• Tervetuloa uudistetulle moottoripyora.org -foorumille! Onko ongelmia? Palautetta? kerätään tähän ketjuun kootusti asiat. Mikäli et pääse ketjuun kirjoittamaan, voit myös olla sähköpostilla yhteydessä. Teknisen tuen sähköposti löytyy yhteystiedot -sivulta. Mikäli et pääse kirjautumaan, yritä ensin salasanan palautusta.

Tehokkain kokeilemasi moottoripyörä?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kamikaze
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
-05 rykkönen ihan vakiona
tounge.gif

Tehoa ihan riittävästi, mut eikö se nälkä kasva syödessään...häh...täh..?

...~3 sekuntia veltosta velttoon...  
062802moto_prv.gif
niille tietämille kun voima riittää niin sitä alkaa olla tarpeeksi normiliikenteeseen...

062802jumpie_prv.gif
Luvattu antaa testiajoon v-maxi, jossa kaasut. Ei harmainta aavistustakaan tehoista, mutta varmaan hauskaa tulee olemaan
buttrock.gif
buttrock.gif

Taitaa tehokkain ajettu pyörä olla kaverin XX. En tykännyt yhtään. Oma Zetorikin tuntui hauskemmalta. Puhumattakaan nykyisestä pyörästäni.
wink.gif

2006 10R tuli kokeiltua viime vuonna. Yllätyin että miten tehoton oli alakierroksilla, ykköselläkin. Ylärekisteriä en edes uskaltanut kokeilla, oli huono tievalinta sitä ajatellen.
tounge.gif

Mutta kyllä harmitti koeajon jälkeen mennä ajelemaan omalla vanhalla vaappuvalla paskalla.

isukin roketti taitaa olla tehokkain tai ainakin isoin mitä olen kokeillut. Muuttui oma käsitys siittä että, vääntö on ihan yliarvostettu ominaisuus kun on se momentinmuunnin eli vaihdelaatikko siinä koneen jatkona, vaan kyllä se on mukavaa kun kierroksia 2000 ja pyörä ryntää vain kaasua avaamalla ihan kiitettävästi
062802moto_prv.gif

Kylmätyypit paikallisen jälleenmyyjän hallissa kuussatkulla cebarilla. Eikä siinä vielä kaikki, siinä oli myyjän mukaan laitettu tehopakoputki. Varmaan aika tykki.
Jaa..Onkohan tuo se sama hyvännäköinen cbr jonka päällä minä olen myös istunut..Mietin kans,että litrateho varmaan ihan kohdillaan.On mulla toinenkin 10 R:n lisäksi.Kilonen K5,jossa Yoshimura japan,pc,filtteri,tre mod,aliratastuksia yms..Ja tehoa takikselle maata järisyttävät about 150 konia
wink.gif
Varmaan aika tykki luulisin..Tuntui ainakin parkissa tosi ohjukselta...

edit.1 kuitin otan vastaan tässä,mutta jutellaan sit enemmän,jos nähdään kylillä.. T:Ghostrider wanna be edition Jani 34v
062802moto_prv.gif

JOVVAIN...
sport05.gif

........Naaaaa, semmonen Suzuki GSX1300R Hayabusa....ja sit väännöltään Honda GW 1800.

......luikkaalla vikuria, ei ollu mulle
biggrin.gif

Minun uusi vakio Hayabusa. Raju vehe... menee varmaan tovi ennenkuin tulee virittämiset ja lisätehot mieleen.

Mistäpä muualtakaan ne hp:t mitataan ku takapyörältä
confused_orig.gif
Kovasti mainitaan et xxx hp takaselta jne...

Vai onko niitä vaihtoehtoja useampia?
withstupid.gif

Oma ZX-10R -04. WP:n keula ja muut pikku härpäkkeet tuo mukavaa tasasuutta tohon muuten aika raakaan peliin. Sääli vaan kun joutuu myymään pois...
sad_orig.gif

Boss Hossi remmillä
bowdown.gif

ihan sa...sti taakia :jippikaijee:mut ei sitä voinnu ees kunnolla kokeilla
kun ajettavuus on kun 1000hv ajettava ruohonleikkuri
crazy.gif
(en oo kyl kokeillu)
ja tämä tapahtui -06 Milwaukee:ssa

Back