• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turkumiitit 2013 - INFOA ja OHJEITA

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tänä viikonloppuna ryypätään vähemmän kuin edellisenä. Ajeltaisko?

JMH sanoi:

Sunnuntai on ollut vähän kiikarissa. Siihen kyllä vaikuttaa vielä vaimofaktori.

Jos ajellaan onko ihan paska reissu jos meno ja paluu matkalla on vajaa sata kilsaa tylsää motaria.

En usko itsekään mitä juuri kirjoitin:blink:

JMH sanoi:
Kyllä minulle sopii ajelut, ei pitäis olla töitäkään viikonloppuna(ehkä) tai se hiukan riippuu kiiruista hommissa.
Kumpi päivä olis parempi, tarvii vissiin öljyt ja suodatin vaihtaa lauantai aamusta mutta sen jälkeen sopii kyllä.

tate66 sanoi:
Kyllä minulle sopii ajelut, ei pitäis olla töitäkään viikonloppuna(ehkä) tai se hiukan riippuu kiiruista hommissa.
Kumpi päivä olis parempi, tarvii vissiin öljyt ja suodatin vaihtaa lauantai aamusta mutta sen jälkeen sopii kyllä.

No tietty esteri voi kaiken pilata, mutta lauantaina olin meinannut (ehtii toipua maanantaiks töihin)

JMH sanoi:
No tietty esteri voi kaiken pilata, mutta lauantaina olin meinannut (ehtii toipua maanantaiks töihin)
Ok menen tallille ajoissa huoltohommat tekemään.

marko.fzs sanoi:
Jos ajellaan onko ihan paska reissu jos meno ja paluu matkalla on vajaa sata kilsaa tylsää motaria.

Siis täähän on ihan ennenkuulumatonta!! Suoraa tietä ja noin pitkäänkin vielä :no: No onneks oon töissä ni ei renkaat kulu turhaan keskeltä :D:D

marko.fzs sanoi:
Sunnuntai on ollut vähän kiikarissa. Siihen kyllä vaikuttaa vielä vaimofaktori.

Tarkoitus, että lähtö lauantaina 12.30 Orikedon Shelliltä. Laitan kutsun.

Semmoinen pikkupyrähdys olis tarkoitus tehdä, eli noin 200-250 km. Pittee ehtiä muutakin.

Nyt olisi suunnitelmissa makkaran paisto reissu ja töissä käyville makkaran sulattelu lenkki. Makkaran paistoon lähdettäisiin n. klo 11.00 ja sulattelu lenkki alkaisi n.17.00.

Päivä olisi keskiviikko 24 tai torstai 25. Nyt huutamaan kumpi päivä sopii paremmin.

marko.fzs sanoi:
Nyt olisi suunnitelmissa makkaran paisto reissu ja töissä käyville makkaran sulattelu lenkki. Makkaran paistoon lähdettäisiin n. klo 11.00 ja sulattelu lenkki alkaisi n.17.00.

Päivä olisi keskiviikko 24 tai torstai 25. Nyt huutamaan kumpi päivä sopii paremmin.
Molemmat päivät yhtä hyviä/huonoja sulatteluun kun pääsee hommista vasta 17.00 :;):
Toki voin koittaa livistää hiukan aiemmin(eli teen pikkaisen hommia ennakkoon) kunhan päivän ja lähtöpaikan saa ensin selville.

Plääh...viikonloppu meni vielä Jyskälän reissussa ja nyt joutuu takasin sorvin ääreen ja heti tietysti iltavuoroon :pissed:

Kumpikin päivä käy grillaukselle.

Makkaratikku ja kirves teroitettu, ja kotarissa nappulan alla :p

Huomenna mennään. Laitan kutsua myöhemmin kun pääsen näppiksen ääreen.

Back