Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin.. "kysy mitä vaan, niin minä vastaan mitä vaan.."W-P sanoi:Tota varten on Kimppakiva..vaan ei taida olla lähdössä ....
CTD sanoi:Onko muilla lähdössä kyytiläisiä mukaan? Pähkäilen tässä touringin ja hitaan letkan välillä, että kumpaan lähtisi harakan kanssa. Olisi mukava jos mukana olisi muitakin duona kurvailevia.
W-P sanoi:Anteeksi; ei ole lähdössä kyytiläistä mukaan.
HEP tähän letkaan...sama kait se vaik ei chilimakkaraa oliskaan...![]()
Juu kyllä varmaankin menisi kumpi vaan letka, parinsadan kilometrin päiväreissuja tehty ennenki. Lähinnä nyt se seura muista kimppakyytiläisistä voisi olla mikä kallistaisi letkaan tai toiseen.Pitkiss sanoi:Jos on kokemusta tarakkaharakan kanssa, niin uskon, että sovit kumpaankin letkaan. Tourinki taitaa ajaa vähän pitemmän reissun ennen makkaraa.
Mä veikkaan, että tarjolle taitaa tulla pelkästään normi makkaraa. Eli jos haluaa jotain super eksoottista maistella, niin kannattaa ottaa omat makkarat ja mausteet. Varaudu kuitenkin tarjoamaan muillekin..![]()
CTD sanoi:Onko muilla lähdössä kyytiläisiä mukaan? Pähkäilen tässä touringin ja hitaan letkan välillä, että kumpaan lähtisi harakan kanssa. Olisi mukava jos mukana olisi muitakin duona kurvailevia.

Bolt sanoi:Mä olen ajellu kaikissa letkossa kakspäällä. Hitaammissa tytär kyydissä. PEEKOOSSA tyttöystävät saa kyytiä![]()
W-P sanoi:Ootko lähdössä?
. Tulen tod.näk. käymään mut ei ehdi letkaileen Ja tyttöystävä on Hayabusa...?Bolt sanoi:PEEKOOSSA tyttöystävät saa kyytiä![]()
Go-Za sanoi:Ja tyttöystävä on Hayabusa...?
Go-Za sanoi:Ja tyttöystävä on Hayabusa...?

GuessWho sanoi:Kuka uskaltas tulla letkoille noin ylipainoisen tyttöystävän kanssa hä ?
![]()

Pitkiss sanoi:Ja leppoisia.![]()
Bolt sanoi:Nyt on kyllä offtopikkimopo lähtenyt käsistä![]()
Ei se siis mua haittaa. Ja onko sillä ny väliäkään.