• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Aamu ei kyllä oikeen käy mulle ku oon töissä
sad_orig.gif
Mut jos lähtis vaikka iltapäivällä 4-6 aikaan ni kerkeis ainaskin jonkunmoisen lenkin tehä
cool.gif
Mulle sopis kans tuo 4 aikaisintaan.

Mulle ei taida sopia kun ainoastaan keskiviikko. Ja lauantai neljän jälkeen ja sunnuntai.

E: Kävin just Kemiössä cociksella, oli hyvä ilma ajella ja pari muutakin motoristia tuli vastaan.
smile_org.gif

pistäkää nyt jotain viestiä että mikä se päivä on?muuten tulen abc asemalle kello 18.00ja puhelin numeroni on 050/4042431 voi soittaa
biggrin.gif

pistäkää nyt jotain viestiä että mikä se päivä on?muuten tulen abc asemalle kello 18.00ja puhelin numeroni on 050/4042431 voi soittaa
biggrin.gif
eikö se perjantai klo 16.00 olis hyvä?
joo..toi 16.00 on varmaan ihan jees. Joku 5 tuntii varmaan sais lenkkiin varata aikaa. Eli kerkeis vielä ajoissa kotiinki
smile_org.gif

ja toi mitä ehdotin on vain ehdotus, enkä sitä sen paremmin tunne, joten joku joka on tuolla Taalintehtaan suunnalla ennenki pyöriny vois varmaan ohjastaa?

biggrin.gif
joo..toi 16.00 on varmaan ihan jees. Joku 5 tuntii varmaan sais lenkkiin varata aikaa. Eli kerkeis vielä ajoissa kotiinki
smile_org.gif

ja toi mitä ehdotin on vain ehdotus, enkä sitä sen paremmin tunne, joten joku joka on tuolla Taalintehtaan suunnalla ennenki pyöriny vois varmaan ohjastaa?
mitä sää sekoillet
biggrin.gif
kello 18.00 tai sekoilenko minä
biggrin.gif

biggrin.gif
smile_org.gif

Perjantai käy mulle ja tossa ajassa ehtii lenkin kiertämään ja käymään kahvilla vaikka Taalintehtaalla, muutaman kerran sinne ajellut kahta eri reittiä.

Tuun sitten seuraavaan ajeluun, kai sellainenkin vielä järjestetään? Lähden to yli viikon kestävälle reissulle, palataan asiaan.

Voi kura kun on kiireistä tuo loppuviikko. Onneksi aina on ensi kerta
tounge.gif

menee vähän sekavaksi tää homma
biggrin.gif
no, keskiviikkonakello18.00 oon siinä abc asemalla oli keli mikä hyvänsä
tounge.gif

Mulle ei sovi ajelut tällä viikolla keskiviikkona, mutta perjantaina voisi olla jotain toivoa. Sori nyt vaan, mutta kannattaako harrastaa ajelua keskiviikkoisin, kun samana päivänä on myös kokoontuminen aurajoelle klo 18.00?

Jaahas jaahas minä myös mukana nakulla kun kerran loma jo päällä
biggrin.gif
mitä nyt äkkiä luin niin perjantai/ABC se olis klo 18 vai...?

Voisiko joku vetovastuullinen lukita paikan ja ajan esim tiistai iltaan mennessä?

Back