Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
klikklikklikklikEihän se mukavaa ole ristiinnaulita kaveria, kun ei tiedä mitä oikeasti on päässä liikkunut tapahtumahetkellä.. ties vaikka olis vaan lähtenyt lapasesta. 10R kun ei ole kovin anteeksiantava mopo lipsahduksille..
Jaa Mynämäeltä vai?sanoi:Et tainnut lukea juttu, kaverihan olikin "namibiasta".
Mikäli viittaat kirjoitukseeni tuossa threadissa, pointtini ei ollut, että ekaksi pyöräksi kannattaa ostaa tonnista. Tonninen on hyvä pyörä kadulle, kun kokemusta on karttunut pienemmillä pyörillä. Pointti oli, että jossain vaiheessa kannattaa isompaan pyörään siirtyä, tai ainakin kokeilla, jotta tietää onko se jotain mitä itse tarvitsee/kaipaa. Pienempään pyörään on helppo siirtyä takaisin, kun tietää mistä luopuu. Muutoin jää aina se polte vaihtaa isompaan. Ekaksi pyöräksi en missään nimessä suosittele tonnista kyykkyä. 10R vielä viimeisenä.klikklikklikklikEihän se mukavaa ole ristiinnaulita kaveria, kun ei tiedä mitä oikeasti on päässä liikkunut tapahtumahetkellä.. ties vaikka olis vaan lähtenyt lapasesta. 10R kun ei ole kovin anteeksiantava mopo lipsahduksille..![]()
Ja ei ollut aikomustakaan ristiinnaulita ketään, joten pidetään ne pienet pyöreät palkokasvin siemenet (Pisum sativum) poissa nenusta...
Jep, viittaus kirjoitukseesi oli täysin turha. Sorry. Pitäisi keskittyä täyspainoisesti joko työntekoon tai surffailuun...Mikäli viittaat kirjoitukseeni tuossa threadissa, pointtini ei ollut, että ekaksi pyöräksi kannattaa ostaa tonnista. Tonninen on hyvä pyörä kadulle, kun kokemusta on karttunut pienemmillä pyörillä. Pointti oli, että jossain vaiheessa kannattaa isompaan pyörään siirtyä, tai ainakin kokeilla, jotta tietää onko se jotain mitä itse tarvitsee/kaipaa. Pienempään pyörään on helppo siirtyä takaisin, kun tietää mistä luopuu. Muutoin jää aina se polte vaihtaa isompaan. Ekaksi pyöräksi en missään nimessä suosittele tonnista kyykkyä. 10R vielä viimeisenä.klikklikklikklikEihän se mukavaa ole ristiinnaulita kaveria, kun ei tiedä mitä oikeasti on päässä liikkunut tapahtumahetkellä.. ties vaikka olis vaan lähtenyt lapasesta. 10R kun ei ole kovin anteeksiantava mopo lipsahduksille..![]()
Ja ei ollut aikomustakaan ristiinnaulita ketään, joten pidetään ne pienet pyöreät palkokasvin siemenet (Pisum sativum) poissa nenusta...
Vai mikä oli sinun pointtisi?
Mynämäki on sivistyksen kehto; täältä löytyy mm. ensimmäinen Suomessa valmistettu auto... Ja meillä on jopa oma kansanedustajaJaa Mynämäeltä vai?sanoi:Et tainnut lukea juttu, kaverihan olikin "namibiasta".![]()
Mun pualest ko mene Turkkuhu, ni o turkkulaine. Jos menee Tammmpereelle, nii sit on tammmperelaine, ja jos Poriin ni sit o porilaine...
Tasapualista.
Eiköhän kyse ole enemmänkin siitä että 10R ja K5 Gix on mopoina niin "eniten" (testivoittaja, eniten hevosia, da shitznits blaah blaah) että kaikki pienet mustekalanpoikaset haluaa sellaisen kun "oon mä joskus mopollakin ajanu" ja sitten kun on päivä pari ajeltu pystyssä niin ollaan jo taidoissa Rossin tasolla.Viime kesänäkin keuli Hesassa Ruoholahden sillan kohdalla kaveri 10R:llä. Valitettavasti ei henki säästynyt sillä kerralla. Ao. pyörä on kyllä herkkä keulimaan.
Asiaa. Juuri noin.Eiköhän kyse ole enemmänkin siitä että 10R ja K5 Gix on mopoina niin "eniten" (testivoittaja, eniten hevosia, da shitznits blaah blaah) että kaikki pienet mustekalanpoikaset haluaa sellaisen kun "oon mä joskus mopollakin ajanu" ja sitten kun on päivä pari ajeltu pystyssä niin ollaan jo taidoissa Rossin tasolla.Viime kesänäkin keuli Hesassa Ruoholahden sillan kohdalla kaveri 10R:llä. Valitettavasti ei henki säästynyt sillä kerralla. Ao. pyörä on kyllä herkkä keulimaan.
Mitä järkeä tollasella mopolla on keulia/vetää eniten jossain syrjässä, eihän siellä ole minihameita ihailemassa veret seisauttavia (toisinaan ihan kirjaimellisesti) taidonnäytteitä.
Mahtava yleissivistys...Juu kylä mää Korvensuun muistan, ja tunnen Mikon niiltä ajoilta kun oli työttömien pj:nä, mää kun tuppaan oleen usein nykyisessä tilassa eli tyätön...
Mikko on ihan mukava kaveri, vaikka onkii vasemmistoliittolaine, ei silti tunnen mää mukavia kommunistejakin, ainakin yhen.
Siittä oon varma että Mynämäkeläisiä ei saa heleposti loukattua, kuten ei Namibialaisiakaan. Eikä ollu tarkoituskaan, turkulaisia vaan...
Vaan missä se Namibia sitten turkulaisten mielestä on, siinäpä arvoitus johon Matti ja Teppo, ehkä Seppokin tietävät vastauksen...![]()
Aika karkee yleistys. Itse olen 21 ja ajan tonnisella kyykyllä. En keuli 250km/h vauhdilla keskustassa. Jos haluan rällätä niin menen semmoseen paikkaan etten varmasti uhkaa muiden henkeä. Ja jos meille pitäs nostaa vakuutukset tolle tasolle niin samoin pitäs kaikille yli 30v jannuille jotka ajaa yli 100hp peliä, niillähän niitä kolareita vasta sattuukin vaikka eivät yleensä keulimisella niitä aiheuta.Mun puolesta sais laittaa nuorille sälleille niin reippaat vakuutukset noihin tonnikei'uihin, että oksat pois! 5000-6000 € / 6 kk niin siinäpähän sitten loppuisi turhat keulinnat kun ei olisi enää varaa kovin monella kaahailla.
Ensinmäinen, joka on kirjallisesti luvannut olla keulimatta keskustassa nopeudella 250 km/h, mutta ei taida koskea alempia nopeuksiaAika karkee yleistys. Itse olen 21 ja ajan tonnisella kyykyllä. En keuli 250km/h vauhdilla keskustassa. Jos haluan rällätä niin menen semmoseen paikkaan etten varmasti uhkaa muiden henkeä. Ja jos meille pitäs nostaa vakuutukset tolle tasolle niin samoin pitäs kaikille yli 30v jannuille jotka ajaa yli 100hp peliä, niillähän niitä kolareita vasta sattuukin vaikka eivät yleensä keulimisella niitä aiheuta.Mun puolesta sais laittaa nuorille sälleille niin reippaat vakuutukset noihin tonnikei'uihin, että oksat pois! 5000-6000 € / 6 kk niin siinäpähän sitten loppuisi turhat keulinnat kun ei olisi enää varaa kovin monella kaahailla.
En keuli myöskään hiljaisemmilla nopeuksillaEnsinmäinen, joka on kirjallisesti luvannut olla keulimatta keskustassa nopeudella 250 km/h, mutta ei taida koskea alempia nopeuksia![]()
![]()
Niin se menee. Englannissa tosiaan nuori jantteri joutuu maksamaan ihan tajuttomasti, jotta pääsee ajamaan tonnisella.Aika karkee yleistys. Itse olen 21 ja ajan tonnisella kyykyllä. En keuli 250km/h vauhdilla keskustassa. Jos haluan rällätä niin menen semmoseen paikkaan etten varmasti uhkaa muiden henkeä. Ja jos meille pitäs nostaa vakuutukset tolle tasolle niin samoin pitäs kaikille yli 30v jannuille jotka ajaa yli 100hp peliä, niillähän niitä kolareita vasta sattuukin vaikka eivät yleensä keulimisella niitä aiheuta.Mun puolesta sais laittaa nuorille sälleille niin reippaat vakuutukset noihin tonnikei'uihin, että oksat pois! 5000-6000 € / 6 kk niin siinäpähän sitten loppuisi turhat keulinnat kun ei olisi enää varaa kovin monella kaahailla.
Samaa mieltä Maxxin kanssa!!Aika karkee yleistys. Itse olen 21 ja ajan tonnisella kyykyllä. En keuli 250km/h vauhdilla keskustassa. Jos haluan rällätä niin menen semmoseen paikkaan etten varmasti uhkaa muiden henkeä. Ja jos meille pitäs nostaa vakuutukset tolle tasolle niin samoin pitäs kaikille yli 30v jannuille jotka ajaa yli 100hp peliä, niillähän niitä kolareita vasta sattuukin vaikka eivät yleensä keulimisella niitä aiheuta.Mun puolesta sais laittaa nuorille sälleille niin reippaat vakuutukset noihin tonnikei'uihin, että oksat pois! 5000-6000 € / 6 kk niin siinäpähän sitten loppuisi turhat keulinnat kun ei olisi enää varaa kovin monella kaahailla.
Mikä tämä Pohjolan juttu on? En ole kuullutkaan.Ja ensi vuonna saattaa käydä tosiaan niin, että tonnisten vakuutusmaksut Pohjolan mukana nousevat pilviin.