Mulla edellinen rider 2 ja pari nastaa hapettuu vähän kesän aikana. Kaipa tuo uudempi saman kestää.ve_stone sanoi:Viime keväästä asti ollut on paikoillaan, eikä kiukuttele yhtään. Pyörä pääsääntöisesti pihalla, luonnon armoilla [emoji848]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla edellinen rider 2 ja pari nastaa hapettuu vähän kesän aikana. Kaipa tuo uudempi saman kestää.ve_stone sanoi:Viime keväästä asti ollut on paikoillaan, eikä kiukuttele yhtään. Pyörä pääsääntöisesti pihalla, luonnon armoilla [emoji848]
ktv sanoi:Voitko ottaa kuvan mukana tulevista kiinnikkeistä.
Sikälimikäli siinä mitään mukana tulee.
ktv sanoi:Mulla edellinen rider 2 ja pari nastaa hapettuu vähän kesän aikana. Kaipa tuo uudempi saman kestää.
tonttuj sanoi:Kyllä se on 410.
410:ssa on vapaa ilmainen mahdollisuus ikuisesti ladata ne kaikki maailman kartat.
Ne kaikki maailman kartat ei voi olla esiladattuina, koska ne ei mahdu mihinkään aparaattiin suoraan.
Kaj sanoi:Tomppa kusi mun muroihin muuttamalla kalliilla rahalla ostamani koko Euroopan känny appsin joksikin käpyiseksi versioksi, jossa on 75 km ilmaista tietä. Maksamalla (uudestaan!) saisin koko karttadatan käyttööni taas.![]()
Grimberg sanoi:Nyt täytyy hieman korjata tuota "ikuisesti ladattavia karttoja".
TomTom:in ollessa kyseessä, ei "Lifetime" tarkoita laitteen tai sinun elinikääsi. Törmäsin tähän tutkiessani tuota väitettä ja mitä se oikeasti tarkoittaa. TomTom on piilottanut tämän nettisivuilleen siten, että sen löytää suurinpiirtein vain ja ainoastaan googlen hakukoneella.
"WHAT DOES “LIFETIME” MEAN?
Lifetime is the useful life of the device, which means the period of time that TomTom continues to support your device with software updates, services, content or accessories. A device will have reached the end of its life when none of these are available any more. The useful life of the smartphone app means the period of time that TomTom continues to support the app with updates.
Lifetime Services can only be used on the device or app they have been purchased with and cannot be transferred to another TomTom device or app."
Lähde: https://uk.support.tomtom.com/app/content/id/9/locale/en_gb
Eli TomTom jatkaa "lifetime" supporttiaan juuri niinkauan kuin heitä itseään sattuu se huvittamaan. Se kuinka kauan tämä on, on täysin TomTom:sta itsestään kiinni. Onko se huomenna, ylihuomenna, ensiviikkona, ensi vuonna vai 10-vuoden päästä, kukaan ei tiedä. Tuskin TomTom itsekkään. Kun päivitykset lakkaavat tulemasta, on "lifetime support" rauennut.
Tämä on hyvä pitää mielessään (ja tietää) kyseistä laitetta hankittaessa.
tonttuj sanoi:Kyllä tuo ihan selkeällä suomenkielelläkin sanotaan mitään piilottelematta Tompan sivuilla:
tonttuj sanoi:Juu, valmistajasta riippumatta periaate on sama kaikilla.
Kun 400- ja 40-sarja tuli esille ja tarjolle, nuo tekstit ovat olleet siitä lähtien esillä.
Katotaan toimittavatko. Tuolla linkillä se löytyi, mutta ei valikoista. Mä tilasin perjantai iltana, oli 8 kpl ja mun tilauksen jälkeen jäi 7 kpl. Päivittyi samantien siinä sivulla varastosaldo.Arima sanoi:Tein tilauksen DusteriinKatotaan toimittavatko. Tuolla linkillä se löytyi, mutta ei valikoista.
Ei ollut varastossa ja menee jälkitoimitukseen. Selailin nettiä ja joka paikassa n. 100€ kalliimpi ja vanhempia versioita.
https://www.dustinhome.fi/product/5010932442/rider-410
Ei. Nykyään saa useita tuotteita saman tilin alle.Kaj sanoi:Vieläkö Tompalla sama huono juttu, että yhdelle sähköpostiosoitteelle saa yhden laitteen rekisteröityä?
ktv sanoi:Tämän mukana tulee käsittääkseni tyre pro tunnukset. Saako sillä suunnitella myös soratie pätkiä. Onko jollain kokemusta?