• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitit 2013 - INFOA ja OHJEITA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Nyt alkaa taas meikäkin päästä vauhtiin weturoinnin suhteen, kun pidemmät lomareissut on takana :)

Tämän viikon keskiviikkona päristellään letkassa iltalenkillä, KLIKS

Ja elo-syyskuulle on suunnitteilla ainakin yksi yhden yön ja ~800 km turnee - kelien mukaan joko 24.-25.8 tai vara-päivinä 14.-15.9. Kohde on vielä auki, heittäkää viestiä YV:llä, jos tulee mieleen sopivia :;): Pistän oman viestiketjun pystyyn, kun homma alkaa hahmottumaan :cruising:

Joke sanoi:
Nyt alkaa taas meikäkin päästä vauhtiin weturoinnin suhteen, kun pidemmät lomareissut on takana :)

Ja elo-syyskuulle on suunnitteilla ainakin yksi yhden yön ja ~800 km turnee - kelien mukaan joko 24.-25.8 tai vara-päivinä 14.-15.9. Kohde on vielä auki, heittäkää viestiä YV:llä, jos tulee mieleen sopivia :;): Pistän oman viestiketjun pystyyn, kun homma alkaa hahmottumaan :cruising:

24-25 merkattu kalenteriin. Jos luisuu tolle varapäivälle niin ei pääse, laskettu aika kuulemma liian lähellä.

marko.fzs sanoi:
24-25 merkattu kalenteriin.
:thumbup:

Onko muuten joku suunnitellut veturoivansa letkaa ensi lauantaina 3.8 ORG:n kesäpäiville Alastaroon? Sinnehän pitää mennä käymään, vaikka isommallakin porukalla! Nyt olis hyvät saumat saada pisin TM-letka forever?!:p Kuka ehtii pokata kunnian?

Minulle sopis varapäivät paremmin, TouRingin reissuun hiukan jo ilmottautunut ykköspäivinä.
Kyllähän sitä ehtis vielä osallistumisen sinne kun aikaa on vielä reissuun, olikos väkimäärästä mitään ajatusta vielä?

Edittiä: tuota Alastaroa ehdinkin hiukan miettimään naamiksessa josko veturia löytyis heti aamusta kesäpäiville,ja tankkaus sitten oripään shellillä :p

Joke...Aivan sama ton kunnian kanssa :jpstyle:

Mut onko meitä muita menossa ja milloin?
Kauheen pitkään ei voi aamulla loikoilla, kun pitää siesta viettää iltapäivällä.

Eli jos on aikaisia lähtijöitä jostain päin, niin täältä HEP.
Muuten meen itekseni tonne murjottamaan.

Summermeeting letkaan ilmoittautuu hän :orgmp: Eikö sinne pidä aikaisin aamulla mennä, et ehtii tehdä kaikkee mahdollista :jippikaijee: Sori, tää oli väärä viestiketju...

Mää voin tulla jonkun kyydissä Alastarolle!! Tai sitten tuun autolla :D
Löytyykö vapaaehtoisia ottamaan tällanen vajaa 2m/100kg takapenkille? Tate????

Näillä näkymin ei oo omaa kakspyörästä ajokunnossa vielä ens viikonloppuna ku pitäis tehdä eka päätös, lunastaako vaiko eikö lunastaa :dunno:

fayout sanoi:

Näillä näkymin ei oo omaa kakspyörästä ajokunnossa vielä ens viikonloppuna ku pitäis tehdä eka päätös, lunastaako vaiko eikö lunastaa :dunno:

Aja sä mun pyörällä ja mä olen kyydissä :D Oikeesti käy ellet haluu parempaa tarjousta odottaa :)-

Japoff sanoi:
onkos tommonen Alastaro letka toteutumassa ?
Ei tiedä vaikka liittyis seuraan :D
Eiköhän se toteudu ainakin menomatkalla,tulomatka onkin jo ihan toinen juttu.

SuzukiNeitonen sanoi:
Aja sä mun pyörällä ja mä olen kyydissä :D Oikeesti käy ellet haluu parempaa tarjousta odottaa :)-

Pidetään tarjous mielessä jos en sinne Taten tarakalle pääse :thumbup:
Onneks on monta päivää aikaa miettiä kun tuntuu vaihtoehtoja olevan liikaa

Japoff sanoi:
onkos tommonen Alastaro letka toteutumassa ?
Ei tiedä vaikka liittyis seuraan :D

Samaa arvotaan täällä, voisi vaikka siinä oripään shellillä lyöttäytyä letkan jatkoksi.
Alkumatka luultavasti oikoteitä pitkin ja aamupalaa järven rannalla syöden...

fayout sanoi:

Meen autolla, pyörä kärryssä. Kyytiin mahtuu kyllä.

Joke sanoi:

Aletaanhan jo mainostamaan tätä! Hieman jo kuumottaa, vaikka pyörän elekieli tahtoo kertoa, että se haluaa talvihuoltoon.

Takalampuissa nyt kosketushärö. Italia + sähkö = ISOJA KIRJAIMIA

JMH sanoi:
Aletaanhan jo mainostamaan tätä! Hieman jo kuumottaa...

Joo! Kaksipäiväinen reissu on toteutumassa 24.-25.8, jos ei tuu ihan hulluna vettä. Kohde on vielä auki, tutkailen reittejä ja majoituksia tämän viikon aikana. Lisää infoa luvassa lähipäivinä :;):

JMH sanoi:
Aletaanhan jo mainostamaan tätä! Hieman jo kuumottaa, vaikka pyörän elekieli tahtoo kertoa, että se haluaa talvihuoltoon.

Takalampuissa nyt kosketushärö. Italia + sähkö = ISOJA KIRJAIMIA

Mulla on tallissa virtamittari ja kasa työkaluja, Tervetuloa huoltoon:thumbup:

Back