• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Turku miitti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja SQ89
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Eikö se nyt pitänyt olla perjantai klo 16.00 ja auranlaakson ABC?
Jaahas tarttee lähteä pikkasen aikasemmin töistä, jos vielä mahtuu mukaan.
062802moto_prv.gif

Pe ennuste mielenkiintoinen: 24, aurinkoa ja sadetta eli kunnon kesäkelejä
biggrin.gif

Olikos se reitti jo niinku suunniteltu? Mulla on navikin tangossa kiinni, MUTTA Tomtom pätkii kun teline on MULLAKIN ilmeisesti rikki..
crazy.gif

Perjantai näyttää olevan siis kokoontuminen, itse en tällä viikolla pääse. Onkos siis huomenna kukaan lähdössä?

tervetuloa vaan kaikki
smile_org.gif
tuo 666 heittää vissiin kommetteja välillä.
Mitä minä vai
tounge.gif
Kaikki vaan mukaan ei siinä mitään ja siitä reitistä sen verran, että voidaan varmaan keskustella vielä ennen lähtöä siitä. Itse en ole koskaan kyseistä reittiä pärsinyt, mutta odotan innolla!
biggrin.gif

Tosta keskiviikosta sen verran, että itse en ainakaan pääse tulemaan paikalle
sad_orig.gif

Eli itsekkin taidan huomenna ilmestyä abc:n pihalle klo. 18 jos sinne nyt joku muukin eksyy. Minnekkäs ois tarkotus ajella?

Mä voisin myös tulla huomenna jos vaan saan pyörän huollosta (ihmeellistä että uudessa 1300 km ajetussa voi olla "vikaa" kun jäi himmeästi palamaan öljynpaineenvalo... viikko sitten kävin tonnin huolossakin). Joku saa ehdottaa reittiä tai kattellaan paikan päällä.

Perjantaina klo 16....Saatanpa myös paukutella paikalle.

Katsotaan josko tuo rotjake suostuu lähtemään kolmen viikon ajopausssin jälkeen tulille. Siinä kun oli pieniä käynnistymis ongelmia ennen ajotauon alkua. Kenties ennen perjantaita syykin selvinnee...
nixweiss.gif

Jumalaiset kelit ainakin tällä hetkellä tarjoilee orgin tutka. 27 astetta klo 15.
Ei lämmin luita riko, vaikka ois nahat päällä
062802jumpie_prv.gif

Huominen taitaa olla sitten sovittu klo.18 abc:n pihalla. Toivottavasti on myös muita ensikertalaisia kuin minä
smile_org.gif

Oma pyörä on loppuviikon huollossa joten en pääse valitettavasti osallistumaan. Mielellään tulen kuitenkin jos päätätte järjestää uuden miitin joskus. Mukavahan sitä olisi porukalla ajella.

Ei, kyllä nää oli nyt tässä. Tästä eteenpäin yli yhden porukat ammutaan muitta mutkitta
biggrin.gif
tounge.gif
pftroest.gif

Back