Thänks...Lapun olen nähnyt...muuta en osaa sanoa, eikä kaverikaan näyttänyt peikolta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Thänks...Lapun olen nähnyt...muuta en osaa sanoa, eikä kaverikaan näyttänyt peikolta.
Tuskin saat tältä palstalta selkeitä vastauksia vaikka miten kysyt! Vaihtelevantasoista huumoria kyllä löytyy.Täsmennän alkuperäistä kysymystä vielä, kun näyttää siltä että sitä ei oikein ymmärretty.
En ole varma kumpi se on joka tapauksessa, siihen laitettiin koko putkisto ja kommanderi, eikä muuta.Laitoitko muuten muzzyn m-10 putken vai sen normaalin?
Lapun olen nähnyt...muuta en osaa sanoa, eikä kaverikaan näyttänyt peikolta.
Kattokaapa nyt tätä mittausta. Viaberilla kanssa penkitetty ja jos multa ei nyt ihan näkö oo lähteny niin 163hv takaselta kawanakista. ZX-14R:n kawaan siis kokoputkella+commanderilla 40hv renkaalle lisää! Tuota nyt ei usko ErkkikäänHö. miten niin hengetön ala-alueella, en ymmärrä
http://galleria.busanistit.org/ksthbtek/zzr_vast_busa_001?full=1
Vaik en Kawa lasien läpi hirveesti kattele niin tota en hengettömyyttä en alle kirjoita![]()
Mitäs sekoilet?Jos olette katselleet ks. kawan kantta niin sille ei oikeen mitään voi edes tehdä.. se on yhtä alakerran kanssa..
Eli zetorista ei kantta irroteta..
Hmm.. taidan tietää tapauksen, 14 sataseks tehty 12R on tämä putkiviritys, nokat ja kaikkee kivaa pikku sälää. asialliset luvut ja pitänee paikkansa tehon puolestaEn ole varma kumpi se on joka tapauksessa, siihen laitettiin koko putkisto ja kommanderi, eikä muuta.Laitoitko muuten muzzyn m-10 putken vai sen normaalin?
Siitä voi kysyä Viaberilta, jos ei muuten uskota!!!
Mietin samaa...Mitäs sekoilet?Jos olette katselleet ks. kawan kantta niin sille ei oikeen mitään voi edes tehdä.. se on yhtä alakerran kanssa..
Eli zetorista ei kantta irroteta..![]()
Ahaa. No olipas tosi hauskaa huumoria kaverilta "Tositietoa ZZR 1400:sta" - ketjuun....Hmm.. taidan tietää tapauksen, 14 sataseks tehty 12R on tämä putkiviritys, nokat ja kaikkee kivaa pikku sälää. asialliset luvut ja pitänee paikkansa tehon puolesta![]()
Huomatkaa tyyppi ZX14R ei ZZR![]()