• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turussa rytisi 24.5.05

Ja kyllähän se aika pimeä paikka on, näkee aika myöhään mikäli siinä valoissa joku on. Tie tippuu sen verran alaspäin siitä nyppylältä.

Taas nää jutut alkaa...ei enää näitä please...
nixweiss.gif

confused_orig.gif

Kumpi nyt sitten kannattaa... Keulia taajamassa ja ajaa sen seurauksena kolari vai reenata radalla... ? Ei muuta kuin kivoja kelejä sen kipsin ajaksi...

Jotain yllättävää lienee tapahtunut, sillä eihän kukaan keuli vaaraa aiheuttaen. Taas on tovin liikenteessä yksi vetomies vähemmän...
Kyseessä ei ole vetomies, vaan täydellinen amatööri, jolle sopivin kulkupeli on jatkossa Pappa-Tuntsa.
kaboom.gif
Samanlaisia mouhoja löytyy kyllä "vetomiehistäkin", tuo oli ilmeisesti ihan itse turvalliseksi katsottu paikka, ainakin kuskin mielestä.

Mun puolesta sais laittaa nuorille sälleille niin reippaat vakuutukset noihin tonnikei'uihin, että oksat pois! 5000-6000 € / 6 kk niin siinäpähän sitten loppuisi turhat keulinnat kun ei olisi enää varaa kovin monella kaahailla.

Ihan oikein sille sällille, reipas sakko vielä ja vakuutuskorvaus evätään ja kortti pois. Tuolla tavalla voi vaikka tappaa jonkun sivullisen.

Etkäs sää sitten enää ole nuori ,mä oon ainakin omasta mielestäni vielä nuori ja sä oot musta vuoden nuorempi.Liikkeessä taitaa tienata hyvin jos tommosia vakuutuksia pystyisit maksamaan.
033102beer_1_prv.gif

Onneksi oli naapurikunnasta ettei Vihti päässyt epäsuosiollisessa valossa taas kartalle.

No tohon itse tapahtumaan ei varmaan paljoa ole kommentoitavaa. Toivottavasti kipurahat opettaa niinkuin Siperia.

Mun puolesta sais laittaa nuorille sälleille niin reippaat vakuutukset noihin tonnikei'uihin, että oksat pois! 5000-6000 € / 6 kk niin siinäpähän sitten loppuisi turhat keulinnat kun ei olisi enää varaa kovin monella kaahailla.
Otetaas nyt ihan rauhassa pappa vaan.
biggrin.gif
Loppuisi ajot kokonaan jos tuollaiset vakuutukset laitettaisiin. Mun mielestä vähintään samanlaiset vakuutukset voitasiin lätkäistä yli kolmekymppisille kun niiltä alkaa kuitenkin jo näkö ja refleksit heikkenemään.
tounge.gif
Ikärasismiako? No ei varmana.
biggrin.gif

Itse tapahtumasta vielä. Tais olla jotain hehkeitä flikkoja lähistöllä ja piti sitten näyttää kuinka peliä viedään ja reisillehän se meni.
tounge.gif

eipä ehkä ihan noinkaan.
tounge.gif

mutta kasko vois kyllä katketa siihen ku eturengas nousee.
wink.gif

toissa päivänäkin oli tossa ihan kotipihan lähellä uudenkarhea suzuki tl 1000 ihan päreinä. kuski oli ehjä mutta jäljista ja tyypin tietäen ei ollu väistäny kissaa.
confused_orig.gif

eli meikä sitäki suskaa makselee.
mad.gif

Oli kyl aikas paha paikka mis meni keulimaan.... Autoilijalle ei kyl käyny kuinkaan... Mahtoi poikaa mietityttää märällä tiellä istuessaan, mitä meni tekemään.
Minuutin jos olisin aikasemmin lähtenyt liikenteeseen niin pyörä olis tullu meikäläisen takaluukusta sisään.

Joo mut se oliki Turus.

Sillä ei ole vakuutuksiin mitään vaikutusta, turkulaiset ny teloo itteesä muutonki jokatappavuksessa.

Rapatessa roiskuu, tekevälle sattuu jne.
Paranemisia kuskille.
Taas meitin matkamotoristien vakuutukset nousee.
mad.gif
biggrin.gif

Kyllä pitäs kieltää kaikki alle 1100 kuutioiset moottoripyörät, noi on niin vaarallisia noi uudet SUPER kyykyt.
Vittu mun pitäs saada laukut ettei nousis XX:n keula liian herkällä.
biggrin.gif

Sen enempää tapahtunutta moralisoimatta kiinnostaisi tietää miten vakuutusyhtiö suhtautuu tapahtuneeseen.
Jos mopon lipatessa syyllistyy törkeään liikenteen vaarantamiseen meneekö koko lysti omaan piikkiin?
Jos sakkojen, ajokiellon ja murtuneiden luiden lisäksi tulee maksettavaksi vielä 20k€ lasku niin seuraavaa keulimista tulee ehkä harkittua hiukan tarkemmin varsinkin jos pätkää romuläjästä makselee muutaman vuoden.

Etkäs sää sitten enää ole nuori ,mä oon ainakin omasta mielestäni vielä nuori ja sä oot musta vuoden nuorempi.Liikkeessä taitaa tienata hyvin jos tommosia vakuutuksia pystyisit maksamaan.
033102beer_1_prv.gif
Nuori olen juu.

En tiedä missä liikkeessä voisi tienata hyvin, sillä en ole missään liikkeessä töissä. Kerro minullekin jos jossain tienaisi niin hyvin, että huvittaisi maksaa em. vakuutusmaksuja, saatan harkita alan vaihtoa "liikkeeseen".

Pointtini on vain siinä, että aikasta edesvastuutonta toimintaa sen Turussa keulijan kaahailu.

Mikä vain mopo lävistää Nissan Micran aika kauniisti vaikka kuskin oven kohdalta, jos nopeus ja osumakulma on sopiva.
cool.gif

Ja ensi vuonna saattaa käydä tosiaan niin, että tonnisten vakuutusmaksut Pohjolan mukana nousevat pilviin. Se ei varsinaisesti ole ollenkaan hieno juttu.

Erittäin tyhmä tapaus,luulisi kaiken lisäksi kundia hävettävän helvetisti tommonen mälli.

Avattakoon uusi julkinen nettisivu jonne laitetaan kuskista kuva ja tyhmän tempauksen tapahtumasarja, syyt ja seuraukset ja lisäksi virtuaalikynttilän tapainen sylkikuppi
033102bebe_1_prv.gif

Eihän se mukavaa ole ristiinnaulita kaveria, kun ei tiedä mitä oikeasti on päässä liikkunut tapahtumahetkellä.. ties vaikka olis vaan lähtenyt lapasesta. 10R kun ei ole kovin anteeksiantava mopo lipsahduksille..

Back