• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tom Tom Rider 4.3" näytöllä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rengas
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
uula sanoi:
Kuinka huojentavaa, olin ihan varma käyttäjävirheestä :)

Aikas outo ominaisuus, eihän sitä ihan randomilla etappien välisiä reittejä suunnittele...
No mut hyvä että nyt tuon tietää. Tänks!
Tää oli hyvä tieto. Itse tämän kanssa tuskasin just pari viikkoa pitkin eurooppaa. No nyt selkes.
Ja voi sanoa että pelaa kyllä hienosti vrt. esim zumo 660.
Hyvää on myös passoilla kun heittää 2d näytön päälle niin pääsee vähän ennakoimaan pidemmälle.
Hyvä laite. Hyvä hinta/laatu.

Mun ongelma selvisi. Ei olekaan nuo saranat kuluneet vaan itse navigaattorin runko!
Sieltä on kulunut muovia pois siten että telakan ja navin välinen "liitos" on väljä.
Voin siis liikutella navia telineessä 1-2mm ylös-alas. Siksi ei nuo latausnastatkaan enää yletä kosketuspinnoille eikä lataava teline siis lataa.
Täytyy ruveta jotain ohuita muovilevyjä liimaamaan sinne väliin.

Silti, mulle vaihtoivat ihan saman syyn takia aiempaa sukupolvea olevan laitteen.
Sen kuuluu kestää löystymättä useita vuosia.

Go-Za sanoi:
Mun ongelma selvisi. Ei olekaan nuo saranat kuluneet vaan itse navigaattorin runko!
Sieltä on kulunut muovia pois siten että telakan ja navin välinen "liitos" on väljä.
Voin siis liikutella navia telineessä 1-2mm ylös-alas. Siksi ei nuo latausnastatkaan enää yletä kosketuspinnoille eikä lataava teline siis lataa.
Täytyy ruveta jotain ohuita muovilevyjä liimaamaan sinne väliin.

Vastaava ongelma oli aikanaan rider2 lataavan tällin kanssa. Se on nimen omaan laite mikä kuluu, ei niinkään laturi.
Peli oli vanha eikä takuuta enää. Virittelin laitteeseen teippiä ja kovaa liimaa niin johan alkoi taas ladata.

On tämän uusimman kartankin kanssa ongelmia.
Ajattelin tässä parin viikon ajan kokeilla ihan aikani kuluksi reittivaihtoehtoja. Aika moni menee puihin, "Reittiä ei löydy" tulee tulokseksi.

tonttuj sanoi:
Uusin kartta on tullut tässä kuussa, miten se on muilla toiminut?

En oo uskaltanut päivittää, ku tähän asti toiminut hyvin. Liian paljon ollut puhetta et tulee ongelmia jos päivittää.
Kertokaa jos ongelmat on jo poistettu, ken tietää:thumbup:

Päivitin uuden kartan viime viikonloppuna ja ajelin tämän viikon sillä.
Kaikki aiemmin "Reittiä ei löydy"-ongelmat ja osoitteet löytyi uudella kartalla kuten pitää ja laite toimi kuten pitää koko viikon.
Eli ilmeisesti ovat korjanneet ongelman.

Kyllä toi alkaa aika halpa olemaan! Jos on harkinnut ostamista niin kannattaa napata!

Kääk, tilattua tuli. Onneksi on vielä ajokauden aloitukseen aikaa... Josko sais vaikka härpäkkeen paikalleen ja virratkin siihen :crash:

Hyvin oli kauppa käynyt, kun 7.2. tehtyyn tilaukseen tuli tänään tieto että suuren kysynnän vuoksi tavara viipyy ainakin pari viikkoa lisäerää odotellessa...

Back