjatkaa joku jos olen pahasti väärässä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GuessWho sanoi:Odotas ku vihdoin pääset korkkaamaan uusitun Botnian, siellä sulle on sellanen![]()
Motoristi1958 sanoi:Veikkaan, että Härmässä parin markan nopeudessa hallitusti sladissa pikitiellä vieviä kuskeja ei ole enempää kuin yhdessä kädessä sormia, jos senkään vertaa.
Artsin pyöriin ei juuri asenneltu jättimäisiä takarattaita vaan ajoi kyllä temppunsa aikalailla vakiovälitteisillä mopoilla . Siinä on minun mielestä aika suuri ero näihin nykyisiin temppuilijoihin.
998sFE sanoi:Enpä oo Botniaa korkannu minäkään. Mutta Misanossa oli mutka johon pääsi ajamaan läppä levällään kutosella kovassa kallistuksessa. Joku 50 kertaa piti yrittää ennenku rohkeni pitää tötterön auki koko Curvonen. Mittarissa sisään mennessä 260, mutkassa ei tullut mittariin vilkuiltua. Armottoman hienoa.
On-Topic: Tänään messuille katsomaan paljon puhuttua Petoa. Jätin pankkikortin himaan.
Nitrous sanoi:Nykäse hihasta jos satutaan kohakkain. Ja kyllä ne sen sulle vekselilläkin myy.![]()
Husky510 sanoi:Laitetaan vähän kuvia tänne välillä.
hcaape sanoi:ja mä tuun kingillä ja pesen kaikki kottaraiset![]()
Nitrous sanoi:Missä ja millon peset niin osaa vinkata tutuille.![]()
Husky510 sanoi:Kyllä näissä kuvissa on hieno![]()
maakus sanoi:Pesut ja puunaukset sitten kun pyörä on täällä. Kävin aamulla lyömässä messuilla nimen paperiin. Oranssiin tiettyKalleimmat messut ikinä!
Parhaat kuivatyypit koskaan!!!![]()

maakus sanoi:Pesut ja puunaukset sitten kun pyörä on täällä. Kävin aamulla lyömässä messuilla nimen paperiin. Oranssiin tiettyKalleimmat messut ikinä!
Parhaat kuivatyypit koskaan!!!![]()
mikkoyli sanoi:Itse vertaisin lähinnä moottorityypin mukaan ensisijaisesti V2 eli KTM-Ducati 1100 Streetfighter, toissijaisesti suorituskyvyn mukaan Tuono-S1000R-KTM. Aika tasapäisiähän ne kuitenkin ovat. Monsterissa ei taida teho riittää vertailtavaksi. Mutta omasta mielestä mitään ei voi verrata Superdukeen, paitsi jos esim. Bimota tekisi ahdetun pelin Ducatin koneella. Sehän olisi sitten kuitenkin liian kallis. Eli hypetys on vain kasvanut, enää pari kuukautta niin pääsee testaan.