olen kympin verran nyt ajellut omallani, ja olen edelleen hemmetin tyytyväinen. Ensiasennusrenkaat (eturengas) oli surkea, ja viime kesän sai sen takia kärsiä "woblauksesta" moottorijarrutuksissa tai vapaalla rullatessa. Muuten ei ole ollut mitään suurempaa probleemia.
Minulle tuo V2.n vääntö ja teho muuallakin kuin yläkierroksilla on "se juttu". Ja nautin tuosta jousituksesta verrattuna aiempiin pyöriin. Meilläpäin nuo tiet ovat varsinkin keväisin sellaisessa kunnossa, ettei ole ollut kivaa ajella. SA menee kuitenkin kuin "pilven päällä" huonollakin tiellä.
Lisäksi tuo ajonhallinta / kaarre-absit ovat kaksi kertaa jo meikäläisen pelastaneet ojasta/ auton kyljestä, pelkällä säikähdyksellä selvisin molemmista, ja siinä vaiheessa, kun tuntui, että nyt lähtee käsistä, niin elektroniikka oli jo korjannut tilanteen. (ekalla kertaa oli yllättävä urakorjaus/tietyö/kuulalaakerihiekkaa mutka täynnä, ja toisella kertaa piti tehdä täysi jarrutus ja väistö eteen tulleen pakettiauton takia).
Asennutin keväällä Rottweilerin Stage 4-kilkkeet ja Arrowsin pakosarjan, ja Akran vaimentimesta otettiin kiinteä DB-killeri pois. Äänet on kokonaisuudessaan nyt aika rouheat. Matka-ajossa ei kuitenkaan pahat.
Tuntuu, että tehoa ja vääntöä tuli lisää (ainakin äänten myötä henkisesti
Hieno peli. Tuntuu vain, että koko ajan pitäisi vähän leikkiä. Parasta on kuitenkin se, että hymyssä suin saa ajella