Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Oletko kokeillut nettilaskurilla? Kokeilin huvikseen ja taisi tulla juuri sama summa silläkin.Tapiolalta (konttorista) sain hyvän tarjouksen liikennevakuutuksesta.
No mites ois niinkin wanhanaikainen ja yksinkertainen konsti kuin että rimpauttaa ko. yhtiöön puhelimella ja ilmoittaa sinne toiveensa?Mitenkä Tapiolan vakuutuksen voi irtisanoa? Netistä koitin katella mutta en oikee löytäny neuvoja Tapiolan sivuilta. Jos täällä porukka tietäs? Pitäs Pohjolaan vaihtaa..![]()
Joo kokelin ja saman tuloksen antoi. Varmistin vain asian konttorista kun tuossa aiemmin oli puhetta, että laskuri antaisi liian edullisia tarjouksia.Oletko kokeillut nettilaskurilla? Kokeilin huvikseen ja taisi tulla juuri sama summa silläkin.Tapiolalta (konttorista) sain hyvän tarjouksen liikennevakuutuksesta.
Vanhaa vakuutusta ei itse sanota irti eikä vanhan vakuutusyhtiön kanssa tarvitse asioida. Homma käy siten, että otetaan uusi edullisempi vakuutus tai pari toisesta yhtiöstä. Kirjoitellaan sopimuspaperi. Pakollisen liikennevakuutuksen osalta uusi vakuutusyhtiö pitää ilmoittaa autorekisterikeskukselle, sitä varten tulee postissa tarra, vakuutusmerkki. Kirjeen ja rekisteriotteen kanssa käydään katsastuskonttorilla, jossa tulostetaan - maksua vastaan - pyörälle uusi otteen tekninen osa. Vakuutusyhtiöt hoitavat keskenään vahinkohistorian siirron yhtiöstä toiseen. Yleensä jo tienatut bonukset säilyvät, vaikka EU on kieltänyt yhtenäisen bonusjärjestelmän. Sitten vain odotellaan uuden vakuutuyhtiön laskua ja toivotaan että hommasta tuli hiukan säästöä.Mitenkä Tapiolan vakuutuksen voi irtisanoa? Netistä koitin katella mutta en oikee löytäny neuvoja Tapiolan sivuilta. Jos täällä porukka tietäs? Pitäs Pohjolaan vaihtaa..![]()
Mulla taas Pohjola on halvin, 750€(vaihtamalla talven ajaksi täyskaskon osakaskoksi), kun Tapiolassa olis ollu vähän päälle 1000€ ja IF:ssä 1700€!! Pyörä on Suzuki GSXR-1000 -04 ja liikenteen bonukset 30% ja kaskon 70%.Mulla ainakin Z 750 fillariin Tapiola oli ehdottomasti halvempi ku pohjola. 26v. mies, HKI. 25% liikenne ja 70% kasko. Yht 800 euroa vuos.
Pohjolassa ois ollu 970 euroo vuos.
En tiiä sitte, saas nähä minkä panee nykyinen yhtiä Nordea.
Hehe, kusetti tyttö kuitenkinEniveis soittelin sinne ja kysyin kusikyykkyyn tarjousta "ajelenvaikka365päivääjoshaluan" -vakuutuksesta, oli pohjolaa satkun halvempi.
Minä siihen notta näinkö ihan on, ethän kuseta ? joojuu oli vastaus![]()
Täytyy nyt katsoa ehdot tarkkaan kun tulee tarjous kirjallisena, ettei oo mitään hyvin hyvin pienellä präntättyjä
pykäliä sun muita arvoituksia.![]()
Kannattaa sitten katsoa että niissä allekirjoitettavaksi tulevissa vakuutussopimuksissa on vielä sama hinta kuin mikä tarjouksessakin. Kertaalleen auton vakuutuksia kilpailutin ja Tapiolan kirjallinen tarjous oli huomattavasti silloin edukkaampi. Noh, ilmoitin tietenkin Tapiolaan että laittaakaa sopparit tulemaan niin siirretään vakuutukset heille.Ota tuosta nyt sitte selvää, Tapiolan esimerkissä annetaan toisenlainen kuva asiasta.Pitää varmaan ostaa enska talveks. Ilmasta ajoa.
Eniveis soittelin sinne ja kysyin kusikyykkyyn tarjousta "ajelenvaikka365päivääjoshaluan" -vakuutuksesta, oli pohjolaa satkun halvempi.
Minä siihen notta näinkö ihan on, ethän kuseta ? joojuu oli vastaus![]()
Täytyy nyt katsoa ehdot tarkkaan kun tulee tarjous kirjallisena, ettei oo mitään hyvin hyvin pienellä präntättyjä
pykäliä sun muita arvoituksia.![]()