Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyseessä ei ole vetomies, vaan täydellinen amatööri, jolle sopivin kulkupeli on jatkossa Pappa-Tuntsa.Jotain yllättävää lienee tapahtunut, sillä eihän kukaan keuli vaaraa aiheuttaen. Taas on tovin liikenteessä yksi vetomies vähemmän...
Aijaa ..tuohan takaakin sen ettei vakuutukset nouse ...Tuntuu hieman erikoiselta paikalta tosiaan, mutta meitä on monenlaista sorttia. Ajelkaahan niin että pysytte pystyssä, niin vakuutukset eivät nouse. Eipä tuosta paljon sympatiaa kaverille löydy, pyörälle kylläkin.![]()
Samanlaisia mouhoja löytyy kyllä "vetomiehistäkin", tuo oli ilmeisesti ihan itse turvalliseksi katsottu paikka, ainakin kuskin mielestä.Kyseessä ei ole vetomies, vaan täydellinen amatööri, jolle sopivin kulkupeli on jatkossa Pappa-Tuntsa.Jotain yllättävää lienee tapahtunut, sillä eihän kukaan keuli vaaraa aiheuttaen. Taas on tovin liikenteessä yksi vetomies vähemmän...![]()
Otetaas nyt ihan rauhassa pappa vaan.Mun puolesta sais laittaa nuorille sälleille niin reippaat vakuutukset noihin tonnikei'uihin, että oksat pois! 5000-6000 € / 6 kk niin siinäpähän sitten loppuisi turhat keulinnat kun ei olisi enää varaa kovin monella kaahailla.
eipä ehkä ihan noinkaan.Mun puolesta sais laittaa nuorille sälleille niin reippaat vakuutukset noihin tonnikei'uihin, että oksat pois! 5000-6000 € / 6 kk niin siinäpähän sitten loppuisi turhat keulinnat kun ei olisi enää varaa kovin monella kaahailla.![]()
mutta kasko vois kyllä katketa siihen ku eturengas nousee.![]()
toissa päivänäkin oli tossa ihan kotipihan lähellä uudenkarhea suzuki tl 1000 ihan päreinä. kuski oli ehjä mutta jäljista ja tyypin tietäen ei ollu väistäny kissaa.![]()
eli meikä sitäki suskaa makselee.![]()
Et tainnut lukea juttu, kaverihan olikin "namibiasta".Joo mut se oliki Turus.
Sillä ei ole vakuutuksiin mitään vaikutusta, turkulaiset ny teloo itteesä muutonki jokatappavuksessa.
Nuori olen juu.Etkäs sää sitten enää ole nuori ,mä oon ainakin omasta mielestäni vielä nuori ja sä oot musta vuoden nuorempi.Liikkeessä taitaa tienata hyvin jos tommosia vakuutuksia pystyisit maksamaan.![]()