Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ihailtavaa päätöksentekokykyä! Onnea!Uudessa R:ssäkin näkyy olevan bensansyöttöä katkova TC. Tilasin sen juuri.![]()
Se on pahem... siis parempi tietotoimisto ku Esson baari.Ai R:iä on kaksi jo entuudestaan. Itse tiesin vain yhden. Itse olen kuullut huhua myös yhdestä S:stä, mutta tuntematonta sotilasta lainatakseni, saattaa olla hevosmiesten tietotoimiston uutisia.Pari 1098R:ää tiedän sun lisäks sekä yhden 1098S:n. Saa nähdä tuleeko yhtään 1198S:ää.
GixxerissäHyppy on kuitenkin melkein sama kuin Gixxeristä 1198S:ään ja R:n hinnalla saisi enemmän kuin 2 Gixxeriä..no ei ole ainakaan kalustosta kiinni ja hieno homma.
Missä vehkeessä testasitte sitä Motecia?
Die-cast on käsittääkseni tarkkuusvalua ja sand-cast on hiekkavalua.Varma en ole ,mutta mielestäni tuo tarkkuusvalu on vähintäänkin yhtä hyvä menetelmä ja kustannustehokkaampi.- Kannet Die-cast vs. aiempi Sand-cast. En tiedä suomennoksia, mutta käsittääkseni menty huonompaan suuntaan.
Hyvä vaan et tulee väriä kisakaluston, vielä kun joku tois uuden Aprilian nelimukisen.
Pakko sanoa että kiihottais meikäläistäkin moinen peli.... olenkohan mä sairas?Hyvä vaan et tulee väriä kisakaluston, vielä kun joku tois uuden Aprilian nelimukisen.
Arvaa himottaiskos!?! Mut kun ei oo varaa![]()
ps. Mukavia iltapuhteita Johtajalle uuden ratatykin rankentelussa!![]()
Mieluummin D-kuume kuin:d-kuume on diagnosoitu helposti tarttuva viruspohjainen epidemia.
ensioireet:
- potilas alkaa ääntelehtiä tyyliin ( dumpa dumpa dumpa)
- moottoripyöriin liittyvissä keskusteluissa korostaa väännön merkitystä.
- pelin lähtöhinnan vähättely ( omituiset lasku perusteet)
hoitosuositus:
- akuutti tapauksissa suositellaan D-mukin käyttöä aamukahvilla
- tietokoneen taustanäytön kuvan vaihto
- D lippalakin, pipon tai t-paidan päivittäistä käyttöä
jos näiden jälkeen ei helpota suositellaan tilaussopparin allekirjoitusta
t: dr Vieto Fumare, Bologna
![]()
![]()
jo kolmas D alla ja loppua ei näy
Eikös ton takia just kasvatettu tvinien kuutiotilavuutta, että saadaan kuluja alemmas? Kyllähän nuo tuolla stock kisoissakin on kivasti kulkenu.Itse olen ollut siinä uskossa, että ducati pärjää superbikessa armottomalla budjetilla. pärjätäkseen nelikoille budjetti on moninkertainen ja he vaihtavat motista enemmän(lähes kaiken) joka kisaan.?
ei niillä ihan älyttömästi sitä rahaa ole, on noi tuotantomäärät vähän eri luokkaa kuin japanilaisillla.. (olikohan 40.000 pyörää vuodessa, muistankohan ihan väärin?)Itse olen ollut siinä uskossa, että ducati pärjää superbikessa armottomalla budjetilla. pärjätäkseen nelikoille budjetti on moninkertainen ja he vaihtavat motista enemmän(lähes kaiken) joka kisaan.?