• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turun ghostrider sai sakot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Räkä
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Milläs muulla ne renkaat saa oikein lämpimäksi kun kiskasemalla ramppien välin riittävän lujaa?
tounge.gif
Ei taida vaan kelvata vaan selitykseksi poliiseille.
nixweiss.gif

Ei tainnut ihan huomautuksella selvitä..
confused_orig.gif

Kieltämättä keväällä tulee ajeltua aika kahjosti pahimmat höyryt pois. Pakkohan sitä on kokeilla miltä se 2 markkaa taas tuntuu..
biggrin.gif
baaa.gif
Joo ei selvitty mörököllivalalla
smile_org.gif

Nyt odotellaan käräjiä ja sitten näkee mitä jää lopulta käteen.

Törkeä liikenneturvallisuuden vaarantaminen... eli minimissään seuraavat 3kk todistellaan henkilöllisyys passilla
smile_org.gif

Hyvillä selityksillä ajelet vajaassa kahdessa kuussa. Riivaa sitä oikeuden käyntiä nopeasti tapahtuvaksi siitä on paljon kiinni koska ajat.

Ainakin ajokielto jatkuu, ja jotenkin joutuu todistamaan myös sen että kilpi on tosiaan pudonnut, eikä sitä ole otettu esimerkiksi viranomaisten työnvaikeuttamisen takia irti. jos samassa yhteydessä on ylinopeutta, niin sanktiot voi olla aika kovat. Rekisteri kilpihän kuitenkin on pakollinen, joten sen uupumisesta on varmaan säädetty jotain sanktioita, paljon riippuu sitten viranomaisesta miten asiaa käsittelee...

Tässä faktaa poliisi.fi:stä moottoripyöräilystä ilman ajo-oikeutta

Kuljettaja syyllistyy tällöin kulkuneuvon kuljettamiseen oikeudetta, josta seuraamuksena yleensä rangaistusvaatimus ("sakko") ja päiväsakkoja keskimäärin 14 kpl. Yhden päiväsakon hinta riippuu sakotettavan nettotuloista. Tämän lisäksi kuljettaja on määrättävä ajokieltoon, jossa minimiaika 1 kk, max. 6 kk.

Erkki Alanen, komisario, Tampereen kihlakunnan poliisilaitos

Kuuleman mukaan joku oli eilen ZX6-R:llä saanut kans pikavoiton Lahden moottoritiellä jossain Helsingin päässä...
Sitä sattuu yhdelle sun toiselle...
baaa.gif
180 @ 100
Miksi pysähdyit?
Jos tuollanen vauhti ja tuollanen pyörä niin en ois jääny ihmettelemään poliisin punaisia valoja. Kun kerran kilpiäkään ei pyörässä ollu?
Kilpi oli kiinni ja puna-valot huomasin vasta, kun olin jo himmaillut ja ilmesty hopeinen siviili rs-octavia viereen, jossa joku pöllö etupenkillä heristelee nyrkkiä ja huutaa naama punaisena.

Se jäi vähän epäselväksi, että saiko ne ton lukeman tutkalla vai hatusta vetämällä. Mun mielestä ei fillarin mittari ja posliinien lukemat oikein täsmänneet... ehkä tää jossain kuulusteluissa aikanaan selviää.

Saattaisi olla mahdollisuus yrittää kiistää nopeus, tosin johonkin lappuun, missä noi lukemat oli, menin (jouduin?) laittamaan nimen alle.

Kuuleman mukaan joku oli eilen ZX6-R:llä saanut kans pikavoiton Lahden moottoritiellä jossain Helsingin päässä...
baaa.gif
180 @ 100
Miksi pysähdyit?
Jos tuollanen vauhti ja tuollanen pyörä niin en ois jääny ihmettelemään poliisin punaisia valoja. Kun kerran kilpiäkään ei pyörässä ollu?
Kilpi oli kiinni ja puna-valot huomasin vasta, kun olin jo himmaillut ja ilmesty hopeinen siviili rs-octavia viereen, jossa joku pöllö etupenkillä heristelee nyrkkiä ja huutaa naama punaisena.

Se jäi vähän epäselväksi, että saiko ne ton lukeman tutkalla vai hatusta vetämällä. Mun mielestä ei fillarin mittari ja posliinien lukemat oikein täsmänneet... ehkä tää jossain kuulusteluissa aikanaan selviää.

Saattaisi olla mahdollisuus yrittää kiistää nopeus, tosin johonkin lappuun, missä noi lukemat oli, menin (jouduin?) laittamaan nimen alle.
On ne kuitenkin kuvanneet sun ajon ja voit pyytää siitä oman kopion puolustus käyttöön.Tokihan laitat sen tänne asiantuntijoiden nähtäväksi myös.
Olisit hyvin voinut kysyä ne lukemat näyttää paikan päällä ja jos ei mitään olisi löytynyt kiistää koko jutun.
Oman kortin olen kyllä saanut pitää olemalla hyvin myötämielinen juttukaveri ja niin nolona tapahtuneesta vahingosta.

Tänään joku sankari päästeli paikallisella kylällä kilvettömällä crossilla minkä kerkes. Vauhtiakin näytti riittävän ihan kohtuullisesti.

Tässä tapauksessa teki mieli soittaa poliiseille. Syystä että: Kuka korvaa jos sattuu joku isompi vahinko? Faijako?
nixweiss.gif

+1

Ite lykkäsin tänää motarin päässä jonku 220 muutaman sekunnin ajan. Tutkasuojainen paikka ku ei yleensä sinne motarin pään kurviin kukaan tuu kovaa. Ja ku tieki oli tyhjä ni mikäs siinä. Sääli et sulle kävi täl kertaa näin.

Parempi onni ens kerral. Hyvää loppukautta nyt sulleki sit ku saat kortin takasin.
Ai säkin oot nyt ottanut ihan ihka uuden asenteen maantiellä tykitykseen.Vuosi sitten et ollut ajanut kertaakaan ylinopeutta.Keep up the good work
smile_org.gif

Ai saamari. Mulle kävi viimekeväänä melkein sama. Seuraavat 3 kk ajettiinkin sitten aika rauhallisesti.

+1

Ite lykkäsin tänää motarin päässä jonku 220 muutaman sekunnin ajan. Tutkasuojainen paikka ku ei yleensä sinne motarin pään kurviin kukaan tuu kovaa. Ja ku tieki oli tyhjä ni mikäs siinä. Sääli et sulle kävi täl kertaa näin.

Parempi onni ens kerral. Hyvää loppukautta nyt sulleki sit ku saat kortin takasin.
Ai säkin oot nyt ottanut ihan ihka uuden asenteen maantiellä tykitykseen.Vuosi sitten et ollut ajanut kertaakaan ylinopeutta.Keep up the good work  
smile_org.gif
Pitihä sulleki jotain miettimistä keksiä
biggrin.gif
:D

033102beer_1_prv.gif

juu ite tuli maksettua viime kaudella oppi rahat ku oli kortti hyllyllä 6,5kk.. on se varma kevään merkki ku menee koira kanssa ulos ja kuulee läheiseltä motarilta mopojen kiihdytyksiä..

baaa.gif
180 @ 100
Miksi pysähdyit?

No sitte. ku mä luulin että sulla ei ois ollu kilpiä paikoillaan(jostain ylempää luin että ois kilvetön peli,mut ymmärsin väärin).
Ja jos se sun perässä on körötelly,niin sitte ei auta paljo kikkailla.

Sääli
pftroest.gif

Back