Vielä vähän täsmennän/veivaan.
On ihmisarvoa alentavaa nousta posliinien autoon tästä on kysymys!
On ihmisarvoa alentavaa nousta posliinien autoon tästä on kysymys!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pelkääkkönää polliisiaVielä vähän täsmennän/veivaan.
On ihmisarvoa alentavaa nousta posliinien autoon tästä on kysymys!![]()
En vaan halveksin,inhoan,nään painajaisia posliineista,ym,ym!Pelkääkkönää polliisia?![]()
Täytynee järkätä sulle rehvit naispolliisin kanssaEn vaan halveksin,inhoan,nään painajaisia posliineista,ym,ym!Pelkääkkönää polliisia?![]()
Tämä "ilmiö" tullut iän myötä!
Ps Perkele sukulainenkin oli polliisi,nyt jo eläkkeellä.
Siis en pelkää!
Muutaman oikein nätin nais konstaappelin tiedän, ja ettei niitä paljoakaan kiinnosta onko maksamattomia sakkoja.Täytynee järkätä sulle rehvit naispolliisin kanssaEn vaan halveksin,inhoan,nään painajaisia posliineista,ym,ym!Pelkääkkönää polliisia?![]()
Tämä "ilmiö" tullut iän myötä!
Ps Perkele sukulainenkin oli polliisi,nyt jo eläkkeellä.
Siis en pelkää!![]()
Joo, ja niitä ulosmitattuja vehkeitä saa ostettua melko edullisesti.Kikkailkaa vaan niiden sakkojen maksamisen kanssa, saadaan yhteiskunnalle kuluja. Ainoa haittapuoli on se, että saatatte joutua ostamaan pyöränne jatkossa käteisellä, koska osamaksua ei myönnetä luottohäiriöiselle.![]()
Joo ei, kyllä mä oon aina kaikki menopelini itte omistanu, toisin ku vissiin Bomber-foorumilaiset mihin Z-man viittaa-Anu-:lle ja vastaavanlaisiin tapauksiin tiedän,että ajoneuvo on ensimmäinen kohde joka "napataan"!
Mutta,mutta ,jos on vain haltija tulee uo-pojalle vähän mutkia vastaan.
Jos tädillä ois munat niin mikä se olis?Tieteellinen tutkimus saa varmaankin ihan uuden aspektin, kun poikkitieteellinen tutkija alkaa ihan omasta pussista maksamaan tutkimuksensa kaikki täysin realistiset tutkimuskulunsa? Oikeudenkäynnit-, perimis-, laskutuskulut. Alk toimistotyöntekijän laskutus 35 eur./tunti, päätyen asianajajan ja tuomarien 300 eur./tunti.
Eli siis näitä yhteiskunnan järjettömiä avustusta. Ts. kaikkien veronmaksajien kustantamia.
Saattais alkaa kilvanlaulanta, että kuinka äkkiä minä voikaan kuitata pois sen päiväjärjestyksestä?![]()
Toiset nostaa lapsilisiä, tarhasta tai perhepäivähoidosta maksetaan vain osa, jotkut saavat työttömyyskorvausta, toiset nostaa opintotukea, jotkut käy sossussa, samoilla asvalttipinnotteisilla teillä ajetaan joihin vielä 2 kertaa vuodessa vaihdetaan nopeusrajoitukset, jotkut käyttävät julkista terveydenhuoltoa korvatulehduksiin tai muihin pikkujuttuihin, lääkkeet saadaan Kelan avustamana vähän halvemmalla, kadut hiekotetaan ja samat hiekat poistetaan keväällä, ruokkomaksuja maksetaan kun isi (tai äiti) on "varaton".... Lista on loputon ja kaikki menee samasta veropussista. Vaikka monella on oikeus maksuttomaan oikeudenkäyntiin moni joutuu myös ihan itse maksamaan oman ja/tai vastapuolen asianajokulut ihan omasta pussista tai vakuutus korvaa osan (joka taas on liiketoimintaa ja eri asia täysin mikäli kyseessä on yksityisoikeudellinen kanne, yleisen syyttäjän alaisia juttuja oikeusturvavakuutus ei koske); oikeuslaitoksen (eli tuomari, laamannit, syyttäjä, mahd. poliisitutkinta) kulut kuuluvat taas tohon ekaan listaan. Meillä kaikilla kun on täällä samat oikeudet ja velvollisuudet, se on yksi länsimaisen oikeusvaltion perusperiaatteita. Miten kukin niitä päättää hyväksi käyttää, on jokaisen yksilön oma asia ja oikeus.Tieteellinen tutkimus saa varmaankin ihan uuden aspektin, kun poikkitieteellinen tutkija alkaa ihan omasta pussista maksamaan tutkimuksensa kaikki täysin realistiset tutkimuskulunsa? Oikeudenkäynnit-, perimis-, laskutuskulut. Alk toimistotyöntekijän laskutus 35 eur./tunti, päätyen asianajajan ja tuomarien 300 eur./tunti.
Eli siis näitä yhteiskunnan järjettömiä avustusta. Ts. kaikkien veronmaksajien kustantamia.
Saattais alkaa kilvanlaulanta, että kuinka äkkiä minä voikaan kuitata pois sen päiväjärjestyksestä?![]()
Mikäli itse käyttää edes hieman omia aivojaan ja tilaa omien toteutuvien tulojen ja vähennysten mukaisen verokortin, niin verotus menee kyllä ihan oikein. Tällöin ei tarvitse antaa valtiolle sitä ilmaista lainaa. Vuoden mittaan voi myös päivittää verokorttiaan, mikäli oma tilanne on muuttunut. Se on ihan omaa tyhmyyttä, jos haluaa antaa valtiolle korotonta lainaa.Tässä keskustelussa kyse on nimenomaan siitä nollasummapelistä ja korottomasta lainasta niinkuin enkero sanoi... Mä päätin käyttää nollakorkoa, kun valtiokin käyttää nollakorkoa ottaessaan liikaa veroja tuloista vaikka niiiiin tarkkaan prosentin laskevatkin edellisen vuoden tulojen perusteella ja veroehdotusta ei edes palauta kun ei ole mitään lisättävää. Fair is fair.