Kyllä heidänkin rangaistuksia pitää koventaa. Toisaalta, jos ajaa jatkuvasti vanhoilla vihreillä ristyksestä, ajaa jatkuvasti ylinopeutta yms. suhtautuu välinpitämättömästi muiden tielläliikkujien - erityisesti jalankulkijoiden turvallisuuteen, saattaa jonain päivänä huomata olevansa itse "murhaaja". Kaksipyöräisellä tosin ei välttämättä jää itse potemaan tunnontuskia.Koventaisivat ennemmin raiskaajien, pedofiilen, murhaajien ym. rangaistuksia.
Liikennesäännöt on laadittu kaikkien turvallisuutta ajatellen. Kyllä myönnän, että moottoritiellä olisi kiva ajaa kovempaa. Toisaalta, kun ajattelee miten paljon pitempi jarrutusmatka on kun ajaa 150 km/h verrattuna 120 km/h (pysähtymismatka kasvaa reilu 50 m) ymmärrän miksi moottoriteilläkin on nopeusrajoitukset. Ajatuksen voi pukea vaikka siten, että jos itse pysähdyt ajoissa ja toisen kaverin matka jatkuisi vielä 50 metriä, on hänellä aikamoinen nopeus kun törmäys tapahtuu. Siinä voipi käydä ikävän kipeää. Esim. Helsingin kantakaupungin alueen nopeusrajoituksen alennus 40 -> 30 km/h tehtiin jalankulkijoita ajatellen tällä pysähtymismatkan lyhenemisperiaatteella.
Radalle kaahaamaan ja yleisillä teillä yhteisillä pelisäänöillä sanon minä. Vähemmän kynttilöitä ja kaikilla parempi mieli.