• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

TomTom Rider 410

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonttuj
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Itse poistin 400:n muutama viikko sitten Verkkokauppa.com:in poistonurkasta hintaan 270€. Sain Tompalta koodin, jolla sain aktivoitua Tyre Pro:n (mulla oli jo entuudestaan Go 510 autonavi, en tiedä oliko tuolla osuutta asiaan).

Olin jo melkein unohtanut, kunnes luin tätä ketjua. Tyrellähän pystyy suoraa kopioimaan reitit, POIt ymsyms MyDriveen! Cool, ei mitään kaapelivirityskikkailuja.

Ite ollut tosi tyytyväinen Tompan liikennetiedotteihin, viimeeksi kuukausi sitten ajatti Tukholmassa kolaripaikan ohi ja ehdittiin laivaan. Ja kun mopo ja autonavi kytketty MyDriveen, on suosikit synkattuna.

Me like :respect:

410 tuli postissa ja hieman sitä kokeilleena olen osin tyytyväinen, osin pettynyt.
Hyvä näyttö, kääntyvä ja hyvä kirjoitus. KP:t puuttuu, tosi iso miinus. Vanhassa urban riderissa oli kaikki hotellit sekä lautat ja satamat yhteystietoineen. Tässä ei niitä ole. Vai saako ne jostain? Kuvakkeissa ei ole kuin huoltoasemat.
edit: lisäys, kp:t löytyykin näköjään silleen kun kirjoittaa vaiks apteekki

Uusi softapäivitys tullut. 16.601.0024.311
Merkittävin muutos että liikennetapahtumiin liittyvät viestit luetaan ääneen.

Tilasin tämän 410-mallin hintaan 259 € äsken.
Meinasin laittaa linkinkin tänne vihjeeksi, mutta tilaukseni jälkeen koko tuote katosi kaupan sivuilta.
Taisi olla hinnoitteluvirhe päällä.

TomTomRider410.jpg

tonttuj sanoi:
Tilasin tämän 410-mallin hintaan 259 € äsken.
Meinasin laittaa linkinkin tänne vihjeeksi, mutta tilaukseni jälkeen koko tuote katosi kaupan sivuilta.
Taisi olla hinnoitteluvirhe päällä.

Pikakuukletus...Dustinissa hinta ja oranssi väri täsmäsi...ilmeisesti se siis?

Näkyi olevan edelleen sama hinta kun juuri tsekkasin. Ja tilasin kanssa.
Ei mun tämmöstä pitänyt ostaa, mutta "kun halvalla sai"...:kääk:

MUOKS: Niin ja ehdollinen(* kiitos vinkistä.
(* Jos toi vehje on ihan paska, niin kiitokset otetaan takaisin.

Moi,

kun halavalla saa, niin saitakin hankkii. Rekkasin itseni Dustinhome.fi sivuille..

Tilaisin siis TomTom 410 -navin. Luullakseni, koska
-luottokorttimaksu ei toiminut, vaihdoin korttia
-ei toiminut vieläkään luottokorttimaksu, vaihdoin pankkia
-tilisiirto maksulla ei pankkiin siirtynyt, uusi yritys
-uusi tilisiirto toimi. Tilauksen status muuttui

Saadut mailit:
-8.41: Tervetuloa Dustinille!
-8.52: Kiitos tilauksestanne
-9.02: Maksun vahvistus
-9.03: Maksun vahvistus
-9.04: Maksun vahvistus
-9.04: Tilauksesi no se-ja-se on nyt maksettavissa

Jokaiseen mailiin vastailin, kerroin yhdessä tilausprosessista minun kannaltani. Saa nähdä, montako navigaattiria saan (veikkaus 0-4 kpl) ja monestiko minua on veloitettu (veikkaus 1-4 kertaa)

Pientä haparointia siis vaikuttaisi olevan verkkokaupassa. Raportoin, kuinka asia etenee..

xx99jkl sanoi:
Moi,

kun halavalla saa, niin saitakin hankkii. Rekkasin itseni Dustinhome.fi sivuille..

Saadut mailit:

Jokaiseen mailiin vastailin, kerroin yhdessä tilausprosessista minun kannaltani. Saa nähdä, montako navigaattiria saan (veikkaus 0-4 kpl) ja monestiko minua on veloitettu (veikkaus 1-4 kertaa)

Pientä haparointia siis vaikuttaisi olevan verkkokaupassa. Raportoin, kuinka asia etenee..

LIsätään tähän nopeasti (klo 9.20) tullut vastaus Homma siis kunnossa :)

Hei

Kiitos viestistä ja tilauksesta.

Tilauksia on yksi kpl (500061869) ja se näkyy maksettuna Danske Bankista. Tuote pakataan ja lähetetään tänään. Navigaattoreita on tulossa yksi kpl.

Jos kassalla keskeyttää maksamisen tai maksaminen keskeytyy, lähetetään jossain vaiheessa viesti, että tilaus on maksettavissa. Jos olette ennen sitä ehtineet maksaa, voi viestin poistaa aiheettomana.

Autan mielelläni jos teillä on kysymyksiä.

Ystävällisin terveisin

xxx xxxxxxx

Dustin home

Customer Service Representative

Nordic Contact Center

Asiakaspalvelu: 030-623 8501

Sähköposti: asiakaspalvelu@dustinhome.fi

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
xx99jkl sanoi:
Moi,

Saadut mailit:

Se verkkosivun toimivuus ei tosiaan vakuuttanut.
Mulla jysähti monta kertaa selain...ensin käyttäjätunnusta rekisteröidessä.
Kun tapoin selaimen ja avasin uuden akkunan, niin olinkin jo loggautunut sisään uudella tunnuksella.
Sitten ku tilas ja meni kassalle, niin taas jysähti. Kun taas tapoin selaimen ja avasin uuden akkunan, niin olin edelleen kirjautuneena ja GPS ostoskorissa...kolmas yritys sitten jo vei finaaliin...

Kaj sanoi:
"vain" Eurooppa näyttäisi olevan myös tuossa Dustinhomen Riderissa...
No sitten se ei ole 410! Tosin maailmankartat ei tarkoita Tomtomin kohdalla kovinkaan paljoa kun esim. E-Amerikkaa tai Intiaa ei ole vielä saatavana.

Go-Za sanoi:
Kyseessä on sama laite mutta "vain" Euroopan kartoilla.

Kaj sanoi:
"vain" Eurooppa näyttäisi olevan myös tuossa Dustinhomen Riderissa...

Go-Za sanoi:
No sitten se ei ole 410! Tosin maailmankartat ei tarkoita Tomtomin kohdalla kovinkaan paljoa kun esim. E-Amerikkaa tai Intiaa ei ole vielä saatavana.

Kyllä se on 410.
410:ssa on vapaa ilmainen mahdollisuus ikuisesti ladata ne kaikki maailman kartat.
Ne kaikki maailman kartat ei voi olla esiladattuina, koska ne ei mahdu mihinkään aparaattiin suoraan.

Pakettikin jo näköjään nököttelee postissa, täytyy yrittää ehtiä hakemaan se.

tonttuj sanoi:
Pakettikin jo näköjään nököttelee postissa, täytyy yrittää ehtiä hakemaan se.
Voitko ottaa kuvan mukana tulevista kiinnikkeistä.
Sikälimikäli siinä mitään mukana tulee.

ktv sanoi:
Voitko ottaa kuvan mukana tulevista kiinnikkeistä.
Sikälimikäli siinä mitään mukana tulee.
Mukana tulee RAM Mount kiinnikkeet, sekä Tomtomin "pyörivä" liitäntä-telakka jonka nastat alkavat nopeasti kenkkuilemaan että lataako vai ei.

Go-Za sanoi:
Mukana tulee RAM Mount kiinnikkeet, sekä Tomtomin "pyörivä" liitäntä-telakka jonka nastat alkavat nopeasti kenkkuilemaan että lataako vai ei.

Viime keväästä asti ollut on paikoillaan, eikä kiukuttele yhtään. Pyörä pääsääntöisesti pihalla, luonnon armoilla [emoji848]

Back