• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tyylin muutos ZZR 1400 -> K 1200LT

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jarska
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Iaj:n ohjeessa ei tartte maadottaa piuhaa ja Ison pojan ohjeessa pitää,ilmeisesti vuosimallieroja?
Minun pyörä on vm. 2001
Ohjeen mukaan tein ja onnistuin.
biggrin.gif
Ourait,mulla sama vuosimalli joten kokeillaampa illalla tällä ohjeella
cool.gif

Ps.tarviiko matkustajan istuin irroittaa löytääkseen sen johdon mikä tulee maadoittaa?
withstupid.gif

Iaj:n ohjeessa ei tartte maadottaa piuhaa ja Ison pojan ohjeessa pitää,ilmeisesti vuosimallieroja?
Minun pyörä on vm. 2001
biggrin.gif
cool.gif

Ps.tarviiko matkustajan istuin irroittaa löytääkseen sen johdon mikä tulee maadoittaa?
withstupid.gif
Kyllä matkustajan istuin pitää irroittaa.
Sitten johto näkyykin siinä oikean puolen runkoputkessa.

Minun pyörä on vm. 2001
biggrin.gif
cool.gif

withstupid.gif
Kyllä matkustajan istuin pitää irroittaa.
Sitten johto näkyykin siinä oikean puolen runkoputkessa.
No nyt on ohjelmoitu uudelleen ja tismalleen näiden ohjeiden mukaan,miljuunat kiitokset
bowdown.gif

Kivempi näin manuaalisesti ku ei tartte jäykällä kintaalla joka tankkauksella olla painelemassa sitä pikkuruista kytkintä
biggrin.gif

Mistä muuten saa ostaa noita cd-soittimia tohon keskelle?
Paikallaan on toimiva kasetti/radio-yhdistelmä+sivulaukussa 6 cd:n boxi.
Tulee kuunneltua todella harvoin cd:itä,joten ottasin mielellään boxin pois laukusta ja keskikonsoliin yhen levyn/radio-yhdistelmän.
Vaihtasko kukaan tai tietoo mistä vois hankkia?
sport05.gif

Tulee kuunneltua todella harvoin cd:itä,joten ottasin mielellään boxin pois laukusta ja keskikonsoliin yhen levyn/radio-yhdistelmän.
sport05.gif
Eiköhän niitä myydä ystävällisessä BMW-merkkiliikkeessä. C.A.D. taisi keväällä hommata semmoisen entisen särkyneen tilalle...

Hän vastaa varmaan kohta.

T. pozo

PS. Sait vissiin sen ajonestohomman hoidetuksi, vieläkö tarviit sitä manuaalia, voin sen kyllä postittaa jos haluat.

sport05.gif
Eiköhän niitä myydä ystävällisessä BMW-merkkiliikkeessä. C.A.D. taisi keväällä hommata semmoisen entisen särkyneen tilalle...

Hän vastaa varmaan kohta.

T. pozo

PS. Sait vissiin sen ajonestohomman hoidetuksi, vieläkö tarviit sitä manuaalia, voin sen kyllä postittaa jos haluat.
Okei,juu sain sen hällärin pelaan manuaalisesti hyvillä ohjeilla
062802jumpie_prv.gif

Mielelläni otan vastaan sen manuaalin jos pykäset sen postiin,kiitos

Älä ihmeessä luovu kasettisoittimesta. Hanki kasettiadapteri ja soita biisit MP3-soittimella. Ei tarvitse levyjen kanssa säheltää ja saat varmasti kaikki tarvittavan mukaan.

Tosin, saahan MP3:n kuulumaan myös FM-lähettimellä.

Iku

sport05.gif

Älä ihmeessä luovu kasettisoittimesta. Hanki kasettiadapteri ja soita biisit MP3-soittimella. Ei tarvitse levyjen kanssa säheltää ja saat varmasti kaikki tarvittavan mukaan.

Tosin, saahan MP3:n kuulumaan myös FM-lähettimellä.

Iku

sport05.gif
Vaihtoehto se olis kyl tuokin,mutta kuuntelen suurinpiirtein kerran kesässä paria cd-levyä ja loput ratiota.
Mieluummin käyttäsin sen sivulaukun tilan muuhun matkaroinaan ja siks yhen levyn soitin olis paras vaihtoehto mulle
cool.gif

Sorry kun mulla on iskenyt uudelleen tämä kyselyikä,mut kiinnostais tietää myös voiko jostain nähdä purkamatta mitään onko takalaukku takimmassa asennossa ja mitä hyötyä/haittaa tosta selkänojan säädöstä kokemuksien mukaan on?
Elekee hermostuko mun kyssäreihi
blush.gif

sport05.gif
Joo. Kyllähän Bemari-liikkeet noita mielellään myy. Sellaisen vaihdoin itsekin pashan kasettiradion tilalle. Hintahan on sitten ihan oma lukunsa, mutta ei kai tätä harrastusta säästämisen takia muutenkaan ole valittu.

Laite on mitoiltaan ja liittimiltään identtinen, eli menee heittämällä paikalleen. Ainoastaan antennijohtoon joutuu hakemaan adapterin (BTW - mulla taitaa olla vielä yksi ylimääräinen, kun ostin toisen harjoittelukappaleeksi).

Niin - ja jos MP3'ia haluaa soitella, löytyy tuohon uudempaan radioon kyllä 3,5mm AUX-töpseli tai sitten homman voinee hoitaa Autocomin (oma valinta) tai Baehrin - tai mikä kommunikaatiojärjestelmä nyt käytössä onkaan - kautta.

sport05.gif
Joo. Kyllähän Bemari-liikkeet noita mielellään myy. Sellaisen vaihdoin itsekin pashan kasettiradion tilalle. Hintahan on sitten ihan oma lukunsa, mutta ei kai tätä harrastusta säästämisen takia muutenkaan ole valittu.

Laite on mitoiltaan ja liittimiltään identtinen, eli menee heittämällä paikalleen. Ainoastaan antennijohtoon joutuu hakemaan adapterin (BTW - mulla taitaa olla vielä yksi ylimääräinen, kun ostin toisen harjoittelukappaleeksi).

Niin - ja jos MP3'ia haluaa soitella, löytyy tuohon uudempaan radioon kyllä 3,5mm AUX-töpseli tai sitten homman voinee hoitaa Autocomin (oma valinta) tai Baehrin - tai mikä kommunikaatiojärjestelmä nyt käytössä onkaan - kautta.
Saako olla utelias kuin "ystävällinen" hinta tolla oli?
confused_orig.gif

Etuasennossa perälaukku on samassa linjassa kuin sivulaukut ja takavalo, taka-asennossa se on tuuman verran ulkona ja erottuu kyllä kun katsoo sillä silmällä. Mitään haittaa siitä ei ole, en usko että painopisteen muutos vaikuttaa sitä/tätä. Matkustajalla on rennommat tilat ja parempi istuma-asento. Meinaan talvella väsätä ne siirtoraudat, jolla laukku siirtyy vielä hiukan, silloin tulee satulan oman selkänojan tukeva vaikutus vielä paremmin käyttöön.

Toi MP3-kasettiadapteri on vaan aika helppo, asennusaika <2sek ja hinta 17€
idea3.gif

Iku

Sorry kun mulla on iskenyt uudelleen tämä kyselyikä,mut kiinnostais tietää myös voiko jostain nähdä purkamatta mitään onko takalaukku takimmassa asennossa ja mitä hyötyä/haittaa tosta selkänojan säädöstä kokemuksien mukaan on?
Elekee hermostuko mun kyssäreihi
blush.gif
Kuten Iku jo mainitsikin matkustajalle tulee paremmin tilaa ja sitten se extrasiirto tehtaan taka-asennosta tekee vielä mukavan lisätavaratilan sinne takapenkin (istuin)selkänojan ja itse takalaukun väliin. Siellä pidän itse sadevarusteita.

Jos lisäraudoilla tapahtuvan vajaan 30 mm lisäsiirron tekee, kannattaa samalla nostaa matkustajan selkänojaa 13 mm ylemmäksi poramalla vaan uudet neljä reikää takalaukun etuseinään. Tuota selkänojan nostoa ei optisesti havaitse, mutta tuohon uuteen tavaratilaan pääsee paljon paremmin käsiksi takaboksin kannen ollessa auki kun selkänojan alareuna ei ole tiellä.

T. pozo

062802moto_prv.gif

sport05.gif

confused_orig.gif
Hintaa CD/radiolla on 680€

Ystävällisin terveisin,

xxxx  yyyyyy
R.M.Heino Oy

shaun.gif

Mitoiltaanhan tuo ratio on identtinen mihin tahansa standardin mukaiseen. Hetken mietin vaihtoehdon hankintaa, mutta sellaisen löytö, jossa on lankaohjattu kaukosäätö tuntui hankalalta, joten luovuin rakentelusta ja kaivoin kuvetta.

sport05.gif

confused_orig.gif
Hintaa CD/radiolla on 680€

Ystävällisin terveisin,

xxxx  yyyyyy
R.M.Heino Oy

shaun.gif

Mitoiltaanhan tuo ratio on identtinen mihin tahansa standardin mukaiseen. Hetken mietin vaihtoehdon hankintaa, mutta sellaisen löytö, jossa on lankaohjattu kaukosäätö tuntui hankalalta, joten luovuin rakentelusta ja kaivoin kuvetta.
Auts,melkeen olis voinu arvata jotain tuon suuntasta hintaa
crazy.gif

Ihanaa ku meillekki tuli nuo eurot
mad.gif

Auts,melkeen olis voinu arvata jotain tuon suuntasta hintaa
crazy.gif

Ihanaa ku meillekki tuli nuo eurot
mad.gif
Tää mopoilu on siitä hienoa hommaa, että tulee sellainen rikas olo
biggrin.gif
. Eihän nyt kenellään normaalilla persaukisella taviksella ole rahaa (tai hölmöyttä) pistää satoja euroja joutavanpäiväisiin vempeleisiin. Ergo - voidakseen harrastaa tätä on pakko olla rikas...

P.S Onneksi seuraavan kuun luottokorttilasaku aina palauttaa maan pinnalle...

Ny on takalaukku takimmaisessa asennossa ja ainaki silmämääräsesti näyttäs matkustajan selkänoja asettuvan paremmin linjaan penkin alaosan kans
idea3.gif

Suunnittelin tässä syssymmällä myös asennella navigaattorille virtapiuhaa akulta,mut äkkiseltään tuntuu näillä mun mekaanikon "taidoilla" jotta pitäs käydä kurssittaan itteesä jonku katteitten purkajagurun luona ensin
blush.gif

ps.Onko pozo siinä sun opuksessa minkä aioit lähettää ohjeita purkuun/kasaukseen?

Back