Mulle sopis kans tuo 4 aikaisintaan.Aamu ei kyllä oikeen käy mulle ku oon töissäMut jos lähtis vaikka iltapäivällä 4-6 aikaan ni kerkeis ainaskin jonkunmoisen lenkin tehä![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulle sopis kans tuo 4 aikaisintaan.Aamu ei kyllä oikeen käy mulle ku oon töissäMut jos lähtis vaikka iltapäivällä 4-6 aikaan ni kerkeis ainaskin jonkunmoisen lenkin tehä![]()
![]()
eikö se perjantai klo 16.00 olis hyvä?pistäkää nyt jotain viestiä että mikä se päivä on?muuten tulen abc asemalle kello 18.00ja puhelin numeroni on 050/4042431 voi soittaa![]()
olisi mulle ihan sopiva ,mutta noi muut?eikö se perjantai klo 16.00 olis hyvä?pistäkää nyt jotain viestiä että mikä se päivä on?muuten tulen abc asemalle kello 18.00ja puhelin numeroni on 050/4042431 voi soittaa![]()
joo..toi 16.00 on varmaan ihan jees. Joku 5 tuntii varmaan sais lenkkiin varata aikaa. Eli kerkeis vielä ajoissa kotiinkieikö se perjantai klo 16.00 olis hyvä?pistäkää nyt jotain viestiä että mikä se päivä on?muuten tulen abc asemalle kello 18.00ja puhelin numeroni on 050/4042431 voi soittaa![]()
mitä sää sekoilletjoo..toi 16.00 on varmaan ihan jees. Joku 5 tuntii varmaan sais lenkkiin varata aikaa. Eli kerkeis vielä ajoissa kotiinkieikö se perjantai klo 16.00 olis hyvä?pistäkää nyt jotain viestiä että mikä se päivä on?muuten tulen abc asemalle kello 18.00ja puhelin numeroni on 050/4042431 voi soittaa![]()
![]()
ja toi mitä ehdotin on vain ehdotus, enkä sitä sen paremmin tunne, joten joku joka on tuolla Taalintehtaan suunnalla ennenki pyöriny vois varmaan ohjastaa?
Perjantai käy mulle ja tossa ajassa ehtii lenkin kiertämään ja käymään kahvilla vaikka Taalintehtaalla, muutaman kerran sinne ajellut kahta eri reittiä.joo..toi 16.00 on varmaan ihan jees. Joku 5 tuntii varmaan sais lenkkiin varata aikaa. Eli kerkeis vielä ajoissa kotiinkieikö se perjantai klo 16.00 olis hyvä?pistäkää nyt jotain viestiä että mikä se päivä on?muuten tulen abc asemalle kello 18.00ja puhelin numeroni on 050/4042431 voi soittaa![]()
![]()
ja toi mitä ehdotin on vain ehdotus, enkä sitä sen paremmin tunne, joten joku joka on tuolla Taalintehtaan suunnalla ennenki pyöriny vois varmaan ohjastaa?
mä en ota vastuuta mistäänJaahas jaahas minä myös mukana nakulla kun kerran loma jo päällämitä nyt äkkiä luin niin perjantai/ABC se olis klo 18 vai...?![]()
Voisiko joku vetovastuullinen lukita paikan ja ajan esim tiistai iltaan mennessä?
Sopii kylläEikö se nyt pitänyt olla perjantai klo 16.00 ja auranlaakson ABC?
Tällä mennäänEikö se nyt pitänyt olla perjantai klo 16.00 ja auranlaakson ABC?
ja näin se onkin. Toki keskiviikkona saa kuudelta halukkaat ajella vaikka päänsä jäädyksiinEikö se nyt pitänyt olla perjantai klo 16.00 ja auranlaakson ABC?