Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo ei selvitty mörököllivalallaEi tainnut ihan huomautuksella selvitä..180 @ 100![]()
Kieltämättä keväällä tulee ajeltua aika kahjosti pahimmat höyryt pois. Pakkohan sitä on kokeilla miltä se 2 markkaa taas tuntuu..![]()
![]()
Ihan hypoteettinen ajatus: mitä sanktioita on odotettavissa, jos ajaa ajo-oikeudetta pyörällä josta on kilpi tippunut tielle?Hyvillä selityksillä ajelet vajaassa kahdessa kuussa. Riivaa sitä oikeuden käyntiä nopeasti tapahtuvaksi siitä on paljon kiinni koska ajat.
Juu hyvinkin näin.Ihan hypoteettinen ajatus: mitä sanktioita on odotettavissa, jos ajaa ajo-oikeudetta pyörällä josta on kilpi tippunut tielle?Hyvillä selityksillä ajelet vajaassa kahdessa kuussa. Riivaa sitä oikeuden käyntiä nopeasti tapahtuvaksi siitä on paljon kiinni koska ajat.
Miksi pysähdyit?180 @ 100Kuuleman mukaan joku oli eilen ZX6-R:llä saanut kans pikavoiton Lahden moottoritiellä jossain Helsingin päässä...
Sitä sattuu yhdelle sun toiselle...![]()
Kilpi oli kiinni ja puna-valot huomasin vasta, kun olin jo himmaillut ja ilmesty hopeinen siviili rs-octavia viereen, jossa joku pöllö etupenkillä heristelee nyrkkiä ja huutaa naama punaisena.Miksi pysähdyit?180 @ 100Kuuleman mukaan joku oli eilen ZX6-R:llä saanut kans pikavoiton Lahden moottoritiellä jossain Helsingin päässä...
Jos tuollanen vauhti ja tuollanen pyörä niin en ois jääny ihmettelemään poliisin punaisia valoja. Kun kerran kilpiäkään ei pyörässä ollu?
On ne kuitenkin kuvanneet sun ajon ja voit pyytää siitä oman kopion puolustus käyttöön.Tokihan laitat sen tänne asiantuntijoiden nähtäväksi myös.Kilpi oli kiinni ja puna-valot huomasin vasta, kun olin jo himmaillut ja ilmesty hopeinen siviili rs-octavia viereen, jossa joku pöllö etupenkillä heristelee nyrkkiä ja huutaa naama punaisena.Miksi pysähdyit?180 @ 100Kuuleman mukaan joku oli eilen ZX6-R:llä saanut kans pikavoiton Lahden moottoritiellä jossain Helsingin päässä...
Jos tuollanen vauhti ja tuollanen pyörä niin en ois jääny ihmettelemään poliisin punaisia valoja. Kun kerran kilpiäkään ei pyörässä ollu?
Se jäi vähän epäselväksi, että saiko ne ton lukeman tutkalla vai hatusta vetämällä. Mun mielestä ei fillarin mittari ja posliinien lukemat oikein täsmänneet... ehkä tää jossain kuulusteluissa aikanaan selviää.
Saattaisi olla mahdollisuus yrittää kiistää nopeus, tosin johonkin lappuun, missä noi lukemat oli, menin (jouduin?) laittamaan nimen alle.
Otan osaa.180 @ 100
+1Otan osaa.180 @ 100![]()
Ai säkin oot nyt ottanut ihan ihka uuden asenteen maantiellä tykitykseen.Vuosi sitten et ollut ajanut kertaakaan ylinopeutta.Keep up the good work+1Otan osaa.180 @ 100![]()
Ite lykkäsin tänää motarin päässä jonku 220 muutaman sekunnin ajan. Tutkasuojainen paikka ku ei yleensä sinne motarin pään kurviin kukaan tuu kovaa. Ja ku tieki oli tyhjä ni mikäs siinä. Sääli et sulle kävi täl kertaa näin.
Parempi onni ens kerral. Hyvää loppukautta nyt sulleki sit ku saat kortin takasin.
Pitihä sulleki jotain miettimistä keksiäAi säkin oot nyt ottanut ihan ihka uuden asenteen maantiellä tykitykseen.Vuosi sitten et ollut ajanut kertaakaan ylinopeutta.Keep up the good work+1Otan osaa.180 @ 100![]()
Ite lykkäsin tänää motarin päässä jonku 220 muutaman sekunnin ajan. Tutkasuojainen paikka ku ei yleensä sinne motarin pään kurviin kukaan tuu kovaa. Ja ku tieki oli tyhjä ni mikäs siinä. Sääli et sulle kävi täl kertaa näin.
Parempi onni ens kerral. Hyvää loppukautta nyt sulleki sit ku saat kortin takasin.![]()
No sitte. ku mä luulin että sulla ei ois ollu kilpiä paikoillaan(jostain ylempää luin että ois kilvetön peli,mut ymmärsin väärin).Kilpi oli kiinni ja puna-valot huomasin vasta, kun olin jo himmaillut ja ilmesty hopeinen siviili rs-octavia viereen, jossa joku pöllö etupenkillä heristelee nyrkkiä ja huutaa naama punaisena.Miksi pysähdyit?180 @ 100Kuuleman mukaan joku oli eilen ZX6-R:llä saanut kans pikavoiton Lahden moottoritiellä jossain Helsingin päässä...
Se jäi vähän epäselväksi, että saiko ne ton lukeman tutkalla vai hatusta vetämällä. Mun mielestä ei fillarin mittari ja posliinien lukemat oikein täsmänneet... ehkä tää jossain kuulusteluissa aikanaan selviää.
Saattaisi olla mahdollisuus yrittää kiistää nopeus, tosin johonkin lappuun, missä noi lukemat oli, menin (jouduin?) laittamaan nimen alle.