Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaaha et muut on ollut nauttimassa ajelusta ja mä olen ollut purtsilla juoksee ja pelaa fudista, no kunto kasvaaKiitos myös seurasta, oli tosi kivaa ja ehdottomasti uusiksi... itse ilmestyn toistamiseen perjantaina (Auranlaakson ABC asema klo 16, muillekin tiedoksi).
E:typot
Katos katos... Onko täällä Paraisillakin moottoripyöriä? Niitä näkee niin harvoin täälläpäin. Itse en asuu täällä enää, ehkä se on siksJuu, kiitos vaan mukavasta reissusta. Mä en pääse perjantaina, kun en ole maisemissa, mutta jatkossa sit taas.
Onhan täällä! Duunipaikkamme parkkipaikallekin on pyydetty lisää merkattuja paikkoja pyörille...Katos katos... Onko täällä Paraisillakin moottoripyöriä? Niitä näkee niin harvoin täälläpäin. Itse en asuu täällä enää, ehkä se on siksJuu, kiitos vaan mukavasta reissusta. Mä en pääse perjantaina, kun en ole maisemissa, mutta jatkossa sit taas.![]()
Ooh nakunaAaahh mikä keli![]()
Paikalla huomenna nakuna, eiku siis nakulla![]()
mä otan pari kaveria mukaan,joten lisää nakuporukkaa luvassaOoh nakunaAaahh mikä keli![]()
Paikalla huomenna nakuna, eiku siis nakulla
.. okei okei nakulla sitten.![]()
Sakkii onkin tulossa kivasti, hmm taidan olla ainut nainen joukossa
. Ei sitten pidetä vauhtia liian kovana, että pysyn mukana.![]()