GoSpel sanoi:Kylla se on tarkea asia. Yhta tarkea kuin Delvac ja se kuka ajaa ilman kokovartalon haarniskaa jossa ilmatyyny neonliivi ja miksei takajarrua saa kayttaa.
Just näin, varma kevään merkki, tämä ns uusiutuva luonnonvara.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
GoSpel sanoi:Kylla se on tarkea asia. Yhta tarkea kuin Delvac ja se kuka ajaa ilman kokovartalon haarniskaa jossa ilmatyyny neonliivi ja miksei takajarrua saa kayttaa.
sähköorava sanoi:En nyt tahdo olla epäkunnioittava ketjun aloittajaa kohtaan, mut kyl mää vallan kauhiast ihmettelen, että miten tämä morottelu vuodesta toiseen on niin hermoja kiristävää touhua.
Rasenger sanoi:Kyl mää vallan kauhiast ihmettelen että kui sä tiedät mun hermoista paremmin ku mä itte.![]()
WilleWallu sanoi:SOOSOO siellä ja rauhallista Juhannusta nyt![]()

Kannattaa olla varuillaan, nykysuomessa, tässä kaksinaismoralistien, viranomais- ja sääntöuskovaisten yhteiskunnassa joudut kaikkien viranomaisten pl. maaseututarkastajien tarkkailulistalle. Tätäkin foorumia seuraa vähintään yksi tinanappi leipänsä eteen. NO RISPECT. Enemmän ne varmaan kytttää vetojuttuja ja kyttien molllaamista mutta tuohan lähentelee keskivertokonstun äo:lla kiihotusta jotain kansanryhmää kohtaan. OOOOOPS.peitsamo sanoi:Pitäs varmaan opetella tuomonen seisaaltaan tehtävä hitler-morotus, sillä sais takuuvarmasti respektiä.![]()
Tuostahan on jo aiemminkin ollut jossain ketjussa juttua, eli tuo .ORG! morotushan on kaikkien palstalle rekisteröityneiden, myös ns. maksamattomien "juttu" joten reilusti sitä etusormea ylävasempaan vaan, kun kaksipyöräinen tulee vastaangaagamel sanoi:Ite en uskalla kauheesti näkyvästi morotella kun en ole jäsen, vaikka muuten aktiivisesti liikunkin kawalla. Ku ei ole oikein selvinny että onko tämä joku sisäpiirijuttu vai "normaali lukijatervehdys"
gaagamel sanoi:vanhin tallissa oleva moottori tällä hetkellä on 1920 luvulta oleva wikström veneen moottori, joka on ollu viimeiset 20 vuotta vesiojassa ja lupailin laittaa joskus käyntikuntoon...
JukkaE60 sanoi:Kannattaa olla varuillaan, nykysuomessa, tässä kaksinaismoralistien, viranomais- ja sääntöuskovaisten yhteiskunnassa joudut kaikkien viranomaisten pl. maaseututarkastajien tarkkailulistalle.
shyhander sanoi:Itte toivoisin ettei morotettais kovi "rennosti alaviistoon", ihan vaan siksi, että se helposti sekoittuu tuohon nopeusmittarintarkastajista edessäpäin kertovaan alaspäin taputtavaan "himmaa" -morotukseen.

SuzukiNeitonen sanoi:Mä en ole viel uskaltanut orggi morottaa.. Ku ujostuttaaKu en oo koskaan sellasta saanu
Täältä vaan lukenu, et millainen se on. Voisko joku siis sitä etusormee mulle nostaa ni sit mäkin
![]()