Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
JMH sanoi:Tänä viikonloppuna ryypätään vähemmän kuin edellisenä. Ajeltaisko?

Kyllä minulle sopii ajelut, ei pitäis olla töitäkään viikonloppuna(ehkä) tai se hiukan riippuu kiiruista hommissa.JMH sanoi:Tänä viikonloppuna ryypätään vähemmän kuin edellisenä. Ajeltaisko?
tate66 sanoi:Kyllä minulle sopii ajelut, ei pitäis olla töitäkään viikonloppuna(ehkä) tai se hiukan riippuu kiiruista hommissa.
Kumpi päivä olis parempi, tarvii vissiin öljyt ja suodatin vaihtaa lauantai aamusta mutta sen jälkeen sopii kyllä.
Ok menen tallille ajoissa huoltohommat tekemään.JMH sanoi:No tietty esteri voi kaiken pilata, mutta lauantaina olin meinannut (ehtii toipua maanantaiks töihin)
marko.fzs sanoi:Jos ajellaan onko ihan paska reissu jos meno ja paluu matkalla on vajaa sata kilsaa tylsää motaria.
En usko itsekään mitä juuri kirjoitin![]()
No onneks oon töissä ni ei renkaat kulu turhaan keskeltä marko.fzs sanoi:Sunnuntai on ollut vähän kiikarissa. Siihen kyllä vaikuttaa vielä vaimofaktori.
Jos ajellaan onko ihan paska reissu jos meno ja paluu matkalla on vajaa sata kilsaa tylsää motaria.
En usko itsekään mitä juuri kirjoitin![]()

Molemmat päivät yhtä hyviä/huonoja sulatteluun kun pääsee hommista vasta 17.00marko.fzs sanoi:Nyt olisi suunnitelmissa makkaran paisto reissu ja töissä käyville makkaran sulattelu lenkki. Makkaran paistoon lähdettäisiin n. klo 11.00 ja sulattelu lenkki alkaisi n.17.00.
Päivä olisi keskiviikko 24 tai torstai 25. Nyt huutamaan kumpi päivä sopii paremmin.