• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Toivomus morottelijoille

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rasenger
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
GoSpel sanoi:
Kylla se on tarkea asia. Yhta tarkea kuin Delvac ja se kuka ajaa ilman kokovartalon haarniskaa jossa ilmatyyny neonliivi ja miksei takajarrua saa kayttaa.

Just näin, varma kevään merkki, tämä ns uusiutuva luonnonvara.

En nyt tahdo olla epäkunnioittava ketjun aloittajaa kohtaan, mut kyl mää vallan kauhiast ihmettelen, että miten tämä morottelu vuodesta toiseen on niin hermoja kiristävää touhua. Eikös tarkoitus ole ajaa moottoripyörällä ja keskittyä siihen omaan ajosuoritteeseen? Sitten kun kerkiää ja muistaa ja huomaa, niin tervehtiä myös muut samanhenkiset, niin kuin tapoihin kuuluu. Jotenkin tuntuu hedelmällisemmältä närkästyä aivan muista asioista, kuin toisten morotuksista.

sähköorava sanoi:
En nyt tahdo olla epäkunnioittava ketjun aloittajaa kohtaan, mut kyl mää vallan kauhiast ihmettelen, että miten tämä morottelu vuodesta toiseen on niin hermoja kiristävää touhua.

Kyl mää vallan kauhiast ihmettelen että kui sä tiedät mun hermoista paremmin ku mä itte. :thumbsup:

Rasenger sanoi:
Kyl mää vallan kauhiast ihmettelen että kui sä tiedät mun hermoista paremmin ku mä itte. :thumbsup:

Olisi varmaan pitänyt olla sanoissaan tarkempi: "epäkunnioittava aloittajia tai muitakaan ketjuun huolensa ilmaisseita kohtaan". Emmää sun hermojas, kun kaikkien tästä vuosien varrella hermoilleiden. Mää vaa kummastele. En kovin tosissani, mutta kummastelen silti.

Itte toivoisin ettei morotettais kovi "rennosti alaviistoon", ihan vaan siksi, että se helposti sekoittuu tuohon nopeusmittarintarkastajista edessäpäin kertovaan alaspäin taputtavaan "himmaa" -morotukseen.

Kiitokset vaan, tämän ketjun lukemisen jälkeen morottaminen sujuu kuin leikkiä vaan. Äsken kävin ajelemassa, eikä jännittäny yhtään ja kaikille morottelin, jopa terassilla istuville kesäpörriäisille.

Pitäs varmaan opetella tuomonen seisaaltaan tehtävä hitler-morotus, sillä sais takuuvarmasti respektiä.:WAZAAP:

peitsamo sanoi:
Pitäs varmaan opetella tuomonen seisaaltaan tehtävä hitler-morotus, sillä sais takuuvarmasti respektiä.:WAZAAP:
Kannattaa olla varuillaan, nykysuomessa, tässä kaksinaismoralistien, viranomais- ja sääntöuskovaisten yhteiskunnassa joudut kaikkien viranomaisten pl. maaseututarkastajien tarkkailulistalle. Tätäkin foorumia seuraa vähintään yksi tinanappi leipänsä eteen. NO RISPECT. Enemmän ne varmaan kytttää vetojuttuja ja kyttien molllaamista mutta tuohan lähentelee keskivertokonstun äo:lla kiihotusta jotain kansanryhmää kohtaan. OOOOOPS.

Ite en uskalla kauheesti näkyvästi morotella kun en ole jäsen, vaikka muuten aktiivisesti liikunkin kawalla. Ku ei ole oikein selvinny että onko tämä joku sisäpiirijuttu vai "normaali lukijatervehdys". Ite ku ropaan autoja , kawaa ja muita vanhoja moottoreita niin ei jaksa/pysty/huvita joka foorumille maksella jotain maksuja ku itekseenkin selviää...

vanhin tallissa oleva moottori tällä hetkellä on 1920 luvulta oleva wikström veneen moottori, joka on ollu viimeiset 20 vuotta vesiojassa ja lupailin laittaa joskus käyntikuntoon....

-vk-

gaagamel sanoi:
Ite en uskalla kauheesti näkyvästi morotella kun en ole jäsen, vaikka muuten aktiivisesti liikunkin kawalla. Ku ei ole oikein selvinny että onko tämä joku sisäpiirijuttu vai "normaali lukijatervehdys"
Tuostahan on jo aiemminkin ollut jossain ketjussa juttua, eli tuo .ORG! morotushan on kaikkien palstalle rekisteröityneiden, myös ns. maksamattomien "juttu" joten reilusti sitä etusormea ylävasempaan vaan, kun kaksipyöräinen tulee vastaan :)
gaagamel sanoi:
vanhin tallissa oleva moottori tällä hetkellä on 1920 luvulta oleva wikström veneen moottori, joka on ollu viimeiset 20 vuotta vesiojassa ja lupailin laittaa joskus käyntikuntoon...

Kerrohhan miten tuon kanssa käy, oon joskus kala/venemiehiltä kuullu että nuo muinaiset Wikströmit on lähes CBR1000F:ään verrattavia ikiliikkujia :thumbup:

JukkaE60 sanoi:
Kannattaa olla varuillaan, nykysuomessa, tässä kaksinaismoralistien, viranomais- ja sääntöuskovaisten yhteiskunnassa joudut kaikkien viranomaisten pl. maaseututarkastajien tarkkailulistalle.

No, olihan tuo ehkä vähän kieliposkessa kirjoitettu, niinkuin moni muukin viesti täällä.

Seuraavaksi harjoittelulistalle tulee ns. full monty -morotus. Ja se suoritetaan tangolla seisten.:thumbup:

Mä en ole viel uskaltanut orggi morottaa.. Ku ujostuttaa :rakastunut: Ku en oo koskaan sellasta saanu :) Täältä vaan lukenu, et millainen se on. Voisko joku siis sitä etusormee mulle nostaa ni sit mäkin :p

shyhander sanoi:
Itte toivoisin ettei morotettais kovi "rennosti alaviistoon", ihan vaan siksi, että se helposti sekoittuu tuohon nopeusmittarintarkastajista edessäpäin kertovaan alaspäin taputtavaan "himmaa" -morotukseen.

Samaa mieltä kolleegan kanssa, eli ei turhia alaviisto morotteluja.

Oltiin viime viikolla kaverin kanssa muutaman päivän itä-Suomi tourneella, Savonlinna-Pielisen ympäri, ja takas reitillä, ja se mikä pisti eniten silmään morotuksissa, oli niiden"vaisuus". Kun täällä etelässä on tottunut reippaisiin morotuksiin, tuntui tuolla päin olevan morotustyylinä äärettömän vaatimaton n. max 10 cm liike, eli just ja just käpälä hieman liikahti tangolta:sad:

Ei näin, vaan reipasta morotusta, tää on vakavaa puuhaa:rant:

SuzukiNeitonen sanoi:
Mä en ole viel uskaltanut orggi morottaa.. Ku ujostuttaa :rakastunut: Ku en oo koskaan sellasta saanu :) Täältä vaan lukenu, et millainen se on. Voisko joku siis sitä etusormee mulle nostaa ni sit mäkin :p

MIssäspäin neitonen yleensä ajelee?

Roadkill sanoi:

3Triplefacepalm.png

Järjestetäänkö niitä moroharjoittelukursseja vielä tänä kesänä? Tietysti talvellakin voisi harjoitella, mutta kuivaharjoittelu ei koskaan korvaa todellisissa olosuhteissa tapahtuvaa harjoittelua.

Back