• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Todella hidas+nopea letka Ke 17.7 Hyrylän shell 17.00

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bolt
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vaikka en mukana ollutkaan (miksiköhän) niin palautteen perusteella oikein onnistunut combo. Hatunnosto vetureille ja etenkin Boltille tosihitaan vedosta - kovaahan nyt ajaa kuka vaan, mut tikkariajelut on niitä jotka vaatii veturilta hermoja ja selkärankaa :thumbup:

Mietin itsekkin sitä varoittelu juttua veturoidessani. Mun mielestä kaikki kävelijät oli niin suorilla osuuksilla, että kaikki näkee ne varmaan itsekkin. Toisaalta esim se 10 kilometriä hiekkaisella ja kuoppaisella tiellä rajoitus 60 pudotin vauhdin viiteenkymppiin, joka toimi niinkuin yleisvaroituksena. Ja noissa vauhdeissa hiekka ei pyörää kaada. Korkeintaan hiekan pelko.
Kuulin muuten huhuja että ensiviikolla olisi hidas letka. En tosin itse ole veturina.

Bolt sanoi:
Mietin itsekkin sitä varoittelu juttua veturoidessani. Mun mielestä kaikki kävelijät oli niin suorilla osuuksilla, että kaikki näkee ne varmaan itsekkin. Toisaalta esim se 10 kilometriä hiekkaisella ja kuoppaisella tiellä rajoitus 60 pudotin vauhdin viiteenkymppiin, joka toimi niinkuin yleisvaroituksena. Ja noissa vauhdeissa hiekka ei pyörää kaada. Korkeintaan hiekan pelko.
Kuulin muuten huhuja että ensiviikolla olisi hidas letka. En tosin itse ole veturina.

Todella hyvin vedit meitä! :respect:
Mulla ei ihan hirveästi ole mopokilometrejä takana (alle 5000 km) ja silti yhtään yllätystä ei tielle tullut! Ja tosiaan siinä huonolla pätkällä ei olisi kädet ja jalat riittäneet kuoppien ja hiekan osoitteluun, eli nopeuden pudotus kyllä kertoi, että ei olla sillä unelma-asfaltilla. Joten näin perästä katsottuna riittävästi oli varoittelua ainakin mulle.

Bolt sanoi:
vauhdin viiteenkymppiin, joka toimi niinkuin yleisvaroituksena. Ja noissa vauhdeissa hiekka ei pyörää kaada.

Kyllä muuten kaataa kun niikseen tulee :jpstyle: Kokemusta on. Ja täysin yllättäen ilman kuskin ajomanöövereitä.

Nopealla ryhmällä oli paha paikka Lepsämässä. Koiranulkoiluttajan trikoot oli melko läpinäkyvät ja :hanuria: paistoi läpi. Seuraava mutka tuli jotenkin puskista vaikka aukealla mentiinkin. Ihme juttu. :grin:

NOx sanoi:
Nopealla ryhmällä oli paha paikka Lepsämässä. Koiranulkoiluttajan trikoot oli melko läpinäkyvät ja :hanuria: paistoi läpi. Seuraava mutka tuli jotenkin puskista vaikka aukealla mentiinkin. Ihme juttu. :grin:

"Laatuun pitää tottua"...... noissakin asioissa :p.
Ei sitten mene heti pasmat sekaisin ja hetken päästä paskat..... kun vähänkin.... jotain jossain.... :;):.

NOx sanoi:

Tämän liikennetilanteen oikeaoppiseen varoittamiseen olisi varmaankin tarvittu kolmen jalan heilutusta :right:

Back