Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo,niinhän sitä varmaan moni erehtyy tuossa,mut se UK tulee siis sanoista.Ai mä luulin etä se UK on Ukraina.![]()
[/QUOTE]No ei varmaan ole, ikävä tuottaa pettymys mutta niitä väsäillään ainakin Saksassa, Unkarissa, Kiinassa ja muuten nykyään kai jo Venäjälläkin.![]()
Juu ja Romania meinas unohtua.
Jaa, että 11:sta numero (uudemmissa pyörissä) kertoo kokoonpanotehtaan?No eikös se ole se valmistenumeron 11. merkki joka kertoo missä pyörä on valmistettu(kasattu).Ainaskin uudemmissa Triumpheissa,näin olen ymmärtänyt.
J= Jacknell Road,Hinckley,UK
T=Chonburi,Thailand
Lumikatoa odotellessa![]()
No ainaskin mallivuodesta 2007 lähtien pitäis valmistenumeron merkit ollaJaa, että 11:sta numero (uudemmissa pyörissä) kertoo kokoonpanotehtaan?No eikös se ole se valmistenumeron 11. merkki joka kertoo missä pyörä on valmistettu(kasattu).Ainaskin uudemmissa Triumpheissa,näin olen ymmärtänyt.
J= Jacknell Road,Hinckley,UK
T=Chonburi,Thailand
Lumikatoa odotellessa![]()
No mun 2006 Bonnessa se 11 numero on 6 eli lienee jossain (hevon..) kuusessa valmistettu. T-kirjain löytyy kolmantena, neljäntenä ja yhdeksäntenä kirjaimena. J-kirjainkin kertaalleen viidentenä kirjaimena. Joten kolme yhtä vastaan taas puhuisi Aasian puolesta.
No en tuosta välitä, niin kauan kun Brittirallin porteilla ei aleta kyselemään rekisteriotetta tai sitten rungosta ruveta syynäämään valmistenumeroa.
Joka tapauksessa ajan vastakin tyytyväisenä tätä britti-pyörääni, enkä muovimopoa.
Ei täsmää Tripleissä. Näkyy olevan 11 merkki aina valmistusvuosi ja kirjaimia ei ole numerosarjaan pahemmin kylvetty.Mun -07 vuoden Roketissa tuo lista ainakin pelaa noin,miten muilla?
Tuossa esimerkki VINissä näyttäisi tuo tuotantovuosi päättyvän 2001 eli ei auta alkuperäiseen kysymykseen (thaikku vai britti) koska eka thaimaan tehdashan avattiiin 2002,mutta tietysti muuten ihan hyvä sivu vähän iäkkäämpien VINien selvittelyyn.Jospa tästä olisi apua jollekin Esimerkki VIN Noista malleista löytyy vielä lisää ... Italiaksi
Noi netissä olevat VIN-dekooderit osaavat suurimmaksi osaksi purkaa vain US-VIN mukaiset koodit, vielä ei ole löytynyt meille muille sopivaa dekooderia.
tietokilpailuihin ei ole luottamista, sen olen nähnyt ennenkin. tehdäänhän tosin royal enfieldejäkin intiassa ja laatu on... odotustenmukaista ilmeisesti, kaikki kunnia kuninkaallisille öljykentille, oilfieldeille siis.Haistatan kukat oikeinkirjoitukselle, jos siitä saa kuitenkin selvää... Mutta Subarun kanssa kävi pieni informaatio katko... oli meinaan yhdessä tieto visailu pelissäkysymys että mikä näistä ei ole japanilainen automerkki: Toyota,Honda,Mazda vai Subaru. Ja peli väitti oikeaksi vastaukseksi subarua joten siitä olen olettanut että Subaru olisi korealainen... mutta mutta no näitä sattuu...![]()
![]()
MuTu että ainakin Rocket-America-Speedmaster-Daytona olis made in UK.Loppukasausta ei essonbaarin mukaan Thaikuissa tällä hetkellä tehdä kuin Rocketeille ja classic-malleille.
Noniin,siellähän tuntui olevan faktaa asiasta eli America ja Speedmaster tulevat myös Thaista ja oliko siinä että Tiger/Speedtriple/ST menisi myös Thaimaan tuotantolinjalle Bonnen,Scramblerin ja Thruxtonin kaveriksi.Ja tässä ketjussa on taas jonkun mielipide.
Toiset on ja toiset ei. Rockettia ja classiceja tehdään molemmissa.MuTu että ainakin Rocket-America-Speedmaster-Daytona olis made in UK.Loppukasausta ei essonbaarin mukaan Thaikuissa tällä hetkellä tehdä kuin Rocketeille ja classic-malleille.
Ainakin oma Roksu on Britti.
Joo samaa mieltä tosta.Mutta ihan sama minulle oikeastaan mistä ne pyörät tulee, kunhan hinta ja laatu osuvat sopivaan haarukkaan. En oo koskaan oikein perustanut mistään "Made In England"- tai UK-lipputarrapelleilystä.
tämä varmaan pitää paikkansa. Triumphin suosio on kasvanut, ja englannin tehtaat ei varmaan pysy perässä. EU:ssa kannattaa valmistaa(koota) ne pyörät jotka myydään EU:n alueella, säästyy tuontitullit.Ja alkuperäiseen kysymykseen, sitkeä tornihuhu kertoo Euroopan markkinoden täyttyvän Hinckleyssä kasatuista Triumpeista, aasialaiset ja australialaiset nauttivat Thaimaan tehtaan tuotannosta. Amerikan markkinoista en tiedä, saattavat saada molemmista.
Osia varmaan kuljetetaan tehtaiden välillä, ei kait sitä kannata kolmessa tehtaassa tehdä samoja asioita, toisaalta verotus/tullimaksut vaikuttavat yleensä kannatettavuuteen.
Viime torstaina ihan Hinckleyn tehtaalla saatua tietoa on se että tällä hetkellä kolmipyttyiset tehdään sumuisilla saarilla ja twinit Thaimaassa, loppu sijoituspaikasta huolimatta. Siitä voi sitten jokainen sylinterilukumäärän mukaan arvioida pyöränsä tekopaikkaa. Tarina ei tosin kertonut miten pitkään näin on toimittu.Noniin,siellähän tuntui olevan faktaa asiasta eli America ja Speedmaster tulevat myös Thaista ja oliko siinä että Tiger/Speedtriple/ST menisi myös Thaimaan tuotantolinjalle Bonnen,Scramblerin ja Thruxtonin kaveriksi.
Eipä taida montaa mallia enää Englannin tehtailla olla tuotannossa. Money talks![]()