• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

todellahitaat goes makkara SU 21.9 14.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Pitää vissiin joku kaunis päivä kertoa, minkä merkkinen mp oli ainoa toimiva sekä ajokuntoinen koko reissun, ku oltiin euroopan turneel pari vuotta sitten :;):

Ai että oikeen Lamasquerade makkaraa.. :kääk:

Edit: luin väärin. Sehän oli LammasMarquez makkaraa :)

Prkl.. Saatan joutua perumaan saapumiseni, sen verran kova syysflunssa päällä.. Koitan vielä tänään lepäillä ja doupata, mutta huonolta vaikuttaa.

Kun kerran lähtö on kilsan päästä, voisin liittyä joukkoon. Mikäli Suitsa käynnistyy.

Näyttää toi Sunnuntain sää vähän heikolta. Letkahan sitten ajaa vaikka kaatosateessa. Jos sadeajo ei nappaa, niin tulkaa autolla Porkkalaan tai letkaan:grin:.

Bartti sanoi:
Mä voin ottaa mukaan savuhovin kipu sinappia jos kaipaat makkaran päälle, ei oiken oo menekkiä kotosalla.

No sehän kyllä passaa kun en kerran makkaraostoksillekaan näköjään kerennyt.

Letkailusta en tiiä, mut makkaranpaistopaikalle kruisailen kuitee :) :cruising:

Viimeksi muokattu:
tiggeri sanoi:
Tuu mun kaa, mennään kahden hengen Ilman Takaraivoa -letkana 2 x tikkari + alv?

Kerkisin eilen sopii tyttömutkailut R1ivatun kanssa, mut olet tervetullut meiänkaa :thumbup:

satzuma sanoi:
Kerkisin eilen sopii tyttömutkailut R1ivatun kanssa, mut olet tervetullut meiänkaa :thumbup:

Tiggeri sopii hyvin tyttöjen letkaan, on se sen verran neiti. ;)

Anyway, mä en pääsekkään mestoille, tuli yllättävä ohjelman muutos.

Back