• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Uuden sivuston ongelmista raportointi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ylläpito
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
"Ei korjata enää tähän sivustoversioon" jokaisessa versiossa tulee uudet ongelmat ja sitten niitä paikkaillaan. Ei oo kyllä toista näin "erikoisesti" ylläpidettyä sivua tullut vastaan.

Mainoksen alla olevien linkkien peittyminen on nyt fiksattu. Sivun pomppiminen vaatii vielä tutkimista, ongelman syy on hyvin tiedossa, mutta kyseinen koodi tulee muualta joten siihen ei pääse suoraan kiinni.

:paikallatuulee: duarda noin toi… Ainakin Hotellimaailman mainoksen aikana kun Uusimmat viestit -linkkiä koittaa klikata etusormi kuumana, niin lopputuloksena on valita-korostus siinä mainoksessa…

Hannula sanoi:
Mainoksen alla olevien linkkien peittyminen on nyt fiksattu. Sivun pomppiminen vaatii vielä tutkimista, ongelman syy on hyvin tiedossa, mutta kyseinen koodi tulee muualta joten siihen ei pääse suoraan kiinni.
Joo, oikein hyvin on fiksattu, toiminta vaan ei parantunut yhtään.:grin:

Hannula sanoi:

Valitettavasti peittyy linkit vieläkin.

Windows 7 & Firefox.

Kokeilkaas huitoa shift-F5, shift-reload tai vetää välimuisti tyhjäksi. Mulla linkit toimii fiksauksen jälkeen oikein jokaisen laitteen jokaisessa selaimessa mitä talosta löytyy.

^ Erikoista, nimittäin mulla ipad mini retina, ios 8.0.2 ja chrome -yhdistelmällä nuo mainosten alla olevat napit toimii nyt ihan kiltisti.

Edit: viittasin tuohon corsairin viestiin.

En saa enää edes surkeita kuviani ladattua koneeltani sivustolle. Onkohan jokin vinksinvonksin tai ainakin heikunkeikun?

Kun joku pelaa kunnolla niin sehän pitää päivittää.... tottakai, eihän mitään toimivaa voi pitää yllä kun pelaa itekseen.

Hannula sanoi:
Kokeilkaas huitoa shift-F5, shift-reload tai vetää välimuisti tyhjäksi. Mulla linkit toimii fiksauksen jälkeen oikein jokaisen laitteen jokaisessa selaimessa mitä talosta löytyy.

Mä kyllä koitin reloadata, mutta ei mitään. Tosin nyt kyllä toimii ja eilen illalla sit jo toikans. :thumbup:

Tuleeko muilla tuo etusivu tämän näköisenä:

Untitled.png
[/URL]

Win7 + Chrome tai Firefox
Linux + Chrome tai Firefox

Asensin juuri Add blockerin mutta sillä ei ollut apu tuohon eikä historian tyhjennyksellä.

Tämähän on suoraan kuin politiikasta. Tehdään uusia asetuksia ja lakeja joilla korjataan ongelmia. Loppu tuloksena saadaan malli jossa edes ennen toimineet asiat ei toimi uusista nyt puhumattakaan:p

Nyt on mulla ainakin toiminut pari päivää toi uusimmat viestit & merkitse foorumi luetuksi..

Eli jotain on tehty, etusivu temppuilee mullakin mutta ei se mua haittaa. Win7 ja Firefox.

- T -

Back