tuossapa tuli viikonloppuna sellainen tilanne, että tuli nälkä. No minä syömään erään mäkkärin pihaan erään valtatien varrella. Siinä otin annokseni ja menin tapani mukaan siihen pöytään mistä näin pyöräni hyvin. Juuri ranskalaisten ja ensimmäisen hampurilaishaukun jälkeen joku noin 3 vuotias tenava juoksee pyöräni luo. Ajattelin, että toivottavasti poju ei polta näppejään pakoputkeen ja jatkoin syömistä. Kohta paikalle tulee isä, joka katselee jo ympärilleen kuin mustalainen supermarketissa. Jatkoin edelleen syömistä sormet mäkkärin salaattikastikkeesta rasvaisena. Siinä aikansa tenuttuaan tenavan kanssa, isä päätti tehdä jotain sellaista, joka sai minut puristamaan pihvin lihasnesteet lahkeilleni: hän nosti tenavansa kengät jalassa mun juuri vahatun pyöräni päälle katsellen edelleen ympärilleen, ettei kukaan vain näe.
No minä siinä näpit tahmassa mietin mitä teen. Onneksi fatsi nosti tenavansa pois pyörän selästä ja lähtivät käveleen.
Eli.. en siis viitsinyt nousta pöydästä, kerätä lompakoita ja kännyköitä taskuuni ja lähteä valistamaan idioottia. Tuli vain mieleeni, että näinkö vähän pyörästäni välitän. Loppumatka tulikin ajeltua anteeksi pyydellen pyörältäni. Nyt sitten mietin, olenko motoristi enää ollenkaan?
Eihän siinä mitään, jos iskä olisi kysynyt luvan nostaa tenava pyörän selkään, luvan varmasti olisi saanut. Nyt vain tuo luvatta toisen pyörän vaaralle alttiiksi saattaminen on rikollista touhua ja normaalisti rangaistaan käsikähmällä ja nimittelemisellä..
No minä siinä näpit tahmassa mietin mitä teen. Onneksi fatsi nosti tenavansa pois pyörän selästä ja lähtivät käveleen.
Eli.. en siis viitsinyt nousta pöydästä, kerätä lompakoita ja kännyköitä taskuuni ja lähteä valistamaan idioottia. Tuli vain mieleeni, että näinkö vähän pyörästäni välitän. Loppumatka tulikin ajeltua anteeksi pyydellen pyörältäni. Nyt sitten mietin, olenko motoristi enää ollenkaan?
Eihän siinä mitään, jos iskä olisi kysynyt luvan nostaa tenava pyörän selkään, luvan varmasti olisi saanut. Nyt vain tuo luvatta toisen pyörän vaaralle alttiiksi saattaminen on rikollista touhua ja normaalisti rangaistaan käsikähmällä ja nimittelemisellä..