Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kiinnittipä huomiota tuo Arain vetäminen keskusteluun...niin kuin se olisi jotenkin muita parempi, pöh.Eipä ole esim. Arai vielä tehnyt avattavaa pottaa, vaikka varmaan olisi hyvät markkinat tehdä tiliä semmoisella.
Niin kyllähän se availtava kypärä antaa periksi varsinkin kun se on auki, muuten en ole ite ainakaan huomannu että toi availtava antais jotenkin periksi.Kun olin ostamassa nykyistä kuuppaa (Arai Chaser) niin myyjä antoi ymmärtää, että "nuo avattavat, esim Schuberth, ovat heppoisia, kokeile vaikka kun antaa periksi... parhaita ovat Arain ja Shoein umpimallit".
Hyvä pointti tuossa yllä. Itse asiassa kun ajattelee niin miten hitossa ne lanssimiehetkin saa umpikypärän pois päästä aiheuttamatta lisää ongelmia, jos motoristi makaa ojassa taju kankaalla. Avattava lähtee paljon helpommin.
C3 sopii kyllä minun päähäni ihan perfekt. Eli uutta C3:a taidan olla ostamassa... ARai sinänsä on ollut ihan OK.
Käsitääkseni ne ei edes yritä repiä kypärää pois, riippumatta millainen se on, yrittäen siten estää lisävahingot. Dremelin tapaisella vetävät halki koko potan.Hyvä pointti tuossa yllä. Itse asiassa kun ajattelee niin miten hitossa ne lanssimiehetkin saa umpikypärän pois päästä aiheuttamatta lisää ongelmia, jos motoristi makaa ojassa taju kankaalla. Avattava lähtee paljon helpommin.
No, ´paremmuudesta´ voidaan toki olla montaa mieltä. Mitä siihen kukin esimerkiksi sisällyttää.Kiinnittipä huomiota tuo Arain vetäminen keskusteluun...niin kuin se olisi jotenkin muita parempi, pöh.Eipä ole esim. Arai vielä tehnyt avattavaa pottaa, vaikka varmaan olisi hyvät markkinat tehdä tiliä semmoisella.
Komppaan. Jos mälli on niin kova ettei laadukas avattava enää pysy kasassa, tuntuu varsin todennäköiseltä että myös muu ruumis saa niin kovia iskuja että henki lähtee.tuota...mitä väliä enää silloin jos tulee sellainen mälli et avattava kypärä rikkoontuu?
vai oisko siinä apua et huutkin varusteet olisivat umpinaisia..eli ei avattavaa sepalusta..ei vetskaria takkiin![]()