• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

todellahitaat goes makkara SU 21.9 14.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Onko muilla lähdössä kyytiläisiä mukaan? Pähkäilen tässä touringin ja hitaan letkan välillä, että kumpaan lähtisi harakan kanssa. Olisi mukava jos mukana olisi muitakin duona kurvailevia.

CTD sanoi:
Onko muilla lähdössä kyytiläisiä mukaan? Pähkäilen tässä touringin ja hitaan letkan välillä, että kumpaan lähtisi harakan kanssa. Olisi mukava jos mukana olisi muitakin duona kurvailevia.

Jos on kokemusta tarakkaharakan kanssa, niin uskon, että sovit kumpaankin letkaan. Tourinki taitaa ajaa vähän pitemmän reissun ennen makkaraa.

W-P sanoi:
:D Anteeksi; ei ole lähdössä kyytiläistä mukaan.

HEP tähän letkaan...sama kait se vaik ei chilimakkaraa oliskaan...:orgmp:

Mä veikkaan, että tarjolle taitaa tulla pelkästään normi makkaraa. Eli jos haluaa jotain super eksoottista maistella, niin kannattaa ottaa omat makkarat ja mausteet. Varaudu kuitenkin tarjoamaan muillekin.. :D

Pitkiss sanoi:
Jos on kokemusta tarakkaharakan kanssa, niin uskon, että sovit kumpaankin letkaan. Tourinki taitaa ajaa vähän pitemmän reissun ennen makkaraa.

Mä veikkaan, että tarjolle taitaa tulla pelkästään normi makkaraa. Eli jos haluaa jotain super eksoottista maistella, niin kannattaa ottaa omat makkarat ja mausteet. Varaudu kuitenkin tarjoamaan muillekin.. :D
Juu kyllä varmaankin menisi kumpi vaan letka, parinsadan kilometrin päiväreissuja tehty ennenki. Lähinnä nyt se seura muista kimppakyytiläisistä voisi olla mikä kallistaisi letkaan tai toiseen.

CTD sanoi:

Mä olen ajellu kaikissa letkossa kakspäällä. Hitaammissa tytär kyydissä. PEEKOOSSA tyttöystävät saa kyytiä:grin:

Bolt sanoi:
Mä olen ajellu kaikissa letkossa kakspäällä. Hitaammissa tytär kyydissä. PEEKOOSSA tyttöystävät saa kyytiä:grin:

Kyllä mopoilu on koko perheen harrastus, talkkari sitten jää lohduttamaan kotiin jätettyä vaimoa vai kuinka se oli?

Go-Za sanoi:
Ja tyttöystävä on Hayabusa...?

Ei ku oon mä vetäny niitä 2-päällä. Ei nyt ihan virallisia tyttöystäviä, vaan ihan orgista tuttuja prätkämimmejä.
TouRingeillahan oli Heidi parikesää sitten tarakalla.

Back