- Sijainti
- Mihinä johanaki lie
Kyllä itseä ottais päähän aika kovasti!Mutta toisaalta,se on siitä pienestä pojasta varmasti tuntunut hienolta olla sen ison pyörän päällä!!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tyypillinen idiootti jonka kommentit ovat:mitä v###ua se sulle kuuluu,ollaanpa sitä tiukkapipoisia,kai nyt vakuutukset on kunnossa!Vastaavanlainen tapaus sattui muutamia vuosia sitten oman taloyhtiön pihalla, tosin isi nosti muksun istumaan satulaan eikä seisomaan tankille. Minä siinä ystävällisesti parvekkeelta huutelin että josko nyt kuitenkin varovasti nostettaisiin se lapsi pois sen moottoripyörän selästä. Isukki siihen ihmettelemään että mitäs v***ua se asia minulle mahtaa kuulua, jolloin kerroin omistavani kyseisen kulkuneuvon. Sen jälkeen ihmeteltiin että kylläpä ollaan tiukkapiposia kun ei meidän poika nyt vähän saa istua, ei se pyörä siitä rikki mene. Totesin että pyörä tuskin rikki menee nätistä istumisesta, mutta sepä voikin vahingossa vaikka kaatua ja mennä rikki. Vastaushan tietysti oli että kai ny tytöllä on vakuutukset kunnossa. Kerroin että kaskoni tosiaan korvaa pyörälle mahdollisesta kaatumisesta koituneet vahingot, mutta sitä isin pikku silmäterää joka mahdollisesti jää sen n.250 kiloa painavan pyörän alle ei korvaa mikään.
Tuntui menevän pointti perille.
Miten niin ei voi äidiltä vaatia?!Ei oo isillä useinkaan mitään virikettä korvien välissä. Jos ootte paskatykeistä vastuussa ja olevinanne prätkäjätkiä, ni kersalle pitäisi alkuvaiheesta kyetä opettamaan, että mopo on pyhä. Ehkä sitä ei voi äidiltä vaatia…![]()
Tota pakoputkijuttua mä olen miettinyt monesti jättäessäni pyörän jonnekin muualle kuin omalle pihalle: Mitä jos joku muksu polttaisi itsensä putkiin? -Olenko syyllinen? -Ei tarvitse kuin kerran käydä niin, että joku muksu polttaa itsensä jonkun putkiin, niin meillä kaikilla on sen jälkeen turvakehikot ja varoituskyltit pyörissä....
Ajattelin, että toivottavasti poju ei polta näppejään pakoputkeen ja jatkoin syömistä.
...
No minä siinä näpit tahmassa mietin mitä teen.
...
Ai miten niin ei voi äideiltä vaatia? Kommenttiisi yhtä tyhmä vastine: eiköhän ne ole isiä jotka kersojaan pyörien päälle nostelevat. Naisethan eivät pyöristä mitään ymmärrä.Ei oo isillä useinkaan mitään virikettä korvien välissä. Jos ootte paskatykeistä vastuussa ja olevinanne prätkäjätkiä, ni kersalle pitäisi alkuvaiheesta kyetä opettamaan, että mopo on pyhä. Ehkä sitä ei voi äidiltä vaatia…![]()
Miten niin ei voi äidiltä vaatia?!![]()
Työpaikkani pihalla on aika monta mopoa. Sattuipa eräänä kauniina kesäpäivänä ilmeisesti tuommoinen prätkäjätkä, joka ei ymmärtänyt itse olla pomppimatta erään naispuolisen työkaverini mopon satulaan kokeilemaan kaunotarta. Onneksi työkaverini, nimittäin jos ois miun mopon satulaan hypännyt, niin ois äijä kyllä kuullut kunniansa, s..tana!![]()
Oho! Työpaikan pihalla, mopon satulassa?Työpaikkani pihalla on aika monta mopoa. Sattuipa eräänä kauniina kesäpäivänä ilmeisesti tuommoinen prätkäjätkä, joka ei ymmärtänyt itse olla pomppimatta erään naispuolisen työkaverini mopon satulaan kokeilemaan kaunotarta.
Niin, siinä mopon satulassa... Kyllä sitä siinä riitti katsomista...Oho! Työpaikan pihalla, mopon satulassa?Työpaikkani pihalla on aika monta mopoa. Sattuipa eräänä kauniina kesäpäivänä ilmeisesti tuommoinen prätkäjätkä, joka ei ymmärtänyt itse olla pomppimatta erään naispuolisen työkaverini mopon satulaan kokeilemaan kaunotarta.
Vetomiehiä?
On ne yleensä isiä. Pomppulinnapäivinä kakarat on joskus isän mukana ja kasvatuksellinen ote on usein hakusessa. Kauppiaita rasittanee lisäksi se, että kuulemma harva siitä jengistä on todellisia asiakkaita.Ei oo isillä useinkaan mitään virikettä korvien välissä. Jos ootte paskatykeistä vastuussa ja olevinanne prätkäjätkiä, ni kersalle pitäisi alkuvaiheesta kyetä opettamaan, että mopo on pyhä. Ehkä sitä ei voi äidiltä vaatia…![]()
Miten niin ei voi äidiltä vaatia?!![]()
Letkautukseni äideistä pohjautuu siihen kokemukseen, että kun olen yrittänyt äitiä valistaa kohteliaasti siitä, että lapsen prätkän käpälöiminen ei ole kohteliasta eikä turvallista, niin harvoin on oppi perille vaikuttanut menevän. Huomattavasti parempi menestys on ollut, kun huutaa heti niin h##vetisti. Silloin häipyy yleensä nopeaan molemmat. On valitettavaa, että aggressiivisuus puree paremmin, kuin valistus.
Tämä on tapakasvatuskysymys. Jos on syntynyt yleinen käsitys siitä, että prätkän päälle voi nostella kersoja ja koeistua kysymättä, niin kun kerhot aika-ajoin saavat äänensä kuuluville mediassa, kas tässäpä aihe!
Isukille? Kyl tollasessa tilanteessa pitäs heilutella lentopallomailaa sen äpärän naamalle, ku sehän siin tais kuitenni loppupeleissä istuksia...isukille:![]()