• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mä ilmestyn tänään myös Auranlaakson aakkosille klo 18.00. Eli muutama muu tulee myös tänään? Nähdään siinä rekkaparkissa ja mietitään mihin ajellaan. Jos ei ketään näy niin kurvaan aurajoen rantaan
smile_org.gif

Onko perjantaina siis ajot? Voisin tulla mukaan kun olen tässä Turun seudulla nyt 2 viikkoa, en ole ikinä ajanut tällä päin mp:llä. Mihin aikaan siis (oliko se nyt klo 16:00) ja missä?

Kiitos myös seurasta, oli tosi kivaa ja ehdottomasti uusiksi... itse ilmestyn toistamiseen perjantaina (Auranlaakson ABC asema klo 16, muillekin tiedoksi).

E:typot

Juu, kiitos vaan mukavasta reissusta. Mä en pääse perjantaina, kun en ole maisemissa, mutta jatkossa sit taas.

sorry että en päässyt tulemaan, olin puutalkoissa. vaikkakin vielä neljänpintaan olin lähdössä. seli seli
sad_orig.gif
perjantaina yritän päästä.

Uskaltautuisikohan sitä itsekin mukaan joukkoon kirjavaan. Toi klo.16 on vaan aika tiukka tolle perjantaille. Ehkä siihen kuitenkin ehditään.
062802moto_prv.gif

Noniin viimisiä viestejä ennen koitosta
biggrin.gif
Sää näyttäisi olevan täydellinen, pelkkää auringonpaistetta ja lämmintä. Sitten huomenna vaan hyvillä mielillä neljäksi auranlaakson abc:lle rekkaparkin eteen. Itse olen vartti vaille neljä paikalla titaanilla ninjalla.

Toivottavasti mahdollisen moni pääsee paikalle
062802jumpie_prv.gif

Huominen miitti olisi kyllä hieman kiinnostanut. Alastarossakin oli asiallista jengiä mukana, eikä mopokavereita todellakaan ole liikaa. Väliin vaan jää tämä kerta: katkesi kytkinvaijeri trumpetista, kun ajelin keskiviikkona kotiin ratapäiviltä. Tilaukseen menee ja toimitus venyy pitkälle ensi viikkoon
mad.gif
!

...jospa sitä sitten narauttelis muutaman IV:n ja polttais lopunkin nahan viikonlopun helteissä (naama hoitui jo Alastarossa), kun ei tarvi mopolla vääntää. Pistäkääs vaan jatkossakin infoa näistä paikallisista kokoontumisista, jos vaikka joskus pääsisin mukaankin.

moi
smile_org.gif
hommasin kaverinkin mukaan, jos nyt kerkii. jos ei minua näy siihen sovittuun kellonaikaan niin ajakaapi tähän tammisillan motoguzzi pihalle ja katsellaan eteenpäin? tulossa kuitenkin.

Mulla jää tänäänkin väliin. Meni pyörästä TAAS ajovalot ja en viitsi ajella pimeällä pyörällä. Pitää alkaa tekemään troubleshootingia mistä mahtanee ongelma johtua.

ehkä tyhmä kysymys,mutta millaista ajoa vedätte noilla reissuilla?
meinaan vaanku oma kortti ei kestä ylimääräistä repimistä..
nixweiss.gif

Aaahh mikä keli  
biggrin.gif

Paikalla huomenna nakuna, eiku siis nakulla  
sport05.gif
Ooh nakuna
tounge.gif
.. okei okei nakulla sitten.

Sakkii onkin tulossa kivasti
062802jumpie_prv.gif
, hmm taidan olla ainut nainen joukossa
wink.gif
. Ei sitten pidetä vauhtia liian kovana, että pysyn mukana.
mä otan pari kaveria mukaan,joten lisää nakuporukkaa luvassa ;) musta hornet,musta z750(ehkä),oranssi z750 ja yksi duce,katteellinen sellainen tosin.mihin päin porukat siinä pihalla kerääntyy?

Back