• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Traktorin ja prätkän onnettomuus, osa numero liianmonta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ted
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Kotarikuski sanoi:
Joo, ruudusta on vaikea lähteä peruuttamalla, pää saa pyöriä kuin pöllöllä ja silti joku on tunkemassa ohi. Auttaisi jos olisi takana sivuille katsova kamera. Tai sitten pitää pysäköidä kontti edellä, minkä hyvin harva tekee kun monessa paikassa ruudut on kapeita. Bemulla on toiminto jolla auton voi avaimella kauko-ohjaten ajaa ruutuun ja sieltä pois, se vois olla hyvä. Vois seisoskella keskellä reittiä ja kutsua auton esiin.

Ei kylläkään liity tuohon alkuperäiseen postaukseen. Siihen tuo jo edellä annettu vinkki pysähtyä niin että näkee kuskin edellä menijän peilistä on hyvä.

Minulla on omassa kotterossani takana tuollainen kamera joka näyttää melkein 180 astetta, en ole mitannut paljonko jää vajaaksi. Silti vaikka pää pyörii kuin pöllöllä porukkaa pääsee hyppimään liikkuvan auton taakse enkä meinaa huomata ennenkuin on myöhäistä.

Olisin siinä ymmärryksessä, että koska meistä suuri osa ei ole kummoisella järjellä varustettuja, porukka on sitä mieltä että sen peruuttavan on nähtävä heidät ja jarrutettava ajoissa tekivät he miten tolkuttomia liikkuja tahansa, koska laissa sanotaan niin.

No, minulla on vakuutukset jotka maksaa, heidän säärensä, reitensä, lonkkansa ja päänsähän se on jota kipsaillaan sitten sairaalassa, mutta en välittäisi selitellä poliisille heidän toilailuidensa seurauksia, ajelisin mieluummin ilman niitä kotiin sieltä kaupan parkkikselta.

2x naurettavan ylitehokkaat lisäperuutusvalot katon rajassa karsii edes osan laput silmillä kulkijoista, kaikkiin ei auta nekään...

Mä peruutan ruutuun aina kun mahdollista. Siinäkin välillä joku tunkee kesken suorituksen siitä takaa ohi.

Tinde sanoi:
Mä peruutan ruutuun aina kun mahdollista. Siinäkin välillä joku tunkee kesken suorituksen siitä takaa ohi.

Sama juttu!
Käsittämätöntä, että marketin parkkipaikalla ei voi sitä sekuntia oottaa ja katsoa mihin se edessäoleva auto on menossa.

Tinde sanoi:

Sama täällä. Onneksi tuollaista sattuu harvoin. Mutta nuo teinitytöt tuntuvat olevan hyvin edustettuna juurikin markettien parkkipaikoilla töhöämässä. Eilen viimeksi ajoin parkkialuetta läpi hissukseen. Eiköhän pari noita tule autojen välistä suoraan eteen, kuulokkeet korvilla toisiaan tuijottaen. Ei merkkiäkää että olisivat edes katsoneet ympärilleen. Doh, ei tuo ongelma sinänsä mulle ollut kun 1. vaihteella tyhjäkäynnillä tein matkaa ulos parkkialueelta.

Tinde sanoi:
Mä peruutan ruutuun aina kun mahdollista.

+1

Myös mopo menee perä edellä pysäköintiin että pääsee vekslaamatta liikkeelle.

Autot on monesti huomattavasti helpompi saada ruutuun peruuttamalla kun keula edellä.

Koheltaja sanoi:
Autot on monesti huomattavasti helpompi saada ruutuun peruuttamalla kun keula edellä.
Juurikin näin, ja mitä tiukempi paikka, niin sitä isommaksi pakittelun etu muuttuu. Ja mitä noihin auton takaa puikkelehtijoihin tulee, niin olen huomannut autovalinnalla olevan melkoinen vaikutus tuohon puikkelehtijoiden taajuuteen. Dodge Ramilla saa parkkihalleissa ja parkkipaikoilla ajella ja pakitella ihan tosi rauhassa, tunkijat loistavat poissaolollaan. Mutta jos jollain kinnerillä liikuskelee, niin jo muuttuu meininki.

Back